Listing 1 - 10 of 724 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
information --- communication --- information science --- ICT --- ict --- Philology --- Communication --- Mass media
Choose an application
De uitdaging is om met nieuwe technologieën het onderwijs te verbeteren en te vernieuwen. Maar als we blijven doen wat we altijd al deden, verandert er - ook met de inzet van die technologie - niets. Het is een complexe innovatie die vraagt om transformatief leiderschap.ICT-ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe zorg je dat je onderwijsorganisatie meebeweegt? Hoe ziet het onderwijs er dan uit? Wat vraagt het van leerlingen, leraren en de organisatie? Dit is een gezamenlijke zoektocht zonder pasklare antwoorden, waarin de leidinggevende van grote betekenis is, omdat deze een sleutelrol speelt bij het creëren van een lerende cultuur op school.ICT kan alleen succesvol worden geïntegreerd als de leraren voldoende ICT-geletterd zijn en vaardig zijn in het leren en lesgeven met ICT. Dit boek geeft handvatten om leraren mee te nemen, te inspireren en ondersteunen in dit proces.https://www.uitgeverijpica.nl/titels/nieuw/leidinggeven-aan-onderwijsinnovatie-met-ict-pica
ICT ; onderwijs --- onderwijsinnovatie --- ICT --- Onderwijsvernieuwing --- Schoolontwikkeling --- Schoolleiders --- Schooldirectie --- Schoolleider
Choose an application
7866306
ICT informatie- en communicatietechnologie --- ICT ; onderwijs --- ICT --- Onderwijs --- Onderwijsvernieuwing --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
In dit boek worden de verschillende rollen en taken van de ICT-coördinator in het basisonderwijs uitgebreid behandeld. De auteurs hebben als uitgangspunt dat de invoering van ICT op school geen doel is, maar een middel om een doel te bereiken. Dat betekent dat de ICT-coördinator capaciteiten op velerlei gebied moet bezitten. Hij speelt een belangrijke rol bij de beleidsontwikkeling, bij de implementatie en bij de evaluatie. Hij moet voldoende technische en financiële deskundigheid bezitten om gesprekspartner te kunnen zijn van specialisten; Hij moet het team enthousiasmeren. Aan de hand van concrete voorbeelden wordt uitgelegd welke stappen men moet zetten om op school tot een succesvol ICT-beleid te komen, en welke rol de ICT-coördinator daarin speelt. Daarbij wordt veel aandacht besteed aan vaardigheden. De ICT-coördinator staat immers midden in de beleidscyclus. (Bron: covertekst)
School management --- Computer assisted instruction --- 474.52 ) Computerondersteund onderwijs --- basisonderwijs --- ICT --- ICT-coördinator --- 025131.jpg --- ICT ; basisonderwijs
Choose an application
5 p.
netwerken --- Informatica --- Netwerken --- Internet --- Netwerk (ict)
Choose an application
Choose an application
engineering --- ICT --- urban settlement --- marine --- disaster --- Engineering --- Engineering. --- Construction --- Industrial arts --- Technology --- Engineering - General --- ict
Choose an application
Industrial and intellectual property --- Computer. Automation --- Belgium --- ict --- informatique --- informatica --- ict-recht --- 100 Recht
Choose an application
media literacy --- ICT --- digital skills --- Media literacy --- Media literacy. --- Mass media literacy --- Information literacy --- ict --- Teaching
Listing 1 - 10 of 724 | << page >> |
Sort by
|