Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Het speelbord van 'Tijd voor kwaliteit' is in 6 vakken onderverdeeld. Elk vak staat voor een welbepaald aspect van kwaliteitszorg (personeels-, vrijwilligersbeleid...). De spelers (4 tot 12) moeten over ieder aspect vragen beantwoorden. De vragen behandelen concrete voorbeelden en zijn in de eerste plaats gericht op de sociaal-culturele sector. Door de vragen te beantwoorden, staan de spelers stil bij kwaliteitszorg binnen de eigen organisatie. 'Tijd voor kwaliteit' is gericht naar beroepskrachten of vrijwilligers uit de sociaal-culturele sector
Non-profitsector --- Kwaliteitszorg --- Spel
Choose an application
Video Interactie Begeleiding (VIB) richt zich op het verbeteren van de communicatie tussen dementerende en zorgverlener. Aan de hand van videobeelden wordt samen met de mantelzorger (in de thuissituatie) of met de professionele zorgverlener (in thuiszorg, verzorgingshuis of verpleeghuis) bekeken hoe de communicatie tussen de dementerende oudere en de zorgverlener verloopt. De methode vergroot en versterkt de positieve elementen van communicatie.
Geriatrie. --- Gerontologie. --- Kwaliteitszorg --- Omgangskunde --- Ouderenzorg.
Choose an application
Kwaliteitszorg --- Personeelstevredenheid --- PW --- AZ Waasland, Sint-Niklaas
Choose an application
Choose an application
Televisie --- Openbare omroep --- Kwaliteit (proceskenmerk) --- Identiteit --- Integrale kwaliteitszorg
Choose an application
Kwaliteitszorg --- Kinderopvang --- Basisonderwijs --- Ouderparticipatie --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Nederlands
Choose an application
40
School management --- #gsdbP --- 741 Schoolorganisatie --- Kwaliteitszorg ; onderwijs --- KHM --- zelfevaluatie --- onderwijs --- kwaliteitszorg --- 450.6 --- resultaten en selectie, schoolvorderingentests, examens, zittenblijven --- Schoolmanagement --- Zelfevaluatie --- Kwaliteitszorg --- Effectieve scholen --- Provincie West-Vlaanderen --- Effectieve school
Choose an application
Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen. De auteur kiest voor een benadering van kwaliteitszorg waarin de betrokkenheid van de medewerkers en het klantgericht werken centraal staan. Het accent ligt op de non-profitsector.
Kwaliteitszorg --- Non-profitsector --- Non-profitorganisaties --- bedrijfscommunicatie --- klantentevredenheid --- organisatiecultuur --- arbeidstevredenheid --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Non-profitorganisaties. --- Firms and enterprises --- non-profitsector --- Non-profitorganisatie
Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|