Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Object
Online in uw gemeente : aanpak van online communicatie, overzicht nieuwe afdelingswebsites, Facebook en Twitter, mails beantwoorden
Author:
Year: 2011 Publisher: Brussel : sp.a,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

gemeenten --- sociale media


Object
Journal du militant : médias sociaux.
Author:
Year: 2016 Publisher: [Bruxelles] : PTB,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sociale media
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782509026712 Year: 2016 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

SOCIALE MEDIA - 1. Inleiding - 2. Wat zijn sociale media? - 3. Waarom op sociale media? - 4. Welke sociale media zijn er? - 5. Hoe sociale media gebruiken? De converserende overheid gebruikt sociale media om klant centraal te zetten - 6. Conclusie - SOCIALE MEDIA STRATEGISCH INZETTEN: TIPS EN TRICKS. Je bereikt niemant, je verdient iemand - 1. Inleiding - 2. Context - 3. Er is geen socialemediawaarheid - 4. De eerste socialemediastrategie: luisteren - 5. De tweede strategie: sociale media als praatkanaal - 6. Ten slotte, culture eats strategy for breakfast - SOCIALE MEDIA IN HET BELEID VAN EEN ORGANISATIE: EEN STAPPENPLAN - 1. Inleiding - 2. Stappenplan: kunnen wij op sociale media? - 3. Stap 0: Baken je territorium af - 4. Stap 1: Bepaal de doel(groep) - 5. Stap 2: Vind je doelgroep - 6. Stap 3: Luister en verken je sociale media - 7. Stap 4: Aan de slag - 8. Stap 5: Je campagne kiezen - 9. Stap 6: Evaluatie - 10. Conclusie - SOCIALE MEDIA EN KENNISONTWIKKELING - 1. Inleiding - 2. Anders leren: actief en informeel - 3. De informatiesunami beheersen - 4. Kennis delen is kennis vermenigvuldigen - 5. Informatie organiseren - 6. Tools - 7. Aandachtspunten bij de implementatie van nieuwe tools - ONLINE REPUTATIEMANAGEMENT - 1. Inleiding - 2. Online reputatie - 3. Webcare - 4. Monitoren - 5. Software close-up - AUDIT EN RISICOBEHEER VAN SOCIALEMEDIAGEBRUIK IN ORGANISATIES - 1. Inleiding - 2. De opportuniteiten van sociale media - 3. Misbruiken van sociale media - 4. Risico's van socialemediagebruik - 5. Audit van het gebruik van sociale media in een organisatie - 6. Conclusie


Periodical
Museumpeil : vakblad voor museummedewerkers in Vlaanderen en Nederland

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 5 of 5
Sort by