Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Literacy --- Study and teaching --- Illiteracy --- Education --- General education --- 371.3 --- 02 --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Library science
Choose an application
Beste werknemer, wring jij weleens met de donkere kant van je werk? Voel jij je niet altijd gehoord op de werkvloer?Beste leidinggevende, voelt het aansturen van mensen soms weerbarstiger dan je aanvankelijk dacht?Beste hr-professional, pakt - ondanks de beste bedoelingen - de hr-mayonaise niet altijd?Laat je dan zeker inspireren door dit boek. Het geeft je een overzicht van de verschillende dark sides van werk en management(innovatie). Het geeft je tevens manieren om deze donkere kanten te benoemen, te aanvaarden, te veranderen, te begrenzen of om te denken. Acceptatie versnelt wanneer schaamte kan worden benoemd en stilte wordt doorbroken.In die zin is het geen fatalistisch boek. Het roept werknemers op om (pro)actief feedback te geven of op een alternatieve manier hun stem te laten horen, om op die manier (veel) wijzer en sterker in hun job te staan. Ook leidinggevenden vinden er inspiratie. Ook zij moeten herkalibreren en oude, vertrouwde peoplemanagementrecepten in een nieuw of ander jasje durven steken. Hr kan hierbij ondersteunen, inspireren en richting geven.https://www.standaardboekhandel.be/p/the-dark-side-9789463373661
Personeelsmanagement --- Arbeidsverhouding --- Leiderschap --- Veranderingsmanagement --- Arbeidsmotivatie --- Evaluatie --- Beloningssysteem --- Organisatiestructuur --- Bedrijfspsychologie --- Professionalisering --- Loopbaanbeleid --- Diversiteitsbeleid --- Industrial psychology --- veranderingsmanagement --- persoonlijk leiderschap --- leidinggeven --- organisatiecultuur --- organisatiepsychologie --- loopbaanontwikkeling
Choose an application
Feedback over werkgerelateerde prestaties? wat is nu de beste manier om dat aan te pakken? Het traditionele evaluatiesysteem, met functioneringsgesprekken en jaarlijkse evaluaties, ligt tegenwoordig onder vuur. Leidinggevenden klagen over tijdsverlies en administratiekosten, medewerkers over stress. Daarnaast stellen wetenschappers vast dat het dikwijls niet leidt tot betere prestaties. Bijgevolg gaan er nu stemmen op voor een continu en ondersteunend feedbacksysteem, eerder gericht op ontwikkeling dan op evalueren. Welke wetenschappelijke bevindingen zijn er over de traditionele en nieuwe invulling van feedback? En wat is nu de juiste aanpak voor jouw organisatie? In dit boek bieden de auteurs een waaier aan ingrediënten aan waarmee elke organisatie zelf aan de slag kan om een ideaal feedbackmenu samen te stellen, zodat medewerkers én leidinggevenden optimaal kunnen presteren.https://borgerhoff-lamberigts.be/boeken/beste-medewerker-hoe-gaat-het
Human resources management --- Social psychology --- teamwork --- communicatie --- feedback --- groepsdynamica --- leidinggeven --- Feedback --- Werkdruk --- Prestatie --- Performance management --- Prestatievermogen --- Evaluatie --- Evaluatiegesprek --- Personeelsmanagement --- Personeelsbeleid --- Evaluatietechnieken --- Competentiemanagement --- HRM --- 005.96 --- Industrial psychology --- Personnel management
Choose an application
Development aid. Development cooperation --- World Bank --- 338.26 --- 330.322.54 --- Economische planning. Nationale plannen. Ontwikkelingsplannen. Meerjarenplannen. Plattelandsontwikkeling. Rural development. Kosten-batenanlyse --- Cost-benefit-analysis. Input-output-analyse. Economische evaluatie. Kosten-batenanalyse. Rendement van investeringen --- 330.322.54 Cost-benefit-analysis. Input-output-analyse. Economische evaluatie. Kosten-batenanalyse. Rendement van investeringen --- 338.26 Economische planning. Nationale plannen. Ontwikkelingsplannen. Meerjarenplannen. Plattelandsontwikkeling. Rural development. Kosten-batenanlyse --- Economic development projects --- Evaluation. --- Evaluation
Choose an application
371.26 --- 371.3 --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- 371.26 Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- -Educational evaluation --- -#PEDA *1.111.3 --- #PEDA *1.001.8 --- #PEDA *1.111.2 --- Educational evaluation --- Educational assessment --- Educational program evaluation --- Evaluation research in education --- Instructional systems analysis --- Program evaluation in education --- Self-evaluation in education --- Evaluation --- Onderwijsonderzoek --- Research on teaching --- #PEDA *1.111.3
