Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (170)

KU Leuven (100)

AP (86)

UAntwerpen (77)

UGent (70)

UCLL (64)

KBR (58)

KDG (56)

SL (49)

EHC (43)

More...

Resource type

book (322)

digital (13)

dissertation (5)

periodical (2)


Language

Dutch (223)

English (75)

German (21)

French (14)

Multiple languages (2)

More...

Year
From To Submit

2023 (7)

2022 (5)

2021 (15)

2020 (15)

2019 (5)

More...
Listing 1 - 10 of 339 << page
of 34
>>
Sort by

Book
Mind the map : stappenplan identiteit en imago
Authors: ---
ISBN: 9789085060307 Year: 2017 Publisher: Amsterdam : Boom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek behandelt de kloof ('gap') tussen de reputatie en identiteit van organisaties en producten. De auteur is onderzoeker en docent merkenmanagement, marketing en corporate communicatie bij de Hogeschool INHolland. Hij werkte in de marketing bij onder meer Philips en L'Oreal. Het boek is vooral geschikt voor marketing- en communicatiefunctionarissen die al flink gevorderd zijn in hun vak. Het geeft hun een analyse-techniek in handen die zij kunnen gebruiken om de kloof tussen gewenst imago en bestaand imago te overbruggen. Een handige handleiding, die haar waarde vooral ook ontleent aan de besproken praktijkgevallen van algemeen bekende organisaties. Heel positief is het belang dat wordt gehecht aan de inbreng van de eigen medewerkers van een bedrijf bij het vestigen van een gunstige reputatie. Door dit alles is dit boek een goede voorbereiding op het in de markt zetten van een bedrijf of een product.

Keywords

Imago. --- Merken.


Dissertation
Het Effect van Materialisme, Imago van de Celebrity en Persoonlijkheid op Attitudes en Attitudesterkte bij Jongeren
Authors: --- ---
Year: 2012 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de scriptie wordt onderzocht welk effect materialisme, merkpersoonlijkheid en het imago van de celebrity hebben op de attitude ten opzichte van het merk. 3 idolen met een verschillend imago promoten 3 merken met een verschillende merkpersoonlijkheid. Nadien wordt nagegaan welke combinatie leidt tot de beste attitude ten opzichte van het merk.


Dissertation
De relatie tussen de CEO en het bedrijfsimago : een onderzoek naar de relatie tussen de bekendheid en het imago van CEO's en de bekendheid en het imago van hun bedrijven
Authors: ---
Year: 2014 Publisher: Kortrijk : Howest, Departement professionele Bachelor Kortrijk,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Bedrijven --- Bedrijven --- Imago. --- CEO.


Digital
Een andere kijk op dementie
Authors: ---
ISBN: 9789051306484 Year: 2010 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Geriatrics --- communicatie --- imago --- dementie


Digital
"Ik blijf een mens" : anders communiceren over dementie: een uitnodiging tot actie
Author:
ISBN: 9789051307542 Year: 2011 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Geriatrics --- communicatie --- imago --- dementie


Book
Maria Magdalena leeft
Author:
Year: 2021

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

imago --- Mary Magdalene


Book
Aufbruch aus dem Elternhaus: erwachsenwerden im Märchen
Author:
Year: 1987 Publisher: München Verlag J. Pfeiffer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

sprookjes --- imago --- familie --- jeugdliteratuur


Book
Vater, Mutter, Schwestern, Brüder: Familie, wie sie im Buche steht
Author:
Year: 1987 Publisher: Schwerte Katholische Akademie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Thematology --- imago --- familie --- jeugdliteratuur


Book
Terugkomen op een op identiteit gebaseerde visie op duurzaam concurrentievoordeel
Author:

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De vent is de tent : reputatiemanagement in de praktijk
Author:
ISBN: 9789052617954 Year: 2010 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reputatie --- Imagomanagement --- Profiel --- Imago

Listing 1 - 10 of 339 << page
of 34
>>
Sort by