Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Krachtige SEO
Author:
ISBN: 9789048635320 9789048636099 Year: 2019 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktische gids voor groeiSEO is not dead. Dat is de mythe die auteur en SEO-geek Frederik Vermeire uit de wereld wil helpen. Want:kleine aanpassingen aan websites maken een groot verschil in de manier waarop een website in een zoekmachine verschijnt,je kan met SEO voor bepaalde zoekwoorden jouw concurrenten uit de strijd slaan in zoekmachines,SEO is een zegen voor de consument: de zoekresultaten blijven natuurlijk.Kortom: SEO is krachtig. Je kan er zelfs duizenden bezoekers mee naar je website leiden. Maar krachtige SEO, hoe doe je het (goed) ? En niet onbelangrijk: hoe maak je SEO meetbaar ? Dat is wat je in dit boek zal ontdekken.Bron : http://www.diekeure.be


Book
Wat zou Google doen ?
Author:
ISBN: 9789045800691 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Mouria

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Applied marketing --- Information systems --- informatiesystemen --- consumentenmarketing --- internet --- bedrijfsbeleid --- 098 Bedrijfskunde --- google --- 658.88 --- 681.37 --- 528.51 --- Google --- informatica --- Moteur de recherche --- Internet --- BPB0906 --- Toegepaste marketing --- Informatiesystemen --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Zoekmachine --- Websites --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Strategisch management --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- search engine --- motor de căutare --- magna tat-tiftix --- pretraživač --- sökmotor --- søgemaskine --- keresőmotor --- motor de pesquisa --- internetový vyhledávací stroj --- Suchmaschine --- μηχανή αναζήτησης --- otsingumootor --- zoekmachine --- hakukone --- meklētājprogramma --- претраживач на интернету --- motor de búsqueda --- motore di ricerca --- paieškos sistema --- motor kërkimi --- inneall cuardaigh --- машина за търсене --- iskalnik --- vyhľadávací modul --- wyszukiwarka --- пребарувач --- stroj za pretraživanje --- машина за пребарување --- програма за пребарување --- vyhledávací stroj --- program za pretraživanje --- paieškos programa --- Website --- Marketingstrategie --- Kostenbeheersing --- Idirlíon --- Onlinemarketing


Book
Internet &/@ Recht
Authors: ---
ISBN: 9782804451516 2804451518 Year: 2013 Publisher: Gent Larcier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het werk bevat diverse bijdragen over de impact van internet op diverse rechtstakken: bewijsrecht, sociaal recht, IP, consumentenbescherming, materieel en strafprocedureel cyberstrafrecht, elektronische overeenkomst,...Bron : http://uitgeverij.larcier.com


Book
The game
Author:
ISBN: 9789403147802 Year: 2019 Publisher: Amsterdam De Bezige Bij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft onze manier van denken en leven voorgoed veranderd, op een manier die vergelijkbaar is met eerdere, cruciale transformaties in onze geschiedenis, zoals de verlichting, de romantiek en de renaissance. Maar lopen we niet het risico om onze menselijkheid te verliezen in dit digitale tijdperk? Waar en wanneer begon het digitale tijdperk en waarheen leidt het ons? Als een archeoloog onderzoekt de Italiaanse meesterverteller Alessandro Baricco de mijlpalen van deze revolutie - van de internetpioniers tot de uitvinder van de iPhone - in zijn kenmerkende toegankelijke en anekdotische stijl. Hij probeert antwoorden te vinden op deze vragen zonder angst te zaaien en zonder een waardeoordeel te vellen. Het resultaat is een scherpzinnig, bevlogen en uiteindelijk hoopvol boek over onze toekomst. Bron : http://www.debezigebij.be

Keywords

Digitalisering --- Verandering --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Toekomstbeeldvorming --- Trends --- Philosophy and psychology of culture --- Sociology of culture --- BPB1907 --- Technologie numérique --- Internet --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- digitale Technologie --- teknoloġija diġitali --- digitalna tehnologija --- digitaalitekniikka --- tecnología digital --- digitale technologie --- tehnologie digitală --- digital teknologi --- digitální technologie --- teknologji dixhitale --- цифрова технология --- digital teknik --- digital technology --- digitálna technológia --- ψηφιακή τεχνολογία --- tecnologia digitale --- ciparu tehnoloģija --- digitaaltehnoloogia --- technologia cyfrowa --- skaitmeninė technologija --- tecnologia digital --- digitális technológia --- дигитална технологија --- Digitaltechnologie --- digitalteknik --- 528.59 --- digitalisering --- digitale revolutie --- informatietechnologie [IT] --- technologie --- technologische evolutie --- cultuur --- Cultuurfilosofie --- cultuurgeschiedenis --- cultuurkritiek --- gamen --- Games --- ludologie --- spellen --- bordspellen --- gezelschapsspellen --- computerspellen --- game studies --- game design --- 905.2 --- geschiedenis --- internet - overige ontwerpen --- cultuurfilosofie, -psychologie en -sociologie --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Toekomstvisie --- Trend --- Idirlíon --- teicneolaíocht dhigiteach --- Technologie numérique


