Listing 1 - 10 of 207 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Loopbaangesprekken is voor iedereen die beroepsmatig loopbaangesprekken voert: leidinggevenden, schooldecanen, personeelsconsulenten, loopbaancoaches en outplacementconsulten. Voor beginnende beroepsbeoefenaren is dit boek een gedegen en praktische inwijding ineen mooi vak. Voor diegene die meer ervaren zijn, is het een waardevol opfris- en verrijkingsboek met veel handreikingen voor de praktijk.
Personnel management --- Mass communications --- Loopbaan --- Personeelsbeleid --- loopbaan --- planning --- Bedrijfspsychologie --- personeelsbeleid --- Loopbaanbegeleiding --- Loopbaan. --- Personeelsbeleid. --- Industrial psychology --- PXL-Education 2016 --- loopbaanplanning --- coachen
Choose an application
personeelsbeleid --- gestion du personnel --- Employee fringe benefits
Choose an application
personeelsbeleid --- zelfontwikkeling --- gestion du personnel --- développement personnel
Choose an application
personeelsbeleid --- vie privee --- gestion du personnel --- prive-leven
Choose an application
In this fascinating book, Seth Godin argues that today everyone has an opportunity to start a movement - to bring together a tribe of like-minded people and do amazing things. And yet too many people ignore the opportunity to lead because they are "sheepwalking" their way through their lives and their work, too afraid to question whether their compliance is doing them - or their company - any good. Tribes is for those who don't want to be sheep and instead have a desire to do fresh and exciting work. If you have a passion for what you want to do and the drive to make it happen, there is a tribe of fellow employees, or customers, or investors, or readers, just waiting for you to go connect them with each other and lead them where they want to go. (flaptekst)
Leadership. --- Leadership --- Marketing --- leiderschap --- personeelsbeleid --- direction --- gestion du personnel
Choose an application
Competentiemanagement is definitief doorgebroken. Niet alleen in de bedrijven, maar ook in het onderwijs, de welzijnssector, de ziekenhuizen, de overheidssector, enzovoort. Deze volledig herziene editie van Iedereen competent biedt niet alleen inzicht in de aard van competenties en van competentiemanagement. Het boek is ook een handleiding om competentieprofielen op te stellen en om competenties te beoordelen. Het geeft een realistische kijk op de ontwikkelbaarheid van competenties. De inzichten en modellen worden aangevuld door resultaten uit wetenschappelijk onderzoek en door de recentste ontwikkelingen. De auteur reikt ook een aantal ondersteunende instrumenten aan en illustreert het boek met meerdere praktijkcases en voorbeelden, die blijk geven van een grote variteit aan benaderingen op de werkvloer. Het boek richt zich tot algemeen managers en HR-professionals in bedrijven, instellingen of organisaties en tot iedereen die beroepshalve met de problematiek te maken heeft. In dit boek Introduceert de docent aan een aantal managementscholen de lezer in het competentiemanagement. Eerst schetst de auteur de context waarbinnen het competentiedenken ontstond en bespreekt hij wat competentiemanagement juist inhoudt. Daarna komt de praktijk aan bod: de competentieanalyse, het competentieprofiel en de courantste beoordelingsmethoden. Verder focust de auteur op de ontwikkeling van competenties, de ontwikkelbaarheid van gedrag, de methoden van het competentiegericht trainen en coachen, en het belonen van competenties. Ten slotte integreert hij de traditionele competentiebenadering met een nieuwe 'talentmanagementbenadering' (die grondiger wordt uitgewerkt in het nog te verschijnen boek 'Iedereen content'). Dat alles wordt ondersteund met casussen, schema¿s en controlelijsten. Achteraan volgen een overzicht van de verschillende competenties, een beschouwing over de verschillen tussen man en vrouw, en een bibliografie. Een heldere en boeiende gids voor zowel professionals als studenten. Overzichtelijke tweekleurendruk met trefwoorden in de marges Inhoudsopgave : Hoofdstuk 1 : De context waarin we leven en werken Hoofdstuk 2 : Over competenties en competentiemanagement Hoofdstuk 3 : Het opstellen van competentieprofielen Hoofdstuk 4 : Het beoordelen van competenties Hoofdstuk 5 : Het ontwikkelen van competenties Hoofdstuk 6 : Het belonen van competenties Hoofdstuk 7 : Integratie van competentie- en talentmanagement
#KVHB:Management --- #KVHB:Competentiemanagement --- management --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- 367.2 --- competentiemanagement --- HRM --- arbeid, motivatie --- competenties --- human resources management --- personeelsevaluatie --- personeelsbeleid, HRM --- Competentiemanagement --- Human Resource Management --- Personeelsbeleid --- Competentiemanagement. --- Human Resource Management. --- Personeelsbeleid. --- personeelsmanagement --- Personnel management
Choose an application
Een succesvol loopbaanbeleid zorgt ervoor dat medewerker en organisatie elkaar wederzijds versterken. De traditionele aanpak, die uitgaat van voorspelbaarheid, werkzekerheid en loyaliteit, werkt daarbij niet meer. Organisaties moeten flexibel kunnen inspelen op continue veranderingen in hun omgeving. Werknemers zijn op zoek naar hoe ze hun loopbaan flexibel kunnen invullen in functie van hun talenten, ambities en privéleven. Een loopbaanbeleid draait niet langer om het statisch matchen van medewerkers met jobs, maar eerder om een dynamische omgang met veranderingen, met aandacht voor groei, werkbaarheid en inzetbaarheid op korte en lange termijn.
