TY - BOOK ID - 3388782 TI - Internationale marketing AU - Neetens, Brigitte AU - Plantyn PY - 2012 SN - 9789030137757 PB - Mechelen Plantyn DB - UniCat KW - 658.8 )* MARKETING KW - marketing KW - 369.1 KW - globalisering KW - internationalisering KW - 658.8 KW - PHL-Business 12 UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:3388782 AB - Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet 'flat', men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij. ER -