Choose an application
Group work in education. --- Learning. --- Organizational learning. --- Teams in the workplace. --- Group work in education --- Learning --- Organizational learning --- Teams in the workplace --- 371.3 --- 658.387.4 --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Groups, Work --- Team building in the workplace --- Team work in the workplace --- Teambuilding in the workplace --- Teams, Work --- Teamwork in the workplace --- Work groups --- Work teams --- Social groups --- Work environment --- Learning organizations --- Communities of practice --- Knowledge management --- Learning process --- Comprehension --- Education --- Cooperative learning --- Group method in teaching --- Group teaching --- Teaching --- Groepsarbeid
Choose an application
Using an original framework, this practical introduction to evaluation shows how to identify appropriate forms and approaches, involve stakeholders in the planning process and disseminate the evaluation findings.
Methods in social research (general) --- Management --- Evaluation. --- Evaluation --- Methodology. --- #SBIB:35H415 --- #SBIB:303H10 --- #SBIB:303H60 --- #SBIB:303H12 --- Beleidscyclus: evaluatie --- Methoden en technieken: algemene handboeken en reeksen --- Bijzondere methoden: algemeen --- Methoden en technieken: sociale wetenschappen --- Assessment --- Research --- Methodology --- Management - Evaluation. --- Evaluation - Methodology.
Choose an application
Sociology of policy --- Economic policy and planning (general) --- Bestuurswetenschappen --- Sciences administratives --- 35.05 <492> --- Policy sciences --- Political planning --- -#SBIB:35H415 --- Planning in politics --- Public policy --- Planning --- Politics, Practical --- Public administration --- Policy-making --- Policymaking --- Public policy management --- Administratief recht--Nederland --- Evaluation --- Beleidscyclus: evaluatie --- Policy sciences. --- Evaluation. --- 35.05 <492> Administratief recht--Nederland --- #SBIB:35H415
Choose an application
Consultants --- #SBIB:35H300 --- #SBIB:IO --- Leadership Leadership --- Groupes Groepen --- Equipe Team --- Développement des ressources humaines Human resource development --- Consultants Consultants --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Changement Verandering --- Qualité Kwaliteitszorg --- Evaluation Evaluatie --- Consultants d'entreprise Bedrijfsadviseurs --- Advisors --- Specialists --- Organisatieleer: algemene werken --- BUSINESS & ECONOMICS --- Consulting --- Management Styles & Communication --- Management --- Business & Economics
Choose an application
Health Professionals' Education in the Age of Clinical Information Systems, Mobile Computing and Social Networks addresses the challenges posed by information and communication technology to health professionals? education, and the lessons learned from field experiences and research. This book is divided in three parts: "the changing landscape of information and communication technology in health care", in which it discusses how information and communication technology is transforming health care and the implications of these changes for health professions education; "experiences from the field", with real-life examples of health professionals? education in and for the digital era; and "evaluation of students and programs", addressing the use of technology to assess learners as well as the complexity of evaluating programs to enhance competence in an information technology-rich health care world
Medical education. --- Medical informatics. --- Clinical informatics --- Health informatics --- Medical information science --- Information science --- Medicine --- Medical personnel --- Professional education --- Data processing --- Education --- E-health --- Online hulpverlening --- Ethiek --- Privacy --- Kwaliteitszorg --- Professionele ontwikkeling --- Onderwijs --- Evaluatie --- Digitale gezondheidszorg --- Geestelijke gezondheidszorg --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Onlinehulpverlening
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|