Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek is een kritische analyse van inclusief onderwijs als innovatieproces. Het gaat na hoe scholen concreet vormgeven aan inclusief onderwijs als onderwijsvernieuwing. Telkens wordt gekeken naar factoren als: wat waren de verwachtigen van tevoren; wat zijn de consequenties voor de klaspraktijk en het pedagogisch-didactisch handelen; hoe functioneert het signaleren, diagnostiseren en remediëren; hoe is het multidisciplinair overleg georganiseerd; op welke wijze wordt samengewerkt met het Centrum voor leerlingenbegeleiding, met ouders,...; ontstaan er klasoverschrijdende initiatieven; waarop is het onderwijs van de school georiënteerd; welke slaagkansen geeft de school zichzelf? (Bron: covertekst)
Inclusief onderwijs. --- Onderwijsvernieuwing. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Zorgverbreding. --- Didactische theorieën. --- Orthopedagogics --- School management --- buitengewoon onderwijs --- GON (geïntegreerd onderwijs) --- 460.8 --- 454.23 --- Inclusief onderwijs --- 083559.jpg --- inclusief onderwijs --- Buitengewoon onderwijs; algemeen --- #PBIB:2000.1 --- Academic collection --- #A0005A --- 667 Gehandicapten --- 184 Kinderrechten en onderwijs --- #KVHB:Inclusief onderwijs --- orthopedagogiek --- 450.4 --- 450.46 --- 451.3 --- 474.23 --- Analyse --- Innovatie --- Onderwijs --- Onderwijsvernieuwing --- VLOR --- Vlaamse onderwijsraad --- geïntegreerd onderwijs --- inclusie --- ondernemingsbeleid --- onderwijsvernieuwing --- 37.014 --- Integratie --- Onderwijsorganisatie --- Onderzoek --- Personen met een handicap --- Onderwijskunde --- Theoretische onderwijsvernieuwing --- Buitengewoon onderwijs --- Didactische principes --- Mensen met een verstandelijke beperking --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Persoon met een verstandelijke handicap --- Oudere --- Gemeenschap --- School --- Buurt
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|