Book
Planeet google: hoe één bedrijf alle kennis wil managen
Author:
ISBN: 9789023440857 Year: 2009 Publisher: Amsterdam De Bezige Bij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek doet Randall Stross verslag van zijn onderzoek naar internetbedrijf Google. Stross kreeg toegang tot Googleplex, het hoofdkantoor van Google, sprak met ceo Eric Schmidt en met vele andere managers van bedrijven die connecties hebben met de internetgigant. Hij gaat in op Googles ambitieuze missie en de verregaande gevolgen daarvan voor de computerindustrie en voor onze cultuur. Google wil de beheerder en leverancier worden van alle informatie ter wereld: van nieuws, financiële gegevens, historische feiten, de inhoud van boeken, films en tv-programma's, en wil zelfs een database aanleggen waarin alle postzegels ter wereld terug te vinden zijn. Maar dat niet alleen: Google is ook geïnteresseerd in alle mogelijke persoonlijke informatie, zoals informatie over welke websites wij bezoeken, wat we lezen, schrijven, kopen, met wie we contact hebben en wat onze aandacht heeft. Planeet Google is het verslag van een diepgaand onderzoek naar een van de meest invloedrijke bedrijven van de wereld.

Keywords

Google. --- Informatiemaatschappij. --- Computer architecture. Operating systems --- Documentation and information --- Moteur de recherche --- #SBIB:309H1013 --- Google --- Internet --- Technologie de l'information --- BPB0906 --- Zoekmachine --- Media algemeen: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren --- Informatietechnologie --- departement Algemeen 09 --- kennismanagement --- informatiemanagement --- Management --- Informatiemaatschappij --- Strategisch management --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- search engine --- motor de căutare --- magna tat-tiftix --- pretraživač --- sökmotor --- søgemaskine --- keresőmotor --- motor de pesquisa --- internetový vyhledávací stroj --- Suchmaschine --- μηχανή αναζήτησης --- otsingumootor --- zoekmachine --- hakukone --- meklētājprogramma --- претраживач на интернету --- motor de búsqueda --- motore di ricerca --- paieškos sistema --- motor kërkimi --- inneall cuardaigh --- машина за търсене --- iskalnik --- vyhľadávací modul --- wyszukiwarka --- пребарувач --- stroj za pretraživanje --- машина за пребарување --- програма за пребарување --- vyhledávací stroj --- program za pretraživanje --- paieškos programa --- Informationstechnologie --- informaatioteknologia --- teknologjia e informacionit --- infotehnoloogia --- tecnología de la información --- informatietechnologie --- tecnologia da informação --- informačná technológia --- информационна технология --- informationsteknologi --- information technology --- teknoloġija tal-informazzjoni --- informācijas tehnoloģija --- informační technologie --- tehnologia informației --- információtechnológia --- информатичка технологија --- информациона технологија --- informationsteknik --- τεχνολογία των πληροφοριών --- technologia informacyjna --- informacinė technologija --- tecnologia dell'informazione --- informacijska tehnologija --- sidetehnoloogia --- communications technology --- teknologji komunikacioni --- Kommunikationstechnologie --- Information and communication technologies --- technologie de la communication --- výpočetní technika --- komunikačná technológia --- komunikācijas tehnoloģijas --- informacijos technologija --- tehnologia comunicațiilor --- komunikační technologie --- technique de l'information --- ryšių priemonių technologija --- телекомуникациска технологија --- επικοινωνιακή τεχνολογία --- tecnologia da comunicação --- комуникациска технологија --- viestintäteknologia --- ICT --- tecnologia delle telecomunicazioni --- tecnologia delle comunicazioni --- informační technika --- tecnología de la comunicación --- obavijesna tehnologija --- kommunikationsteknologi --- communicatietechnologie --- τεχνική των πληροφοριών --- információs technológia --- Kostenbeheersing --- Idirlíon --- teicneolaíocht faisnéise


Book
De website : online communicatie en dienstverlening
Author:
ISBN: 9782509023117 Year: 2014 Volume: *8 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor heel wat overheden en organisaties vormt hun website het hart van de informatiestroom. Toch zijn websites vandaag vaak meer dan louter een communicatiekanaal. Naast het geven van informatie kan een website ook ingezet worden voor dienstverlening of productverkoop. Bovendien hebben steeds meer organisties meer dan één website. Hoog tijd dus om stil te staan bij de keuzes die van belang zijn bij de uitbouw van een online identiteit, die onderdeel is van het totale imago van een organisatie of overheid. In 'De website. Online communicatie en dienstverlening' wordt ingegaan op de verschillende aandachtspunten, valkuilen, methodieken en referentiekaders'.

