Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
007
Access --- 004.42 --- Access 2007 --- access --- databases --- office --- 487.2 --- access 2007 --- Computerprogramma's --- Databank
Choose an application
(4-67EU) EU --- 332.1 regionale economie --- 004 technologie --- Economic growth --- Economic geography --- European Union
Choose an application
Information technology --- -Information technology --- -004 --- IT (Information technology) --- Technology --- Telematics --- Information superhighway --- Knowledge managementManagement --- Quality control --- Knowledge management --- Management
Choose an application
MS Excel --- Computer architecture. Operating systems --- Microsoft Excel (Computer file) --- Business --- Computer programs --- 004.42 --- excel --- office --- 527.4 --- excel 2007 --- Computerprogramma's --- Contains audio-visual material --- Monograph
Choose an application
Microsoft PowerPoint (Computer file) --- Programming --- presentatietechnieken --- presentatiesoftware --- MS Powerpoint --- Informatica --- PowerPoint --- Presentatiesoftware --- 004.42 --- office 2007 --- powerpoint 2007 --- 527.52 --- Computerprogramma's --- Contains audio-visual material
Choose an application
XML (Document markup language) --- -006.74 --- Extendible Markup Language (Document markup language) --- eXtensible Markup Language (Document markup language) --- Document markup languages --- Electronic information resources --- E-books --- 004.62 --- XML(Extensible Markup Language) --- Gegevensverwerking
Choose an application
Softwareontwikkeling met UML en Java gaat over het ontwikkelen van software waarbij UML als hulpmiddel gebruikt wordt. De nauwe relatie tussen programmeren in Java en modelleren met UML is voor veel studenten vaak niet duidelijk. Aan de hand van praktische voorbeelden beschrijft de auteur daarom steeds eerst het probleem, waarna hij laat zien hoe het met behulp van UML opgelost kan worden. Vervolgens besteedt hij veel aandacht aan de omzetting van UML-diagrammen naar Java. In de eerste helft van het boek komen basisonderwerpen als use cases, (domein)klassen en sequentie- en toestandsdiagrammen aan bod. In de tweede helft gaat de auteur in op meer geavanceerde onderwerpen als testen met JUnit, het ontwikkelingsproces, ontwerppatronen en het opslaan van objecten in een database (persistentie). Elk hoofdstuk bevat oefeningen die analyse, design, testen en implementatie omvatten en wordt afgesloten met vragen waarmee de student zijn kennis kan toetsen. Dit boek kenmerkt zich door een helderen aansprekende stijl en is geschreven voor eerste- en tweedejaars informaticastudenten in het hoger onderwijs.
programmeertalen --- software engineering --- UML (unified modeling language) --- Java (informatica) --- Computer architecture. Operating systems --- 525.5 --- UML --- informatica --- software --- 004.432 --- Java (programmeertaal) --- object-georiënteerd programmeren --- java --- mvc (model-view-controller) --- software design --- uml --- PXL-IT 2014 --- UML - Unified Modeling Language --- Informatica --- Programmeren --- Softwarepakketten
Choose an application
Het Handboek Direct Marketing 2.0 is het standaardwerk voor de nieuwe marketingperiode die is aangebroken sinds de introductie van het web. Dit handboek beschrijft in detail hoe commerciële processen op het vlak van marketing, verkoop en services via diverse media worden uitgevoerd. Het analyseert per media de interessantste kenmerken en geeft aan hoe die diverse media het beste kunnen worden ingezet. Daarnaast wordt o.a. de kracht van data-analyse en het vormgeven van een succesvolle organisatie uitgebreid behandeld. Dit handboek omvat het volledige direct marketingproces, vanaf de strategische keuzes tot en met de praktische realisatie. Compleet met zes cases. (Bron: covertekst)
Applied marketing --- weblogs --- direct marketing --- Distribution strategy --- webmarketing --- e-business --- Mass communications --- Direct marketing en internet --- Direct marketing en web 2.0 --- 004.738.5:658.8 --- e-marketing --- marketing --- 658.88 --- Direct marketing --- Internet en mobile marketing --- E070344.jpg --- internet en marketing --- Direct marketing en internet. --- Direct marketing en web 2.0.
Choose an application
681.3 --- informatietechnologie --- integrale kwaliteitszorg --- bedrijfsprocessen --- Support services (Management) --- Computer networks --- -004.67 --- Communication systems, Computer --- Computer communication systems --- Data networks, Computer --- ECNs (Electronic communication networks) --- Electronic communication networks --- Networks, Computer --- Teleprocessing networks --- Data transmission systems --- Digital communications --- Electronic systems --- Information networks --- Telecommunication --- Cyberinfrastructure --- Electronic data processing --- Network computers --- Business support services --- Management --- Computerwetenschap --- Distributed processing --- ManagementComputerwetenschap --- 681.3* / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / --- E-books --- -Management
Choose an application
Dit boek biedt een praktijkgerichte inleiding in de robotbouw. Eerst wordt beschreven hoe een robot wordt gepland en in mechanisch opzicht kan worden gerealiseerd. Daarna wordt de aandacht in het bijzonder gericht op de ontwikkeling van elektronische stuurschakelingen. Hier worden verschillende mogelijkheden beschreven, variërend van eenvoudige analoge schakelingen tot oplossingen met microcontrollers en CPLD's.
Electronics --- Machine elements --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- elektronische aandrijvingen --- elektronische schakelingen --- creativiteit --- KI (kunstmatige intelligentie) --- robots --- 004.8 --- 007.52 --- elektrische systemen --- elektronica --- programmeerbare automaten --- zelfbouw --- 681.5 --- Robotica --- Robots --- 681.31 )* INFORMATICAHARDWARE --- geïntegreerde schakelingen --- hardware --- informatica --- mobiele robot --- robot --- Kunstmatige intelligentie --- robots. automaten
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|