Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by

Book
The shock doctrine : the rise of disaster capitalism
Author:
ISBN: 9780312427993 Year: 2007 Publisher: New York Picador

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
In defence of global capitalism.
Author:
ISBN: 9175665034 Year: 2001

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
No logo : geen ruimte geen keuze geen werk : de strijd tegen de dwang van de wereldmerken.
Authors: ---
ISBN: 9789047703341 Year: 2011 Publisher: Rotterdam Lemniscaat

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verzet als scheppende kracht
Authors: --- --- ---
ISBN: 9038204566 Year: 2003 Publisher: Gent Academia Press


Book
Vertoog over verzet : politiek in tijden van globalisering
Author:
ISBN: 9059900189 9789059900189 Year: 2004 Publisher: Antwerpen : Meulenhoff/Manteau,

Temporary Discomfort : Chapter I-IV : Davos, Genoa, New York, Evian, Geneva.
Authors: --- ---
ISBN: 3037780479 Year: 2005 Publisher: Baden Lars Müller

Unplugged : Art as the Scene of Global Conflicts : Ars Electronica 2002 : Festival for Art, Technology and Society.
Authors: ---
ISBN: 3775712070 Year: 2002 Publisher: Ostfildern-Ruit Linz Hatje Cantz Ars electronica

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De grote globaliseringsgids : van Aandeelhouder tot Zapatista
Author:
ISBN: 9055155713 Year: 2005 Publisher: Amsterdam : Van Gennep,


Book
No Logo : de strijd tegen de dwang van de wereldmerken
Authors: ---
ISBN: 9056373889 9789056373887 Year: 2002 Publisher: Rotterdam Lemniscaat

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Antiglobaliseringsbeweging. --- Boycotacties. --- Globalisering. --- antiglobalisme --- marketing --- logo's --- globalization --- commercials [oral or performed works] --- merken --- International economic relations --- Product strategy --- reclame --- logos --- globalisering --- Antiglobaliseringsbeweging --- Boycotacties --- Merken --- Maatschappijkritiek --- Reclame ; theorie ; over de dwang van merken ; wereldmerken --- Globalisering (Anti-globalisering) --- Massacultuur ; globalisering ; kritiek op --- 766.01 --- Reclame --- reclamevormgeving --- identiteitsmarketing --- multinationals --- activisme --- cultuurfilosofie --- Nike --- Shell --- McDonald's --- politiek --- reclame en politiek --- 327 --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- 316.324.8 --- 339.9 --- 339.9.012 --- 334.7 --- 241 Hedendaagse wereldproblemen --- Antiglobalisme --- 339.8 --- 658.84 --- internationale economische politiek --- wereldeconomie --- internationale handel --- internationale politiek --- 354.4 --- 339.9 Buitenlandse economische betrekkingen. Internationale economische betrekkingen --- Buitenlandse economische betrekkingen. Internationale economische betrekkingen --- 316.324.8 Post-industriele maatschappij --- Post-industriele maatschappij --- Internationaal management --- Productstrategie --- afzonderlijke vraagstukken der internationale politiek --- Merkbeleid --- Internationalisering --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Internationale economie --- Economie --- Marketing --- Internationale politiek --- Massacultuur --- Duurzame ontwikkeling --- Marketingstrategie --- Merkstrategie --- Merk --- Financiewezen --- Economische politiek --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica


Book
Media activisme : don't hate the media, be the media.
Authors: --- ---
ISBN: 9064453365 9789064453366 Year: 2004 Publisher: Berchem EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Uitgangspunt van dit boek is een kritische analyse van de media. Men gaat op zoek naar de mechanismen die mediawerkers verhinderen om goed hun werk te kunnen doen. Niemand minder dan de betrokkenen zelf kunnen verhalen van onrecht en uitsluiting vertellen. Dit wordt gestaafd met heel wat praktijkvoorbeelden. Ook het methodisch aspect komt aan bod: Hoe een reportage maken? Hoe een verhaal vertellen ? Het technologisch aspect wordt uitgediept en tot slot wordt er ingegaan op de uitdaging: be the media.

Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by