Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Pedagogiek en onderwijskunde --- gezinspedagogiek. --- 484.23 --- Gezinspedagogiek.
Choose an application
484.23 --- Leren leren --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- Algemeen.
Choose an application
Choose an application
#PEDA *1.322.6 --- 484.23 --- Zelfstandig leren --- Higher education --- Educational sciences
Choose an application
Secundair onderwijs --- Didactiek --- Onderwijsstrategieën --- 484.23 ) * DIDACTISCHE PRINCIPES - S.O --- actief leren --- begeleidend onderwijzen --- secundair onderwijs --- Onderwijsstrategie --- Onderwijsontwerp
Choose an application
leerlinggedrag --- schoolmaatschappelijk werk --- leerkrachten-leerlingen --- #gsdbP --- #BSCH: vak: Nederlands --- 484.23 ) * DIDACTISCHE PRINCIPES - S.O. --- 484.23 --- didactiek --- krisisbegeleiding --- 371.21 --- 371.22 --- Schoolbooks - Didactic material --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken --- didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken. --- 484.23 ) * DIDACTISCHE PRINCIPES - S.O
Choose an application
De kijkwijzer maakt samen met 'Coachen op taal' en de 'Lesfabriek voor taalgericht vakonderwijs' deel uit van het project 'Taalgericht vooruit!' De Kijkwijzer voor taalgericht vakonderwijs is bedoeld als ondersteuning bij het gericht observeren en analyseren van taalgerichte vaklessen voor de verdere ontwikkeling en implementatie van taalgericht vakonderwijs. Daarmee heeft het een preventieve functie (voorkomen van achterblijven of uitval van leerlingen) en een stimulerende functie (verbetering van leerresultaten). Het instrument biedt richtpunten voor gesprekken met docenten over de mate waarin hun lessen taalgericht zijn en het biedt aanknopingspunten voor de verbetering van deze lessen. De 'Kijkwijzer' is gebaseerd op de pijlers die het concept taalgericht vakonderwijs vormen: context, interactie en taalsteun. De brochure bevat vier versies van het instrument met een handleiding. De dvd met acht lesfragmenten ondersteunt het leren werken met de observatie-instrumenten.
485.1 --- 484.23 --- 454.21 --- Onderwijsstrategieën --- Nederlands --- Nederlande taal en letterkunde --- Didactische principes --- Schoolbooks - Didactic material --- Taalgericht vakonderwijs --- Secundair onderwijs --- Didactics --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
Secondary education --- Teacher education. Teacher's profession --- leerlingenbegeleiding --- Pupil counseling. Pupil guidance --- leraren-leerling relatie --- secundair onderwijs --- Nederland --- 482 --- 484.23 --- leerlingbegeleiding --- secundair onderwijs - onderwijstypen en onderwijsvormen --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- didactische principes. --- Didactische principes.
Choose an application
Orthopedagogics --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- differentiatie --- 454.2 --- 454.3 --- 484.23 --- 482 --- Differentiatie --- Secundair onderwijs --- Onderwijs --- didactiek --- 454 --- Interne differentiatie --- Differentiatie (onderwijs) --- Onderwijs. --- Onderwijskunde. --- Geschiedenisonderwijs. --- Nederland. --- differentiatie : s.o. (ler) --- Differentiatie (onderwijs).
Choose an application
Enseignement --- Onderwijs --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- 484.23 --- Leerlingbegeleiding ; s.o. --- Pedagogiek --- Leerlingbegeleiding --- Leraren --- Mentoren --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- didactische theorieën --- fundamentele pedagogiek --- algemeen. --- didactische theorieën. --- fundamentele pedagogiek. --- Leerlingbegeleiding ; s.o
Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|