Listing 1 - 10 of 62 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Sociology of minorities --- European Union --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen --- (vak)didactiek talen.
Choose an application
Art --- Culture --- Cultuur --- Kunst --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen --- (vak)didactiek talen. --- History of civilization --- cultuurgeschiedenis
Choose an application
Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen --- (vak)didactiek talen. --- Native language --- Study and teaching
Choose an application
(vak)didactiek talen --- C1 --- Kerken en religie --- Medieval Dutch literature --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen.
Choose an application
Latijns-Amerikaanse letterkunde --- Littérature latino-américaine --- #GSDBL --- Latijns-Amerika --- literatuur --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen --- (vak)didactiek talen. --- Spanish-American literature --- Spanish-American literature: authors
Choose an application
Canon (Literature) --- Canon (Literatuur) --- Canons littéraires --- Literaire canon --- Literature --- History and criticism --- Lerarenopleiding --- History and criticism. --- (vak)didactiek talen --- Canon (Literature). --- (vak)didactiek talen. --- Literature - History and criticism
Choose an application
Colloques --- Colloquia --- Enseignement --- Linguistique --- Littérature néerlandaise --- Nederlands --- Nederlandse letterkunde --- Néerlandais (langue) --- Onderwijs --- Taalkunde --- Academic collection --- Conferences - Meetings --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen --- (vak)didactiek talen.
Choose an application
German literature --- Socialism. --- Utopias. --- Bebel, August, --- Experimentele psychologie --- Lerarenopleiding --- psycholinguistiek. --- (vak)didactiek talen. --- Linguistics
Choose an application
Documentation and information --- Secondary education --- adolescenten --- allochtone jongeren --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- #A9511A --- #KVHB:Lezen
Choose an application
Kinderen maken al op prille leeftijd kennis met literatuur. Zij gaan er in diverse situaties mee om, ieder op een geheel eigen, persoonlijke manier. In die activiteiten ontwikkelen zich kennis en verwachtingen, motivatie en vaardigheden. De wijze waarop mensen in hun kinderjaren met literatuurleren omgaan is van fundamenteel belang voor het functioneren van de (volwassen) literatuur. Inzicht in de ontwikkelingsprocessen die zich in de kindertijd afspelen, kan ons inzicht in culturele verschijnselen verdiepen. Dit boek is daartoe een aanzet en tracht te voorzien in de behoefte aan beschrijvende studies over dit onderwerp. 'Welke rolspeelt literatuur in de ontwikkeling van een kind? Hoe kun je kinderen leren dat lezen leuk is? Hoe kun je het lezen bevorderen?' Deze en nog veel andere relevante vragen vormen de rode draad van deze uitgave, bestemd voor iedereen die zich professioneel bezig houdt met kinderen en literatuur. (tekst: achterflap)
Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- 82-93 --- #GBIB:IDGP --- 82-93 Kinderliteratuur. Jeugdliteratuur --- Kinderliteratuur. Jeugdliteratuur
Listing 1 - 10 of 62 | << page >> |
Sort by
|