Listing 1 - 10 of 60 << page
of 6
>>
Sort by

Book
Art of Social Media
Authors: ---
ISBN: 9780241199473 0241199476 Year: 2015 Publisher: Penguin Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

From Guy Kawasaki, the bestselling author of The Art of the Start and Enchantment, The Art of Social Media is a no-nonsense guide to becoming a social media superstar. By now it's clear that whether you're promoting a business, a product, or yourself, social media is near the top of what will determine your success or failure. And there are countless pundits, authors, and consultants eager to advise you. But there's no one quite like Guy Kawasaki, the legendary former chief evangelist for Apple and one of the pioneers of business blogging, tweeting, facebooking, tumbling, and much, much more. Now Guy has teamed up with his Canva colleague Peg Fitzpatrick to offer The Art of Social Media - the one essential guide you need to get the most bang for your time, effort, and money. With more than 100 practical tips, tricks, and insights, Guy and Peg present a ground-up strategy to produce a focused, thorough, and compelling presence on the most popular social-media platforms. They guide you through the steps of building your foundation, amassing your digital assets, going to market, optimizing your profile, attracting more followers, and effectively integrating social media and blogging. For beginners overwhelmed by too many choices, as well as seasoned professionals eager to improve their game, The Art of Social Media is full of tactics that have been proven to work in the real world. Or as Guy puts it, "Great Stuff, No Fluff."


Book
5 jaar mediawijs
Author:
Year: 2017 Publisher: Leuven imec vzw

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Reclame? wijs!
Authors: ---
Year: 2019 Publisher: Leuven imec vzw

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je vindt reclame op TV, in kranten, magazines of in het straatbeeld … maar ook heel veel online. Reclamemakers zijn echte kraks in het bedenken van nieuwe en originele manieren om de consument te bereiken en te overtuigen. Viel het jou al op dat je reclame krijgt op basis van je surfgedrag? Die nieuwe vormen van reclame zijn soms moeilijker te herkennen, zowel voor volwassenen, als voor kinderen en jongeren. Maar om kritisch na te denken over reclame, moet je het net kunnen herkennen. Met de Mediawegwijzer Reclame? Wijs! kan je werken aan de reclamewijsheid van kinderen en jongeren. Een Mediawegwijzer is een thematisch infomagazine van Mediawijs voor leerkrachten. Voor dit magazine werd samengewerkt met AdLit, onderzoeksproject Reclamewijsheid.


Book
Social shift : van social media naar social thinking : maak van elke medewerker een communicatie-expert
Author:
ISBN: 9789047011446 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het medialandschap is in een hoog tempo aan het veranderen. Social media spelen daarbij een cruciale rol. Maar hoe zet je social media nou strategisch in, zodat ze concreet bijdragen aan je doelstellingen ? Want alleen een bedrijfspagina op Facebook, wat twitteren en met z'n allen op LinkedIn zitten - daar bereik je je doelgroep niet meer mee.De Social Shift is het model waarmee Koen Jordaans al vele bedrijven en organisaties heeft geholpen om die slag wél te maken. In dit boek vertelt hij hoe dat in zijn werk gaat. Hij behandelt de theorie, geeft een praktisch stappenplan en behandelt vele inspirerende cases. Daarmee kan elke ondernemer of manager zijn social media fundamenteel laten bijdragen aan doelstellingen op het gebied van marketing, communicatie, sales, organisatie en recruitment.Haak aan - of haak af.Bron : http://www.businesscontact.nl


Book
Beter dan echt : hoe games ons gelukkiger, slimmer en socialer maken
Author:
Year: 2012 Publisher: Amsterdam Maven

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Communiceren : contact maken, houden en verdiepen
Authors: --- ---
ISBN: 9789058757784 9789058757791 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor succesvol contact met anderen zijn bepaalde communicatievaardigheden onmisbaar. In 'Communiceren' komen alle basisvaardigheden aan bod, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten. Het dekt de meest voorkomende situaties in de menselijke communicatie. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting en opdrachten. Nieuw in de derde druk: uitgebreide aandacht voor sociale media en spreken in het openbaar. Bovendien is de complete tekst geactualiseerd.


Book
Twitter
Authors: ---
ISBN: 9782509027238 2509027239 Year: 2016 Volume: *11 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Twitter is alomtegenwoordig en essentieel in de socialemediastrategie van organisaties en overheden. Stapsgewijs leer je je boodschap verspreiden in 140 tekens bij een groter publiek of specifieke doelgroep. In minder dan 100 paginas worden tips voor starters en specialisten afgewisseld met mogelijke privacy issues. Dankzij deze Kortom-pocket weet je snel hoe je oneliner kan uitgroeien tot een trending topic.Bron : http://www.politeia.be


Multi
Scoren met creatieve content op sociale media : meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen
Authors: ---
ISBN: 9782509037787 Year: 2020 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel.Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. Ook krijg je meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.https://www.politeia.be/nl/publicaties/238136-scoren+met+creatieve+content+op+sociale+media


Book
Twitter voor lokale besturen
Author:
ISBN: 9782509018557 Year: 2013 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Twitter is niet meer weg te denken uit ons dagelijks bestaan, maar wist je dat je het ook kan gebruiken binnen jouw lokaal bestuur of organisatie? Doe aan webcare via Twitter, verspreid je boodschap bij een groter publiek of ga het gesprek aan met je doelgroep. Kortom, word een lokaal bestuur 3.0. Maar hoe doe je dat, starten op Twitter? Dit kom je te weten in de pocket 'Twitter voor lokale besturen'. Dankzij concrete tips, do's en don'ts, en talrijke voorbeelden uit de praktijk is de pocket een praktisch werkinstrument die je toelaat meteen aan de slag te gaan met Twitter!Bron : http://www.politeia.be


Book
Super social : 500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn
Author:
ISBN: 9789461263285 Year: 2019 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij ? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt. Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen. Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 60 << page
of 6
>>
Sort by