Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Vind je het als coach ook wel eens lastig om eindeloos naar je coachees te zitten luisteren? Heb je het gevoel dat er soms meer in je gesprekken zit dan je er nu uithaalt? Wil je graag efficiënter en krachtiger leren coachen, ongeacht je methode?Ondanks de goede wil en inspanningen van coaches en hun klanten blijven heel wat coachgesprekken aan de oppervlakte draaien. Coaches werken naast de essentiële kwestie en missen de 'punch' om de coachee echt in beweging te krijgen. De voornaamste oorzaak daarvoor is dat er te veel gepraat wordt. Het coachgesprek is 'twee stoelen en twee hoofden', een mentale uitwisseling van woorden. Terwijl belangrijke of moeilijke veranderingen juist in het lichaam en in het onbewuste beginnen. In Coachen zonder blabla lees je hoe je het eindeloze praten stillegt en hoe je van elk coachgesprek een spannende belevenis maakt. Je leert spelen met fysieke werkvormen, met de dynamiek van het gesprek en met je houding. Je ontdekt waarom het beter is om minder lief te zijn en je klant nog meer het vuur aan de schenen te leggen.(https://www.lannoo.be/nl/coachen-zonder-blabla)
Coaching Coaching --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Didactic strategies --- Personnel management --- coaching --- didactische werkvormen --- Coaching ; management --- Coaching --- Management --- 070 Psychologie --- change, coachen, cultuur, management, personeel --- Coachen --- Werkvormen --- 371.39
Choose an application
Didactics of sports and games --- Social medicine --- Human resources --- Management --- Ressources humaines --- Job stress --- Stress management --- Organizational change --- Santé dans entreprises Gezondheid in bedrijven --- Stress Stress --- Coaching Coaching --- Job stress - Management --- Coaching --- Athlètes --- Cadres
Choose an application
En théorie.- En pratique.- L'arbre des choix.
Industrial management --- Gestion d'entreprise --- #KVHA:Zakelijke communicatie; Frans --- Audit Accountantscontrole --- Consultants Consultants --- Coaching Coaching --- Conseillers (management) Raadgevers (management) --- Formation (entreprises) Vorming (bedrijven) --- Communication dans l'entreprise Communicatie (bedrijven)
Choose an application
1. Functie en taken van het management - 2. De kunst van het delegeren - 3. Spelregels voor het proces van effectief delegeren - 4. Randvoorwaarden bij het overdragen van taken - 5. de grenzen van het delegeren - 6. Het venijn van het 'opwaarts delegeren' - 7. Controleren, volgen en begeleiden - 8. Concrete voorbeelden van delegeertechnieken
Management leidinggeven leiderschap coachen motiveren motivatie gedrag samenwerken --- Chefs Diensthoofden --- Coaching Coaching --- Délégation Delegeren --- Managers Managers --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- 366.4 --- delegeren --- management --- Management --- Personnel management --- Provincie West-Vlaanderen
Choose an application
Dit boek gaat over zes bekende methodieken die veel worden gebruikt in coaching: Acceptance and Commitment Therapy (ACT), Transactionele Analyse (TA), neurolinguïstisch programmeren (NLP), systemisch werk, Voice Dialogue en oplossingsgericht coachen. Je leert hoe je als coach direct deze methodieken en de oefeningen die daarbij passen in je dagelijkse praktijk kunt toepassen. De achtergronden en denkwijzen van deze zes stromingen worden beschreven en aan de hand van voorbeelden wordt duidelijk hoe je ze kunt inzetten. Zo kun je beter kiezen met welke methodiek je gaat werken óf kun je ervoor kiezen om de verschillende methodieken met elkaar te combineren. (https://www.boompsychologie.nl/zoeken/100-7902_De-bekendste-methodieken-voor-no-nonsense-coachen)
Personnel management --- coaching --- Coaching --- Management --- Neurolinguïstisch programmeren --- Voice Dialogue --- Transactionele analyse --- Acceptance and Commitment Therapy --- E-books --- Coaching Coaching --- Analyse transactionnelle Transactionele analyse --- Programmation neuro-linguistique (PNL) Neuro-linguïstische programmatie (NLP) --- Méthodes Methoden
Choose an application
1. Le coaching; 2. 1er niveau: le coaching de compétences; 3. 2e niveau: le coaching de performance; 4. 3e viveau: le coaching stratégique
Communication in management --- Neurolinguistic programming --- Personal coaching --- Interpersonal communication --- Communication en gestion --- Programmation neurolinguistique --- Accompagnement (Psychologie) --- Communication interpersonnelle --- Coaching Coaching --- Programmation neuro-linguistique (PNL) Neuro-linguïstische programmatie (NLP) --- Compétences Bevoegdheden --- Performance Prestatie --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Management --- Coaching (Athletics) --- Mentors in business --- Handbooks, manuals, etc. --- Coaching
Choose an application
