Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Zijn spelletjes een mideel om de identiteit van meisjes te benadrukken, een reactie op de manier waarop meisjes zich plegen te gedragen, een enorme, onuitputtelijke markt, of alles tegelijk? Dit boek belicht de complexe relatie tussen meisjes en computerspelletjes vanuit verschillende invalshoeken: persoonlijke, sociale, politieke, en economische. Het legt de intellectuele en kinesthetische benaderingen van spelletjes door meisjes bloot, evenals de verstrekkende gevolgen van deze gedragspatronen.
Games for girls --- Jeux pour filles --- -Games for girls --- -#SBIB:309H402 --- #VCV monografie 2002 --- Girls' games --- Girls --- Electronic games --- Computer games --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H17 --- #SBIB:309H402 --- Application software --- Social aspects&delete& --- Congresses --- Populaire cultuur algemeen --- Computer- en videogames --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Computer. Automation --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- Social aspects --- Congresses. --- Jeux d'ordinateur --- Aspect social --- Congrès --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Computer games - Social aspects - Congresses --- Games for girls - Congresses --- Internet games --- Television games --- Videogames --- Games --- Video games --- Computer science --- Boys --- Toys --- Game playing --- Stereotypes --- Technology --- Internet --- Book
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|