Listing 1 - 10 of 60 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Consumentengedrag --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- Consumentengedrag.
Choose an application
5050-614-3
Welzijnszorg --- Kwaliteitszorg --- Klachten --- Zorg- en welzijnssector --- Klacht
Choose an application
Plaintes Klachten --- Klachtenbehandeling --- Klantenbinding --- Reputaties --- Kwaliteitsmanagement --- Merktrouw --- Klantgericht ondernemen --- Reputatie
Choose an application
Service à la clientèle Klantendienst --- Client Klant --- Plaintes Klachten
Choose an application
De auteur beschrijft een behandeling van eetstoornissen vanuit het perspectief van de aanleg. Wetenschappelijk onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat niet het schoonheidsideaal, maar aanlegfactoren een belangrijke rol spelen bij eetstoornissen. De hier beschreven behandeling is al zeer lang gebaseerd op het uitgangspunt dat aanleg een wezenlijke factor is. De consequenties van deze zienswijze zijn, met name voor de behandeling van anorexia, geheel tegen de gangbare traditie in. De start van de behandeling is leren eten. Aan de hand van voorbeelden uit haar eigen praktijk worden de verschillende fasen van behandeling verduidelijkt. Maar meer dan een methode gaat het om een manier van omgaan met cliënten, om de bejegening. Die is voor succes van groter belang dan een methode blijkt te zijn.In de tweede editie van De lijn kwijt wordt teruggekeken op de behandelingen van de afgelopen jaren. De methode wordt nader bekeken en de recente stand van de wetenschap met betrekking tot de oorzaak, verloop en behandeling van eetstoornissen wordt beschreven. Daarbij wordt duidelijk hoezeer eetstoornissen samenhangen met angst. In de behandeling staan alle elementen centraal: angst, zelfbeeld en eten
Eetstoornissen. --- Anorexia nervosa --- Boulimia nervosa --- Obesitas --- Lichamelijke klachten --- Eetstoornissen --- Angsten --- Zelfbeeld --- Angst --- Lichamelijke klacht --- Eetstoornis
Choose an application
Bestuur. --- Klachten. --- Sociaal-economische situatie. --- France. --- Saint-Malo (Ille-et-Vilaine)
Choose an application
Voor veel voorkomende klachten als hoofdpijn, chronische pijn, vermoeidheid en duizelingen wordt vaak geen oorzaak gevonden. Toch zijn er behandelmogelijkheden.In dit handboek beschrijven specialisten de nieuwste inzichten in diagnostiek, verwijzing, behandeling en begeleiding. Dit complete handboek is bedoeld voor huisartsen, fysiotherapeuten en psychologen. Aan de orde komen zowel breed toepasbare methoden als speci? eke interventies en innovaties.
stress --- lichaamsbesef --- niet-medicinale therapie --- psychiatrische diagnostiek --- systeemtherapie --- Psychiatry --- neurobiologie --- zelfhulptechnieken --- psychosomatische stoornissen --- gedragstherapie --- psychotherapie --- psychosomatiek --- gesprekstherapie --- migrantenproblematiek --- Somatische klachten --- Lichamelijke klachten --- 604.8 --- Psychosomatiek --- Psychosomatische stoornissen --- KATHO --- 616.89 --- Lichamelijke klacht
Choose an application
Van alle lichamelijke klachten waar mensen mee naar de huisarts gaan, blijft 30 tot 50% onverklaard. Voorbeelden zijn pijn, vermoeidheid, gewrichtsklachten en hartkloppingen. Deze onverklaarde klachten beïnvloeden niet alleen het lichamelijke welzijn, maar ook het geestelijk welzijn en de omgeving. Mensen met deze klachten worden vaak geconfronteerd met onbegrip omdat de klachten niet zichtbaar zijn.Dit boek geeft waardevolle informatie voor iedereen die met onverklaarde lichamelijke klachten te maken heeft. Het geeft inzicht in de mogelijke oorzaken van het ontstaan en het blijven voortduren van klachten. Daarnaast is beschreven wat jezelf kunt doen om de gevolgen van de klachten te beperken en het lijden eronder te verminderen. De adviezen zijn gebaseerd op de laatste wetenschappelijke inzichten en richtlijnen.'Omgaan met onverklaarde lichamelijke klachten' verschijnt in de reeks 'Van A tot ggZ'.
Pathology --- coping --- symptomen --- psychosomatiek --- somatoforme stoornissen --- #KVHB:Chronische vermoeidheidsyndroom --- #KVHB:Psychosomatische --- lichamelijke klachten --- CVS --- fibromyalgie --- geestelijke gezondheidszorg
Choose an application
Business management --- direct marketing --- merken --- Bedrijfsimago --- Twitter --- Sociale media --- SWOCC --- #SBIB:309H2800 --- Reclame: algemene werken --- Customer Relationship Management --- Cybermarketing --- Klachten --- Klachtenbehandeling --- Klacht --- Onlinemarketing
Choose an application
pronkelijke titel : Building a service culture
IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Marketing --- verkoop --- marketing --- Klantgericht ondernemen --- Psychologie van de consument --- Dienstverlening --- Client Klant --- Plaintes Klachten --- Relations publiques Public relations --- Service à la clientèle Klantendienst --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 60 | << page >> |
Sort by
|