Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Combinatiegroepen onderwijs / graadklassen dwingt scholen tot het maken van een keuze en soms zelfs tot het ontwikkelen van een hernieuwde visie op onderwijs. Dit boek geeft inzicht in die keuze en beschrijft twee richtingen die kunnen leiden tot een passend antwoord op de knelpunten die worden ervaren door leerkrachten met combinatiegroepen. Dit boek richt zich op mogelijkheden en kansen in het omgaan met verschillen in kansrijke combinatiegroepen: een praktische wegwijzer naar een nieuwe werkwijze.
Groeperingsvormen --- Combinatieklassen --- Klassenmanagement --- Lager onderwijs --- Graadklassen --- 474.2 --- Onderwijsstrategieën --- Groeperingsvorm --- Combinatieklas
Choose an application
De leerstof voor PrOmotie Nederlands Lezen is gericht op zelfredzaamheid. Het doel is niet het beter gaan lezen, maar juist het leren omgaan met het gegeven leesniveau van de leerling. Een leerling met AVI 4-niveau moet zich in het dagelijks leven gaan redden op dit leesniveau. De onderwerpen liggen dicht bij de (toekomstige) belevingswereld van de leerlingen: school, wonen en vrije tijd. In dit tweede werkboek leert de leerling (functioneel) begrijpend lezen aan de hand van de volgende thema's: kleding kopen, een televisieprogramma kiezen en lezen voor je plezier.
Didactics of Dutch --- Secondary education --- Adult education. Lifelong learning --- Dutch language
Choose an application
De leerstof voor PrOmotie Nederlands Lezen is gericht op zelfredzaamheid. Het doel is niet het beter gaan lezen, maar juist het leren omgaan met het gegeven leesniveau van de leerling. Een leerling met AVI 4-niveau moet zich in het dagelijks leven gaan redden op dit leesniveau. De onderwerpen liggen dicht bij de (toekomstige) belevingswereld van de leerlingen: school, wonen en vrije tijd.
Didactics of Dutch --- Secondary education --- Adult education. Lifelong learning --- Dutch language
Choose an application
De leerstof voor PrOmotie Nederlands Lezen is gericht op zelfredzaamheid. Het doel is niet het beter gaan lezen, maar juist het leren omgaan met het gegeven leesniveau van de leerling. Een leerling met AVI 4-niveau moet zich in het dagelijks leven gaan redden op dit leesniveau. De onderwerpen liggen dicht bij de (toekomstige) belevingswereld van de leerlingen: school, wonen en vrije tijd. In dit vijfde werkboek leert de leerling (functioneel) begrijpend lezen aan de hand van de volgende thema's: Klussen, Kaartlezen, Stemmen, Lezen op je werk.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|