Narrow your search

Library

AP (6)

Arteveldehogeschool (3)

Belgian Parliament (3)

KDG (3)

KU Leuven (3)

UCLL (3)

UAntwerpen (2)

UCLouvain (2)

UGent (2)

ULB (2)

More...

Resource type

book (10)

digital (2)


Language

Dutch (8)

English (3)


Year
From To Submit

2024 (11)

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Digital analytics for marketing
Authors: --- ---
ISBN: 9780367456412 Year: 2024 Publisher: New York, N.Y. Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- sociale media --- internet --- marketing


Book
De perfecte post op LinkedIn : voor meer zichtbaarheid en impact
Authors: ---
ISBN: 9789083359113 Year: 2024 Publisher: Place of publication unknown Sequoia uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klaar voor elke crisis : de 7 lessen voor goede crisiscommunicatie
Author:
ISBN: 9789024458790 Year: 2024 Publisher: [Amsterdam] Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Big brands are watching you : marketing social justice and digital culture
Author:
ISBN: 9780520387072 Year: 2024 Publisher: Oakland, Calif. University of California Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Attention hacking : the power of social media selling in insurance and finance
Author:
ISBN: 9781394189052 9781394189069 Year: 2024 Publisher: Hoboken, N.J. Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Krijg de klik : online content als belangrijkste driver voor bedrijfsgroei
Authors: ---
ISBN: 9789464788723 Year: 2024 Publisher: Gent Owl Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Eigenlijk is contentmarketing heel simpel.Maar het mag dan wel simpel zijn, het is niet gemakkelijk. Online groeien, en de online zichtbaarheid van je bedrijf vergroten, vraagt durf.Waarom? Omdat we allemaal mensen zijn. En mensen kopen van mensen. Om de klik te krijgen, mag het persoonlijk worden. En dat voelt voor veel bedrijven raar. Toch is het die persoonlijke klik waar we naar op zoek zijn, nu we overspoeld worden door steeds meer content.In deze gids ontdek je hoe je in zeven stappen de digitale klik kunt maken. Hoe creëer je verbinding met je klanten? Hoe kies je de juiste tone of voice in je branding? En welke kanalen zet je in om jouw doelgroep het best te bereiken? Boordevol bruikbare inzichten, praktische tips en uitdagende opdrachten om als bedrijf de connectie met toekomstige klanten te maken. Koppel jezelf los van de online race to the bottom en ga radicaal voor je eigen verhaal.Een must-have voor marketingstudenten, (content)marketeers, ondernemers en iedereen met interesse in (online) communicatie.


Book
Chatbotboy
Author:
ISBN: 9789020624434 Year: 2024 Publisher: Alkmaar Kluitman

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Christan vindt Raina heel erg leuk, maar durft dat niet tegen haar te zeggen. Als zijn beste vriend Dylan vertelt dat hij al zijn huiswerk door ChatGPT laat maken, komt Christan op een idee. Hij laat de chatbot leuke teksten schrijven om indruk op Raina te maken. Zijn nepaccount op Instagram lijkt ook een goede zet, maar dan raakt Christan al snel verstrikt in zijn eigen leugens. Kan de chatbot hem nog steeds helpen of is het al te laat? In dit spannende boek vind je de echte chats met de chatbot en veel interessante informatie over kunstmatige intelligentie. Kan ChatGPT al je huiswerk maken? Is het een goede zoekmachine? Hoe herken je een nepfoto of -video? En is het eng als robots emoties krijgen? Chatbotboy laat de ongelooflijke mogelijkheden van kunstmatige intelligentie zien, maar ook de gevaren.https://www.kluitman.nl/boeken-producten/9789020624434-chatbotboy


Book
Misbruik van beelden
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789463714921 Year: 2024 Publisher: Antwerpen Gompel&Svacina

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digitale media zijn in een recordtijd de virtuele omgevingen bij uitstek geworden voor communicatie, informatie en ontspanning. Deze technologische ontwikkelingen kunnen echter ook leiden tot misbruik van beelden. Zo heeft de niet-consensuele verspreiding van intieme beelden belangrijke negatieve gevolgen. Eveneens kunnen memes haatdragende boodschappen verspreiden. Ontwikkelingen in artificiële intelligentie maken de manipulatie van beelden gemakkelijker, wat kan leiden tot deepnudes en andere vormen van beeldmisbruik. Hoe moet politie met deze nieuwe realiteit omgaan? Dit Cahier analyseert verschillende vormen van beeldmisbruik op sociale media, met aandacht voor de motieven en gevolgen, het juridische kader en de uitdagingen voor politiewerk. Bijzondere aandacht wordt besteed aan de politiële opsporing en de problemen en uitdagingen die daarmee gepaard gaan.


Multi
Onderzoek en preventie van seksuele misdrijven
Authors: --- ---
ISBN: 9789400015036 9400015038 Year: 2024 Publisher: Antwerpen : Intersentia,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek biedt naast een juridische en academische omkadering van de problematiek van seksuele misdrijven en het onderzoek naar de plegers van deze misdrijven ook een uitgebreid overzicht van initiatieven uit de praktijk, aan de hand van getuigenissen van onderzoekers, hulpverleners, politie en vanuit het parket, de magistratuur en de advocatuur.De getuigenissen geven blijk van een positieve, langetermijnvisie, een bredere, door onderzoek ondersteunde blik op bestraffing en een streven naar degelijke daderbegeleiding en preventie.


Book
Vertrouwen in verkiezingen
Author:
ISBN: 9789464750713 9789464750775 9789464750669 9464750669 Year: 2024 Publisher: Aalter Ertsberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

2024 is een belangrijk verkiezingsjaar in Vlaanderen. Op 9 juni kiezen we de Vlaamse, Brusselse, Belgische en Europese parlementsleden, op 13 oktober zijn er gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen. Die verkiezingen zijn tegenwoordig onderhevig aan de ?paradox van de democratie?. Volgens die paradox heeft de politiek er in de loop van de tijden alles aan gedaan om zoveel mogelijk burgers te laten participeren: vrouwen zijn toegelaten in 1948, EU-burgers en migranten mogen stemmen, en in 2023 is de leeftijdsgrens zelfs verlaagd tot 16 jaar, weliswaar alleen voor de Europese verkiezingen. Maar nu de groep burgers die medezeggenschap heeft gekregen zo groot mogelijk is geworden, dreigt de burger zelf af te haken, zelfs in een kiessysteem mét opkomstplicht.Bovendien verdwijnt in Vlaanderen die opkomstplicht in oktober 2024 bij de lokale verkiezingen. Dat wordt wellicht het grootste politieke experiment in jaren. Weten we wie er zal afhaken? Wat zullen de gevolgen zijn van dat politieke experiment? En zijn verkiezingen niet het ultieme middel van burgers om zich politiek uit te spreken, en het beleid bij te sturen? Wie wil die kans dan niet meer grijpen, en riskeert zo geen invloed meer te hebben op zijn politieke toekomst? Vragen die een antwoord krijgen in Vertrouwen in verkiezingen.https://ertsberg.be/boek/vertrouwen-in-verkiezingen/

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by