Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Sterk digitaal merk
Author:
ISBN: 9789089656506 Year: 2022 Publisher: [Culemborg] : Van Duuren Management,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Facebookmarketing voor dummies
Authors: ---
Year: 2020 Publisher: Amersfoort BBNC Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retail : de digitale hysterie voorbij : ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Author:
ISBN: 9789492873002 9492873001 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com


Book
Aandelenopties : vergelijking en praktische vragen
Authors: ---
ISBN: 9789046528365 Year: 2010 Volume: 2010/03 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sinds de inwerkingtreding van de wet van 26 maart 1999 kenden de stock-options een enorm succes als instrument om werknemers te binden en aan te moedigen, en dit ondanks diverse zware beurscrisissen. Dit werk wil niet verder uitweiden over een onderwerp waarover al zoveel is geschreven, maar heeft een meer bescheiden doel: het systeem van de stock-options met andere participatiemechanismen vergelijken vanuit het oogpunt van risico's, flexibiliteit, kosten en rendement. Vervolgens geeft de auteur u een antwoord op 16 praktische vragen - waarvan sommige gemeenschappelijk zijn voor alle incentiveplannen - die van belang zijn bij de uitvoering van een stock-option plan, zoals b.v.: > de taal van het plan > de geldigheid van de indiensthoudingscluasules > de verrekening van de opties in de berekeningsgrondslag voor de ontslagvergoeding > de toewijzing van opties aan consultants en medewerkers van onderaannemers > de informatie- en raadplegingsverplichtingen > het privéleven > de corporate governance > de 'rebasing' > de geldigheid van de wijzigings- en schenkingsclausules Deze elementen krijgen dikwijls weinig aandacht in het licht van de fiscale gevolgen van het plan. Als ze niet zorgvuldig worden onderzocht, kunnen zij nochtans een bron zijn van praktische problemen en verstrekkende financiële gevolgen hebben voor de organisator van het plan en/of de werkgever van de begunstigden van het plan.


Book
Blockchain : Blueprint for a New Economy
Author:
ISBN: 9781491920497 1491920491 Year: 2015 Publisher: Sebastopol, Calif. O'Reilly Media Inc.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bitcoin is starting to come into its own as a digital currency, but the blockchain technology behind it could prove to be much more significant. This book takes you beyond the currency ("Blockchain 1.0") and smart contracts ("Blockchain 2.0") to demonstrate how the blockchain is in position to become the fifth disruptive computing paradigm after mainframes, PCs, the Internet, and mobile/social networking. Author Melanie Swan, Founder of the Institute for Blockchain Studies, explains that the blockchain is essentially a public ledger with potential as a worldwide, decentralized record for the registration, inventory, and transfer of all assets—not just finances, but property and intangible assets such as votes, software, health data, and ideas. Topics include: Concepts, features, and functionality of Bitcoin and the blockchain ; Using the blockchain for automated tracking of all digital endeavors ; Enabling censorship-resistant organizational models ; Creating a decentralized digital repository to verify identity ; Possibility of cheaper, more efficient services traditionally provided by nations ; Blockchain for science: making better use of the data-mining network ; Personal health record storage, including access to one’s own genomic data ; Open access academic publishing on the blockchain


Book
The future of shopping : re-set, re-made, re-tail
Author:
ISBN: 9789492873064 Year: 2022 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Heeft u vertrouwen in de (post-)virale retail?De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een volledig nieuwe editie The Future of shopping: re-set re-made re-tail.Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. De globalisering laat zich van een onverwachte kant zien. We zitten midden in een wereldwijde transformatie, waarbij machines slimmer worden dan mensen, de wereldbevolking samen met de CO2-uitstoot stijgt en een handvol megaconcerns de macht naar zich toe trekt. Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Die vraag is urgenter dan ooit.Voor de oorspronkelijke versie van dit boek ontvingen de auteurs de prijs van Managementboek van het Jaar 2018. De jury schreef: 'Het fijne van een managementboek dat voor een breed publiek interessant is, is de schrijfstijl. Ook daaraan hebben de auteurs gedacht en zij zorgden voor een vlot leesbaar boek. Je wilt het bijna niet wegleggen en laat je met plezier meeslepen van hoofdstuk naar hoofdstuk.'Bron: www.lannoo.be


