Listing 1 - 10 of 87 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Introduction: Social media and social networks (SM/SN) are all around us. In just a few years they have taken a place that seems to gain more influence, faster than anything ever before. Also in meetings, conferences, events and exhibitions... Things evolve at high speed and who knows what will be next. What influence does it all have on you? Can you just ignore it and wait until it's over? Or should you start looking for a fulltime SM/SN manager? The truth probably lies somewhere in between these two extremes. I'm sure that after reading this book you will have a better idea of where social media can lead you and how it may help your projects. And despite the title, we are nog only talking about Twitter. Besides the history of social media, - yes, HIS TO RY - we also address groups, communication, marketing, generations, risk, regulating, research and some cases.
Choose an application
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.
Tourism --- Hospitality industry --- Social media. --- Toerisme --- Social aspects. --- sociale media --- sociale media. --- Sociale media. --- Sociale media
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Build a powerful social media strategy to increase buzz-and the bottom line Whether you're Fortune 500 or a small business owner, if you're looking for success in this field, you owe it to yourself to read this book. -George G. Smith Jr., Social Strategist, PepsiCo After working with hundreds of organizations in their efforts to adopt social technologies, I can safely say The Social Media Strategist is the best guide available. Christopher Barger elevates the social media conversation with an experienced pragmatic insider's discussion about real adoption. This book should be on every corporate and agency practitioner's shelf. -Geoff Livingston, author of Welcome to the Fifth Estate and Now Is Gone This book is an absolute must-read for anyone seeking to better understand how to plug social media into their business from both a strategic and an operational standpoint, and should be required reading for communications and business management students around the world.
Marketing --- Mass communications --- marketing. --- sociale media.
Choose an application
Museology --- Computer. Automation --- anno 2000-2099 --- museum --- sociale media --- publiek --- museum. --- publiek. --- sociale media.
Choose an application
In Dag vriend! onderzoekt Stine Jensen de waarde van Facebookvriendschap, een eigentijds thema dat zij weet te verdiepen aan de hand van filosofen als Aristoteles, Montaigne en Alain de Botton. Stine heeft haar eerdere essay Echte vrienden verrijkt met veelomvattende beschouwingen over vriendschap en privacy. Nu schrijft ze niet alleen over de kracht van Facebook voor 'vrienden van de Arabische Lente', maar ook over de gevaren van hun digitale traceerbaarheid in tijden van regime change. Nieuw is ook de beschouwing over het social network van Anders Breivik. Deze Noorse terrorist was geen 'lone wolf' en had invloedrijke Facebookvrienden die hem aanprezen op internet, zoals de PVV-financier Pamela Geller die hem onmiddellijk uit haar contacten verwijderde nadat hij zijn gewelddadige schrijfsels in praktijk had gebracht. Speciaal voor de liefhebbers bevat dit boek ook teksten over beroemde vriendschappen, eigentijds vriendschapsjargon en de nieuwe trend van het 'ontvrienden': de behoefte om af te kicken van social media. 'Eerlijk zeggen wat je van andermans Facebookberichten vindt, komt zelden voor. Van mijn 753 "vrienden' doet eentje dat.'
Philosophical anthropology --- General ethics --- Sociale media --- vriendschap --- cultuurfilosofie --- 172 --- 008 --- 172. --- 008. --- Sociale media. --- Vriendschap. --- Cultuurfilosofie.
Choose an application
Sommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de 'beste' mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat anderen uw kwaliteiten écht leren kennen, u waarderen en u aanbevelen, en dat ze u vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar u goed in bent? 'Hoe je goed gevonden wordt' legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe u uw zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. U leert uzelf te presenteren, wie u bent en wat u doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doet u op een manier die bij u past, door te laten zien wie u bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ... - Wat u al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe u dat zichtbaar maakt. - Hoe wilt u gevonden worden ? Gebruik de handige hulpmiddelen om u eigen 'zoekwoorden' vast te stellen en te laten zien waar u goed in bent. - Hoe zet u social media in voor uw persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen. Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale communicatie --- Marketing --- Branding --- Managementvaardigheden --- Sociale media --- Réseaux Netwerken --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 87 | << page >> |
Sort by
|