Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
474 --- 474.3 --- Adaptief onderwijs --- Basisonderwijs --- Didactiek --- Doelen --- Leeromgeving --- Leraren lager onderwijs --- Lesvoorbereidingen --- 473.7 --- Lerarenopleiding --- Onderwijskundig ontwerpen --- Didactiek basisonderwijs; algemeen --- Lesvoorbereiding --- Teacher education. Teacher's profession --- basisonderwijs --- lerarenopleiding
Choose an application
leermiddelen --- Teaching aids --- #PBIB:2004.2 --- hoger onderwjis --- lerarenopleiding --- onderwijs --- 454.5 --- ontwerpen --- 489.4 --- didactiek --- hoger onderwijs --- leerdoelen --- onderwijskundig ontwerpen --- onderwijs- en leermiddelen --- Onderwijs- en leermiddelen --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Onderwijs --- Onderwijsmethoden --- Leermiddelen --- Gedragspsychologie --- Leerdoelstellingen --- Didactiek --- Didactisch proces --- Evaluatie --- #PBIB:2004.2. --- didactiek. --- hoger onderwijs. --- hoger onderwjis. --- leerdoelen. --- leermiddelen. --- lerarenopleiding. --- onderwijs. --- onderwijskundig ontwerpen. --- ontwerpen. --- Onderwijs- en leermiddelen. --- Didactiek (hoger onderwijs). --- Onderwijsmethode --- Leermiddel --- Leerdoel --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
De inhoudelijke en structurele uitwerking van dit handboek illustreert een visie op leren en instructie. De lezer maakt kennis met onderwijskundige concepten, principes, theorieën, modellen en methodes en leert deze kenniselementen ook actief toepassen. Het gaat immers niet alleen om het snel verwerken van onderwijskundige basiskennis. De toepassing staat centraal. Dit boek overstijgt de traditionele formele instructiecontexten (kleuterschool, lagere school, secundaire school) en besteedt aandacht aan bedrijfsopleidingen, professionele opleidingen en informele leercontexten zoals musea en tentoonstellingen. (Bron: covertekst)
Educational psychology. --- Teaching. --- Educatief ontwerpen. --- Geografie --- Onderwijskunde. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Onderwijs --- Algemene Didactiek. --- Handboeken en inleidingen. --- onderwijsonderzoek --- Teaching --- onderwijsmethoden --- onderwijspraktijk --- Evaluation de la formation Training evaluation --- Formation Opleiding --- 371 --- 450.46 --- Didactische werkvormen --- Evaluatie --- Instructies --- Leren --- Referentiekader --- 450.4 --- Educatief ontwerpen --- Onderwijskunde --- Onderwijsonderzoek --- 371.3 --- 450.43 --- Behaviorisme --- Constructivisme --- Curriculumontwikkeling --- Metacognitie --- Onderwijskundig ontwerpen --- 062935.jpg --- Theoretische onderwijsvernieuwing --- Objectiviteit --- Leerpsychologie --- Instructie --- Leerplannen --- Cognitivisme --- Denken --- Zorgverbreding --- 371.213
Choose an application
leren --- evaluatie (onderwijs) --- Teaching --- onderwijsmethoden --- didactiek --- assessments (onderwijs) --- 371.01 --- 450.4 --- onderwijs --- onderwijskunde --- Constructivisme --- Curricula --- Didactisch principe --- Evaluatie --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs(Historische pedagogie) --- Leerpsychologie --- Leerstrategieën (Studiewijzers) --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Leren --- Metacognitie --- Motivatie (Studiemotivatie) --- Onderwijsfilosofie (Onderwijsvisie) --- Onderwijskunde --- Onderwijsleerprocessen --- Onderwijsstrategieën --- constructivisme --- didactische principes --- evaluatie --- leerpsychologie --- 371.3 --- Behaviorisme --- Curriculumontwikkeling --- Onderwijs; algemeen --- Onderwijskundig ontwerpen --- Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- onderwijskunde, onderwijsonderzoek --- (zie ook: Pedagogiek) --- 371.01 Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- departement Algemeen 09 --- 370.02
Choose an application
#KVHB:Didactiek. --- #KVHB:Onderwijspsychologie. --- 37.01 --- 37.012 --- 450.4 --- 450.4 --- 454 ) Didactiek - algemeen --- Advance organizer --- Andrews & Goodson --- Associatieleer --- Ausubel, D.P --- Behaviorisme --- Bloom --- Brown --- Camiroi --- Cognitivisme --- Contructivisme --- Curriculumtheorie --- De Block --- Didactiek --- Didactische werkvormen --- Directe instructie --- Educatief ontwerpen --- Evaluatie --- Evaluaties --- Flavell --- Gagné, Robert --- Geprogrammeerde instructie --- IDI-model --- Instructie --- Kratwohl --- Leerdoelen --- Leerproces --- Leren --- Leren --- Merrill, David --- Metacognitie --- Nadler --- Objectivisme --- Onderwijs --- Onderwijs --- Onderwijskunde --- Ontwerpwetenschap --- Pedagogie --- Probleemgestuurd onderwijs --- Rogers, Carl R --- Romiszowski --- Skinner --- Taxonomieën --- Tyler-rationale --- Zelfevaluatie --- curriculumtheorie --- didactische werkvormen --- evaluatie --- instructie --- matacognitie --- onderwijs. --- onderwijskunde --- onderwijskunde. --- onderwijskundig ontwerpen --- taxonomieën --- Onderzoeksmethoden bij opvoeding en onderwijs. --- Onderwijskunde. --- Onderwijskunde, onderwijsonderzoek. --- (zie ook: interactief leren). --- (zie ook: teleonderwijs).
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|