Keywords

Communicatie --- Websites. --- Internet. --- websites --- Information systems --- media-educatie --- sociale media --- Mass communications --- Web sites --- Conception --- Handbooks, manuals, etc. --- Communication --- Technological innovations --- Online systems --- 695 Communicatie --- Internet --- 007 communicatie --- 654.004 website --- 528.52 --- webdesign --- communicatie --- ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Websites --- Dienstverlening --- Cybermarketing --- Communicatie-onderzoek --- Communicatiestrategieën --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- Monograph --- Website --- Communicatiestrategie --- Idirlíon --- beartas cumarsáide --- Onlinemarketing


Book
Analoog of digitaal ? : inclusief communiceren in de internetsamenleving
Author:
ISBN: 9782509023940 Year: 2015 Volume: *5 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Niet alleen in de bedrijfswereld, ook bij de overheid en in de socialprofitsector zet de digitalisering van diensten en informatie zich door. Van het federale tot het lokale niveau besparen verschillende overheidsinstellingen op gedrukte communicatie. Maar hoe kan een overheid ervoor zorgen dat geen enkele bevolkingsgroep uit de boot valt? De publicatie geeft op een heldere manier mee hoe u alle burgers blijft bereiken en welke communicatiemiddelen u daarvoor nodig hebt.Bron : http://www.politeia.be

Keywords

mobiele communicatie --- Computer. Automation --- virtuele communicatie --- communicatie --- Mass communications --- Mass media --- Internet --- Communication --- BPB1505 --- 007 informatietechnologie --- 384 communicatie --- Communicatie --- communication --- Overheidsvoorlichting --- Overheidscommunicatie --- Inclusie --- Communicatiebeleid --- Digitalisering --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Monograph --- Informatietechnologie --- Digitale kloof --- Ondersteuning --- Samenleving --- beartas cumarsáide --- Idirlíon


Book
Een socialemediastrategie in 7 stappen
Author:
ISBN: 9782509024626 Year: 2015 Volume: *6 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De meeste organisaties zijn actief op sociale media, vaak met meerdere accounts die spontaan zijn ontstaan. Om echt doelgericht te communiceren heb je echter een strategie nodig. Deze publicatie toont hoe je in 7 haalbare stappen een duurzame socialemediastrategie uitbouwt. Aan de hand van voorbeelden en tips kom je te weten hoe je concrete doelstellingen formuleert, de juiste kanalen kiest, een contentplanning opstelt en je doelgroepen leert kennen. Zo kan je organisatie op een effectieve manier en vol zelfvertrouwen gebruikmaken van alle mogelijkheden die sociale media te bieden hebben. Bron : http://www.politeia.be

Keywords

Sociale media --- Informatiemaatschappij --- Communicatie. --- Sociale netwerken --- Internet. --- Computer architecture. Operating systems --- marketingstrategie --- communication [function] --- mass media --- communicatiemanagement --- sociale media --- Mass communications --- webapplicaties (informatica) --- Computer assisted instruction --- e-learning --- mediawijsheid --- web 2.0 --- Online social networks --- Social media --- Internet --- Communication --- BPB1508 --- 695 Communicatie --- Communicatie --- Mediastrategieën --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- communicatie --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediastrategie --- beartas cumarsáide --- Idirlíon --- Onlinemarketing --- digitale geletterdheid


Book
Facebook
Authors: ---
ISBN: 9782509029522 Year: 2017 Volume: *12 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Facebook is nog steeds het populairste sociale netwerk. Mark Zuckerberg slaagt erin om het steeds te vernieuwen en heruit te vinden. Met talrijke vernieuwingen zoals Facebook live, marketplace en workplace speelt hij voortdurend in op de noden van bedrijven en gebruikers. Facebook biedt talrijke mogelijkheden, ook voor professionele doeleinden.Wilt u Facebook integreren in de communicatie van uw organisatie of gemeente? In dit boek tonen we u enkele mogelijkheden die u daarbij zullen helpen. Facebook is een heel interessant communicatiekanaal, zeker als u het potentieel ervan ten volle benut en vooral omdat een groot deel van de bevolking erop actief is.Bron : http://www.politeia.be