Personeelsbeleid 658.3 --- Management 658.012.4 --- Conversation Gesprek --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Négociation Onderhandeling --- Entretien de fonctionnement Functioneringsgesprek --- Coaching Coaching --- Interviews Interviews --- 331.31 --- 367.2 --- Management --- Personeelsgesprekken --- Gesprekstechnieken --- Gesprek --- Personeelsplanning. Werving. Selectie. Socialisatie --- Personeelsmanagement --- Personeelsselectie --- Functioneringsgesprekken --- Personeelsevaluatie --- Coaching --- Slechtnieuwsgesprekken --- Gesprekstechniek --- Functioneringsgesprek --- Slechtnieuwsgesprek
Choose an application
Een down-to-earth aanpak om vitaal en wendbaar te blijven in je werk.Blij(f) werken!Het is tegenwoordig meer dan ooit een must om proactief, wendbaar en vitaal te zijn om aan het werk te blijven. De vijf kernvragen van coachees waren jarenlang: wie ben ik, wat wil ik, wat kan ik, waar wil ik heen, waar word ik blij van? Nu worden deze vragen aangevuld met: hoe blijf ik blij en succesvol aan het werk tot mijn pensioen?Wat heeft de professional daarvoor nodig? Geen defensieve, maar een offensieve houding. Niet reageren, maar ageren. Niet lijden, maar leiden. Ofwel, hij dient de regie te pakken voor duurzame inzetbaarheid voor de eigen organisatie of voor hemzelf.Geschreven in de eigen stijl van deze ervaren auteurs: met een positieve insteek, enthousiasmerend, inspirerend en stimulerend, met veel voorbeelden en succesverhalen van coachees en bedrijven uit de eigen trainingsen coachingspraktijk.Bron: https://www.acco.be/nl-be/items/9789024403936/Wendbaar-werken
E-books --- Arbeidsmarkt --- Werknemers --- Loopbaanbegeleiding --- Coaching --- Arbeidsvreugde --- Medewerkerstevredenheid --- Loopbaanplanning --- Talentontwikkeling --- Motivatie --- 366.41 --- Leidinggeven --- Management --- Teamontwikkeling --- Coaching Coaching --- Changement Verandering --- Carrière Loopbaan --- Agile Agile --- Personen RIZIV : Welzijn op het werk (personen) --- Personnes de l'INAMI : Bien-être au travail (personnnes) --- Werknemer --- Inspraak
Choose an application
We leven in een wereld die antwoorden belangrijker vindt dan vragen. We zitten liever niet met vragen, want we willen niet twijfelend en wankelmoedig overkomen. We willen antwoorden, want die verschaffen ons zekerheid, ook al is het vaak schijnzekerheid. Antwoorden zetten een punt, sluiten processen af, beëindigen acties en zetten de zaak stil. Vragen, daarentegen, richten de aandacht, mobiliseren energie, zetten aan tot actie en brengen de zaak in beweging. Om processen van zelfsturing te bevorderen is de kunst van het vragen stellen wel de belangrijkste vaardigheid voor een coach. Meestal stellen de medewerkers de vragen en geven de managers de antwoorden. Bij coaching zijn die rollen echter omgedraaid. Het is niet zozeer de coach die daarbij aan het werk is als wel de gecoachte. De coach stelt de vragen en weet vervolgens zijn mond te houden en zijn eigen oplossingsenthousiasme te temperen. Vragen hebben diverse voordelen ten opzichte van instructie.- Ze richten de aandacht en zetten de medewerkers zelf aan het denken.- U krijgt als coach inzicht in de mate waarin de medewerker alle aspecten van een vraagstuk overziet.- U krijgt een beter inzicht in hetgeen de medewerker gaat doen
Business management --- Didactic strategies --- coaching --- teamwork --- Personeelsmanagement --- Vragen stellen --- Vragen --- Coaching --- Leidinggeven --- Management --- Empowerment --- Communicatie --- Interpersoonlijke communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Verbale communicatie --- 65 management --- 65.012.4 leidinggeven --- 098 Bedrijfskunde --- Autonomie Zelfsturing --- Coaching Coaching --- Equipe Team --- coachen --- communicatie --- 005.96 --- leidinggeven --- management --- 366.41 --- Coachen --- Zelfsturing --- Personeelsbeleid --- HRM. Personeelszaken --- Coaching. --- Leidinggeven. --- Personeelsbeleid. --- AA / International- internationaal --- 15 --- 366.42 --- Psychologie --- Vraag --- Leiderschap
Choose an application
In dit boek vind je de fundamenten om een coach te worden die het persoonlijke aspect methodisch kan hanteren, zoals de methodiek om patronen te zoeken, de manieren om de zelfsturing te bevorderen, een coachingstraject in zeven fasen, en een model met vijf niveaus van zelfsturing. De modellen zijn oorspronkelijk en het resultaat van jarenlang onderzoek. De essentie van de ontwikkelingsgerichte aanpak wordt duidelijk gemaakt door schema's, cartoons en vier uitvoerige casussen uit diverse sectoren.
Didactic strategies --- Personnel management --- zelfsturing --- mondelinge communicatie --- coaching --- HRM (human resource management) --- Ontwikkelingsgericht onderwijs --- Zelfsturend leren --- Begeleiding --- Personeelsmanagement --- Agogiek --- Coaching --- Communicatie --- Hulpverlening --- Methodiek --- Leerproces --- coachen --- communicatie --- 366.41 --- 417 --- projecten --- zelfsturend leren --- Coachen --- 366.4 --- Management --- persoonlijkheidsvorming --- Leidinggeven --- Persoonlijkheidsleer --- 658.31 --- 37.03 --- Coaching Coaching --- 051614.jpg
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|