Loopbaanbegeleiding --- 331.124 --- loopbaanplanning – loopbaanbegeleiding – coaching --- Loopbaan --- Loopbaanbeleid --- loopbaanontwikkeling --- Personnel management --- personeelsbeleid --- management --- gestion du personnel --- Carrière Loopbaan --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- Organisaties, gedrag --- Organisaties, verandering --- Personeelsbeleid
Choose an application
Adviezen voor het voeren van onderhandelingen in zakelijke en privé-situaties, door de Amerikaanse zakenman en managementgoeroe. Zelf toponderhandelaar belicht Mccormack stap voor stap het gehele onderhandelingsproces. Aan de orde komen: welke vaardigheden heb je nodig; hoe haal je tactieken van de tegenpartij onderuit; waarom moet je in het groot denken; waardoor heeft niets doen zo'n fantastisch effect. McCormack over onderhandelen is een van de vier delen waarin succesvol zakenman Mark H. McCormack onderwerpen aansnijdt die tot de basisstof van elke moderne manager behoren. Vol praktische adviezen en anekdotes, geschreven in de no-nonsense stijl die uitstekend past bij de flitsende manier van zakendoen van McCormack. De overige drie delen gaan over communiceren, management en verkopen. (flaptekst)
mondelinge communicatie --- onderhandelen --- Personnel management --- Onderhandelen --- Personeelsbeleid --- management --- E090023.jpg --- Management --- Onderhandeling
Choose an application
E-journals --- 05 --- Human Resource Management (HRM) --- Personeelsbeleid (personeelsmanagement, personeelswerk) --- HRM --- personeelsbeleid --- tijdschriften --- HW_HRM --- 005.96 --- 334 --- Loonbeleid --- loonbeleid --- personeelsadministratie --- Personeelsbeleid --- personeelswerving --- Vlaanderen --- 097 Personeelsbeleid --- KHLim --- KMO --- periodieken - tijdschriften --- Human Resources --- vormen van economische organisatie en samenwerking --- 331.2 --- 658.31 --- 658.3 --- 658.33 --- 493.8 --- Personnel management --- personeelsmanagement --- HRM (human resource management)
Choose an application
Zou het niet geweldig zijn als u de mensen om u heen voortaan moeiteloos kunt overtuigen van uw ideeën, thuis en op het werk ? Het kan, door slim in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Ons brein is weerloos tegen de overtuigingskracht van de woorden en beelden waarin wij zelf geloven. Door hier op in te spelen en uw ideeën slim te framen kun je net als succesvolle politici en reclamemakers andere mensen onzichtbaar overtuigen. Probeer ze niet te manipuleren, maar maak uw boodschap zo herkenbaar dat ze het direct met u eens zijn. Luisteren uw collega's niet naar wat u zegt, blijven klanten ongeïnteresseerd en trekken uw kinderen zich niets van u aan ? Dan is het tijd om u niet te richten op wat u zegt, maar op wat zij horen !Bouwend op nieuwe neurologische en sociaal-psychologische inzichten en jarenlange ervaring in het bedrijfsleven en de politiek laat taalstrateeg Sarah Gagestein zien wat werkt. Gagestein is gespecialiseerd in framing en weet als geen ander hoe u controle kunt krijgen over uw eigen ideeën.Bron : http://www.managementboek.nl
Dutch language --- Pragmatics --- Psychology --- Framing --- Beïnvloeding --- Bedrijfscommunicatie --- Bedrijfspsychologie --- Communicatiepsychologie --- personeelsbeleid --- psychologie --- gestion du personnel
Listing 1 - 10 of 207 | << page >> |
Sort by
|