Keywords

sociale netwerken --- social media --- communications [discipline] --- internet --- sociale media --- Mass communications --- Facebook --- Internet --- Communauté virtuelle --- facebook --- 696.2 Sociale media --- Virtuele gemeenschap --- communicatie --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Cybermarketing --- społeczność wirtualna --- comunitate virtuală --- virtualna skupnost --- comunidad virtual --- komunitet virtual --- Virtuelle Gemeinschaft --- virtuális közösség --- virtuele gemeenschap --- virtuelt fællesskab --- komunità virtwali --- comunidade virtual --- виртуелна заедница --- virtuaalkeskkond --- virtuālā kopiena --- виртуално общество --- virtuálne spoločenstvo --- virtuell gemenskap --- virtualna zajednica --- virtuaaliyhteisö --- virtual community --- comunità virtuale --- virtualioji bendruomenė --- virtuální společenství --- εικονική κοινότητα --- serwisy społecznościowe w internecie --- Soziale Netze --- online community --- cyberfællesskab --- comunidade on-line --- komunità onlajn --- réseaux sociaux (Internet) --- spletna skupnost --- redes sociales (internet) --- společenství online --- social networking --- socialna skupnost --- sociálne siete (internet) --- comunitate online --- vituaalne keskkond --- internetna skupnost --- onlinefællesskab --- e-Gemeinschaft --- internetes közösség --- sociālie tīkli internetā --- comunità online --- comunidad en línea --- Cyber-Gemeinschaft --- e-skupnost --- redes sociais (Internet) --- netwerking soċjali --- comunidad en la Red --- cybergemeenschap --- družabno omrežje --- sociale netværk på internettet --- е-общество --- е-општество --- cybercommunauté --- comunidade em linha --- rețele sociale --- e-community --- elektronické spoločenstvo --- sociala nätverk --- cibercomunidad --- социјална мрежа --- онлайн общество --- nätgemenskap --- netfællesskab --- online közösség --- sotsiaalne võrgustik (Internet) --- мрежи за социални контакти --- komunità elettronika --- verkkoyhteisö --- internetgemeenschap --- cybercommunity --- e-comunitate --- spoločenstvo online --- cibercomunidade --- društvena mreža --- rete sociale --- κυβερνοκοινότητα κοινωνικά δίκτυα (διαδίκτυο) --- Online-Gemeinschaft --- tiešsaistes kopiena --- ċiberkomunità --- onlinegemeenschap --- nätmötesplats --- sociální sítě --- cyberspołeczność --- интернетска заедница --- socialno omrežje --- sosiaalinen verkosto --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- pobal fíorúil --- Idirlíon --- Onlinemarketing --- Communauté virtuelle


Book
Frames, formats en selfies : wat moordenaars, hoofddoeken en bewakingscamera's vertellen over onze identiteit
Author:
ISBN: 9789462671461 Year: 2018 Publisher: Berchem EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het internet heeft een gigantische nieuwe ruimte geschapen waarin we constant spelen met normen, regeltjes en dingen die 'normaal' zijn. Maar we geven nog steeds gestalte aan onszelf aan de hand van oude formats. We leven op het snijpunt van de 'echte' en de 'virtuele' wereld. Frames, format en selfies is een prikkelend essay over schoonheidsidealen die viraal gaan in grote delen van de wereld, over de manier waarop we onszelf presenteren op sociale media en over big data. Maar ook over de vraag waarom de online en offline handelingen van een massamoordenaar op een abstract niveau nauwelijks verschillen van opzoeken op YouTube hoe we best een kip op de barbecue braden. Kortom, wat doén we eigenlijk online?Bron: https://www.epo.be/nl/sociaal-politiek/3635-frames-formats-en-selfies-9789462671461.html

Keywords

Internet --- Maatschappij --- Identiteit --- Ethiek --- Normen --- Samenleving --- Informatiemaatschappij --- Privacy --- Profilering --- Sociale media --- Big Data --- Lichaamscultuur --- Selfie --- GDPR (General Data Protection Regulation) --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité --- BPB1811 --- informatiemaatschappij --- 696.2 Sociale media --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediasociologie --- Sociology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- PXL-Central Office 2019 --- internetcommunicatie --- essays --- ICT en maatschappij. --- Norm (standaard) --- GDPR --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Idirlíon --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by