Listing 1 - 10 of 84 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
'75 Managementkengetallen' geeft een overzicht van kritieke prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. De kengetallen worden telkens vanuit een vraagstuk beschreven en verder toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitgewerkt en wordt de betekenis van het kengetal uitgelegd. Ten slotte wordt besproken welke relaties met andere kengetallen of elementen uit de managementpraktijk er zijn en welke acties de manager kan nemen om het kengetal te beïnvloeden. De verschillende indexen waarmee een kengetal gezocht kan worden, maken '75 Managementkengetallen' tot een zeer toegankelijk naslagwerk. Het boek bevat kengetallen uit de volgende disciplines: - Strategie - Marketing - Verkoop - Inkoop - Planning - Productie & onderhoud - Kwaliteit - Distributie & logistiek - Research & development - Financien - Personeel & organisatie - Informatie- en communicatietechnologie
Financieel management. --- Management --- Management. --- Woordenboeken. --- Monograph --- #SBIB:316.334.2A552 --- #SBIB:35H202 --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Overheidsmanagement: prestatiemanagement
Choose an application
Choose an application
#SBIB:032.IO --- #SBIB:316.334.2A552 --- #SBIB:35H511 --- infobib --- management --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- #SBIB:032.IO. --- infobib. --- management. --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement. --- Kwaliteit van het openbaar bestuur. --- Organization theory
Choose an application
rampenplannen --- Hygiene. Public health. Protection --- crisismanagement --- Personnel management --- Psychology --- Crisismanagement --- #SBIB:35H302 --- #SBIB:316.334.2A552 --- Organisatieleer: processen --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Crisismanagement.
Choose an application
Choose an application
#SBIB:309H250 --- #SBIB:316.334.2A552 --- #SBIB:35H511 --- #SBIB:032.IO --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Kwaliteit van het openbaar bestuur
Choose an application
Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Management Studies. --- Bedrijfsstrategieën --- Strategisch management --- Strategievorming --- #SBIB:316.334.2A552 --- #SBIB:35H202 --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Overheidsmanagement: prestatiemanagement --- Bedrijfsstrategie --- Kostenbeheersing
Choose an application
#SBIB:35H201 --- #SBIB:35H202 --- #SBIB:316.334.2A552 --- #SBIB:022.IO --- Overheidsmanagement: technieken --- Overheidsmanagement: prestatiemanagement --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement
Choose an application
#SBIB:316.334.2A552 --- 366.4 --- Bedrijfsleiding --- Management Japan --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Bedrijfsleiding - Management --- Business policy --- Japan --- Kaizen
Choose an application
De nieuwe ISO-norm brengt nogal wat veranderingen met zich mee. Organisaties die volgens ISO werken, zullen zich binnen drie jaar volledig moeten richten naar de nieuwe norm. Zo wordt klanttevredenheid maatstaf, krijgt de menselijke factor specifieke aandacht, en wordt er meer dan voorheen gekeken naar het proces dan naar het product. In de eerste hoofdstukken gaat de auteur in korte, overzichtelijke paragrafen in op de inhoudelijk kant van de norm. Zo komen zaken aan bod als: oude versus nieuwe norm, het kwaliteitshandboek, procedures, implementatie en audit. Vervolgens benoemt hij de - overigens belangrijke - randverschijnselen. Denk daarbij aan zaken als klantgerichtheid, integratie met andere systemen en managementvaardigheden. Het geheel is rijkelijk voorzien van de nodige formulieren, modellen en checklisten. Deze bijzonder praktische handleiding is bedoeld voor organisaties die al met ISO werken of van plan zijn dat te gaan doen.
ISO-normen. --- Kwaliteitszorg. --- Normalisatie. --- interne audit --- ISO-normen --- kwaliteitsbewaking --- organisatiestructuren --- Organization theory --- #SBIB:316.334.2A552 --- #SBIB:35H511 --- #SBIB:032.IO --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Kwaliteit van het openbaar bestuur
Listing 1 - 10 of 84 | << page >> |
Sort by
|