Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
sociale media --- propaganda --- Parti du Travail de Belgique (PTB).
Choose an application
SOCIALE MEDIA - 1. Inleiding - 2. Wat zijn sociale media? - 3. Waarom op sociale media? - 4. Welke sociale media zijn er? - 5. Hoe sociale media gebruiken? De converserende overheid gebruikt sociale media om klant centraal te zetten - 6. Conclusie - SOCIALE MEDIA STRATEGISCH INZETTEN: TIPS EN TRICKS. Je bereikt niemant, je verdient iemand - 1. Inleiding - 2. Context - 3. Er is geen socialemediawaarheid - 4. De eerste socialemediastrategie: luisteren - 5. De tweede strategie: sociale media als praatkanaal - 6. Ten slotte, culture eats strategy for breakfast - SOCIALE MEDIA IN HET BELEID VAN EEN ORGANISATIE: EEN STAPPENPLAN - 1. Inleiding - 2. Stappenplan: kunnen wij op sociale media? - 3. Stap 0: Baken je territorium af - 4. Stap 1: Bepaal de doel(groep) - 5. Stap 2: Vind je doelgroep - 6. Stap 3: Luister en verken je sociale media - 7. Stap 4: Aan de slag - 8. Stap 5: Je campagne kiezen - 9. Stap 6: Evaluatie - 10. Conclusie - SOCIALE MEDIA EN KENNISONTWIKKELING - 1. Inleiding - 2. Anders leren: actief en informeel - 3. De informatiesunami beheersen - 4. Kennis delen is kennis vermenigvuldigen - 5. Informatie organiseren - 6. Tools - 7. Aandachtspunten bij de implementatie van nieuwe tools - ONLINE REPUTATIEMANAGEMENT - 1. Inleiding - 2. Online reputatie - 3. Webcare - 4. Monitoren - 5. Software close-up - AUDIT EN RISICOBEHEER VAN SOCIALEMEDIAGEBRUIK IN ORGANISATIES - 1. Inleiding - 2. De opportuniteiten van sociale media - 3. Misbruiken van sociale media - 4. Risico's van socialemediagebruik - 5. Audit van het gebruik van sociale media in een organisatie - 6. Conclusie
Sociale media --- Organisaties. --- Overheid. --- Computer. Automation --- Mass communications --- Informatiebeheer --- Informatiesystemen --- Kennismanagement --- media --- information --- C4 --- management --- informatie --- Media en communicatie --- Informatiesysteem
Choose an application
Museology --- museumkunde --- Netherlands --- Flanders --- museum --- museologie --- Vlaanderen --- Nederland --- #VCV tijdschrift 2004 gratis --- #FARO gidsen_publiekswerking --- #FARO gidsen_museale ontwikkelingen --- #SMV:museum --- Periodicals --- 037 --- musea --- cultuurmanagement --- sociale media
Choose an application
007.5 --- 007.52 --- 658.1 --- 342.721 --- 33 --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- robots --- ondernemingsvormen --- persoonlijke vrijheid - privé leven - privacy --- economie --- Informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- Robots --- Economie --- Persoonlijke vrijheid - privé leven - privacy --- Ondernemingsvormen --- #SBIB:316.334.2A554 --- #SBIB:17H25 --- #SBIB:316.22H40 --- Partijen en strategieën in de onderneming: technologische verandering en zijn effecten op structuur en inhoud van de arbeidsposten --- Sociale wijsbegeerte: economische orde en arbeid --- Sociologie en beleidsprobleembenadering --- Informatiemaatschappij 002:304 --- Digitale tijden
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|