Book
Handboek merkenrecht (Benelux, Communautair, Internationaal)
Authors: --- ---
ISBN: 9782802730804 2802730800 Year: 2010 Volume: 22 Publisher: Brussel Bruylant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het oorspronkelijke Belgische merkenrecht uit 1879 werd in 1971 Benelux gekleurd. Vanaf het begin van de jaren 1990 diende deze Beneluxwetgeving zich een Europees kleedje aan te meten. Via de haast niet meer bij te houden beslissingen van de communautaire rechtbanken heeft zich gedurende de daarop volgende jaren een windhoos doorheen het merkenlandschap verplaatst. Vele merkenspecialisten hebben kunnen vaststellen hoe vertrouwde concepten onophoudelijk werden aangescherpt en nieuwe inzichten werden opgelegd met een geharmoniseerd Europees merkenrechtelijk denken als ultieme doelstelling. Dit boek beoogt een ankerpunt te bieden in een periode waarin het –vooral Europees – merkenrecht met de regelmaat van de klok bijgeschaafd wordt door wetgeving, rechtspraak en rechtsleer. Het wil de gebruiker focussen op de fundamentele beginselen van het merkenrecht in al zijn facetten met als rode draad de beslissingen van het Hof van Justitie en het Benelux- Gerechtshof. Het hoog tempo waarmee beslissingen van eerstgenoemde worden uitgesproken, maakten een nieuwe druk al snel onontbeerlijk. De materie van deze 3de druk werd bijgehouden tot 15 juli 2012 (je le supprimerais du résumé et l'indiquerai en 500 dans la manifestation ?). Dit boek is bedoeld voor iedereen die zich in het professionele of bedrijfsleven actief bezig houdt met merkenrechtelijke zaken. Ook voor de student in opleiding wil het boek een instrument aanreiken tot een diepgaande studie van het merkenrecht.


Book
Blockchain revolution : how the technology behind Bitcoin is changing money, business and the world
Authors: ---
ISBN: 9780241237854 0241237858 Year: 2016 Publisher: London Portfolio Penguin

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The technology likely to have the greatest impact on the future of the world economy has arrived, and its not self-driving cars, solar energy, or artificial intelligence. &#13;Its called the blockchain.&#13;&#13;The first generation of the digital revolution brought us the Internet of information. The second generationpowered by blockchain technologyis bringing us the Internet of value: a new, distributed platform that can help us reshape the world of business and transform the old order of human affairs for the better.&#13;&#13;Blockchain is the ingeniously simple, revolutionary protocol that allows transactions to be simultaneously anonymous and secure by maintaining a tamperproof public ledger of value. Though its the technology that drives bitcoin and other digital currencies, the underlying framework has the potential to go far beyond these and record virtually everything of value to humankind, from birth and death certificates to insurance claims and even votes.&#13;&#13;Why should you care? Maybe youre a music lover who wants artists to make a living off their art. Or a consumer who wants to know where that hamburger meat really came from. Perhaps youre an immigrant whos sick of paying big fees to send money home to loved ones. Or an entrepreneur looking for a new platform to build a business.&#13;&#13;And those examples are barely the tip of the iceberg. This technology is public, encrypted, and readily available for anyone to use. Its already seeing widespread adoption in a number of areas. For example, forty-two (and counting) of the worlds biggest financial institutions, including Goldman Sachs, JPMorgan Chase, and Credit Suisse, have formed a consortium to investigate the blockchain for speedier and more secure transactions.&#13;&#13;As with major paradigm shifts that preceded it, the blockchain will create winners and losers. And while opportunities abound, the risks of disruption and dislocation must not be ignored.&#13;&#13;


Book
The future of shopping : waar iedereen retailer is
Authors: ---
ISBN: 9789082542271 9082542277 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by