Listing 1 - 10 of 120 << page
of 12
>>
Sort by

Book
Contentmarketing
Author:
ISBN: 9789001877569 9789001877576 9001877575 Year: 2017 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken bij de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat ze er behoefte aan hebben. Het nieuwe boek Contentmarketing legt je alles uit over deze belangrijke marketingvorm. Waarom kiezen voor Contentmarketing? * Complete, heldere beschrijving van contentmarketing; * zeer toegankelijk geschreven; * praktijkgericht, met veel voorbeelden uit het werkveld. Contentmarketing bespreekt uitgebreid en helder wat contentmarketing inhoudt. De ontwikkelingen in de markten, bijvoorbeeld de steeds groter wordende rol van social media, en de gevolgen daarvan voor marketing worden daarbij meegenomen. Ook licht het boek toe hoe en wanneer je deze marketingmethode het beste kan toepassen. De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het strategische startpunt van het boek is het Content Marketing Framework, waar de contentproductie en -distributie uit voortvloeien. De theorie wordt aangevuld met relevante opdrachten en herkenbare praktijkcases uit bijvoorbeeld Business-to-Business-organisaties en het midden- en kleinbedrijf. Contentmarketing is ook beschikbaar als e-book.


Book
Social shift : van social media naar social thinking : maak van elke medewerker een communicatie-expert
Author:
ISBN: 9789047011446 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het medialandschap is in een hoog tempo aan het veranderen. Social media spelen daarbij een cruciale rol. Maar hoe zet je social media nou strategisch in, zodat ze concreet bijdragen aan je doelstellingen ? Want alleen een bedrijfspagina op Facebook, wat twitteren en met z'n allen op LinkedIn zitten - daar bereik je je doelgroep niet meer mee.De Social Shift is het model waarmee Koen Jordaans al vele bedrijven en organisaties heeft geholpen om die slag wél te maken. In dit boek vertelt hij hoe dat in zijn werk gaat. Hij behandelt de theorie, geeft een praktisch stappenplan en behandelt vele inspirerende cases. Daarmee kan elke ondernemer of manager zijn social media fundamenteel laten bijdragen aan doelstellingen op het gebied van marketing, communicatie, sales, organisatie en recruitment.Haak aan - of haak af.Bron : http://www.businesscontact.nl


Book
Social media management : vanuit een commercieel perspectief
Authors: ---
ISBN: 9789001880040 9789001880057 9001880053 9001880045 Year: 2017 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te kunnen implementeren. Het nieuwe boek Social Media Management reikt studenten de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Waarom kiezen voor Social Media Management? -Het eerste studieboek over social media dat vanuit commercieel perspectief de hele klantreis behandelt; -geschreven door experts uit het werkveld en gebaseerd op wetenschappelijke literatuur; -onder redactie van de auteurs van Basisboek online marketing. Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? De student leert de rol van social media te analyseren in de verschillende fasen van de klantreis en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek besteedt ook aandacht aan mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De theorie wordt met vele actuele cases steeds helder vertaald naar de praktijk. De sterke didactiek, wetenschappelijke basis en duidelijke koppeling tussen de leerdoelen en de oefenvragen maken dit een goed doortimmerd studieboek. Social Media Management richt zich op studenten aan hbo-opleidingen in de richtingen marketing en communicatie, maar is ook zeer geschikt voor de domeinen management en ondernemerschap.


Book
De kracht van social selling : digitale sales met LinkedIn en andere sociale media
Authors: ---
ISBN: 9789492790132 Year: 2018 Publisher: Hilversum Nubiz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verrassen en speel daar als bedrijf op in, anders loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten je (potentiële) klanten ? Er een routine van maken om daar op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn - dat is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de hele organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media- en LinkedIn-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en hoe je het integreert tot een nieuwe manier van verkopen. Lees hoe je de kracht van social selling ontketent - met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook Facebook, Twitter en Youtube. Het boek bevat talloze praktische tips, die je morgen meteen kunt toepassen, en waardevolle bijdragen van andere topexperts op het gebied van social selling.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Het internet handboek
Author:
ISBN: 9789492647009 Year: 2017 Publisher: www.handboeken.be,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
HRM Witboek. Rekrutering via sociale media. Mythes en realiteit
Authors: ---
Year: 2010 Publisher: Gent : HRM info,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Advertorial, blogbeitrag, content-strategie & Co
Author:
ISBN: 9783658054915 Year: 2015 Publisher: Wiesbaden : Springer Gabler,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
#Askgaryvee. One entrepreneur's take on leadership, social media & self-awareness
Author:
ISBN: 9780062273123 Year: 2016 Publisher: New York : HarperCollins,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De macht van Facebook. Onweerstaanbaar!
Author:
ISBN: 9789089544162 Year: 2012 Publisher: Leeuwarden : Elikser,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek social marketing & business : scoren met social media, social selling and social business
Author:
ISBN: 9789059409194 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.

Listing 1 - 10 of 120 << page
of 12
>>
Sort by