Listing 1 - 10 of 152 << page
of 16
>>
Sort by
Body of truth : leveraging what consumers can't or won't say
Author:
ISBN: 0471444391 Year: 2003 Publisher: New York Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Consumer behaviour.
Author:
ISBN: 1844801381 9781844801381 Year: 2006 Publisher: London Thomson learning


Book
Alles heeft een prijs : de ontrafeling van de economische geheimen van ons dagelijks leven
Author:
ISBN: 9789049107826 Year: 2011 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Alles heeft een prijs begint met een simpele gedachte. Het kopen van een auto, de beslissing om aan kinderen te beginnen, maar ook arbeidsparticipatie van vrouwen en de vergrijzing van de maatschappij; aan alles hangt een prijskaartje. Maar het is helaas niet zo simpel als het lijkt. Waarom zijn mensen minder geneigd bloed te geven als er een vergoeding tegenover staat, waarom betalen mensen soms duizenden euro's voor het kenteken met nummer 1, waarom zijn sommige mensen fel over immigratie, terwijl ze een zwartwerkende Pool 'in dienst nemen' ? Alles heeft een prijs laat zien dat de prijs die wij voor tastbare en niet-tastbare dingen over hebben, veel zegt over wie wij zijn. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Het einde van online winkelen : de toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is
Author:
ISBN: 9789047010869 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat. Bron : http://www.bol.com


Book
Customer experience in de praktijk : klantervaring als spil van uw bedrijf
Author:
ISBN: 9789047007081 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken' wel niet als motto ? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Zo blijft u relevant voor uw klanten en kunt u het verschil maken ten opzichte van uw concurrenten. Bron : http://www.atlascontact.nl


Book
Hitmakers : populariteit in een tijd vol afleiding
Author:
ISBN: 9789463190916 Year: 2018 Publisher: Utrecht Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Als je denkt dat een populaire film, een hit op de radio of een topproduct uit het niets kwam en door mond-tot-mondreclame een succes werd heb je het mis. Achter elk kassucces gaat een verhaal schuil - van macht en invloed - dat sommige nieuwe producten in culturele verschijnselen doet veranderen.In dit boek ontsluiert Derek Thompson de verborgen psychologie van waarom we houden van waarvan we houden en onthult de economische belangen van culturele markten die onzichtbaar vorm geven aan ons leven. Hij vernietigt de sentimentele mythen die de popcultuur en het zakenleven overheersen en laat zien dat kwaliteit alléén onvoldoende is voor succes, niemand 'goede smaak' heeft, en dat enkele van de meeste populaire producten uit de geschiedenis slechts één stap verwijderd waren van complete mislukking.Er zijn een paar onwrikbare waarheden wat het publiek en consumenten willen. Mensen houden van een bekende verrassing: een product dat er tegelijkertijd uit springt maar ook vaag bekend voorkomt.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Nieuwsgierigheid : hoe wij elke dag worden verleid
Author:
ISBN: 9789046803349 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Nieuw Amsterdam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Hoe pak je een oen zijn poen : de psychologie van het overtuigen
Author:
ISBN: 9789077881545 Year: 2009 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le neuromarketing en action : parler et vendre au cerveau
Authors: ---
ISBN: 9782212546255 Year: 2010 Publisher: Paris Editions Eyrolles

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Présentation d'un outil favorisant l'acte d'achat chez le futur consommateur. Une technique permettant de détecter ce qui plait chez l'individu, grâce aux apports de l'imagerie cérébrale. A travers plusieurs cas pratiques, les auteurs définissent une vingtaine de règlesà appliquer. Des pistes pour l'innovation, la stratégie ou le packaging.


Book
De kick : beter dan geld, status en waardering
Author:
ISBN: 9789089650849 Year: 2011 Publisher: Culemborg Van Duuren Psychologie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dragracers doen het voor de voor de kick. Mensen nemen enorme tatoeages, doen aan kinky seks, allemaal voor de kick. Het is ook de verklaring, zo niet het excuus, van menig crimineel: 'Nee, edelachtbare, het ging niet om het geld, het ging om de kick.' Maar waarom ? Waarom zou je in een televisieprogramma voor vijf miljoen mensen voor gek gaan staan ? Waarom zou je geld betalen om vastgebonden aan een elastiek in een ravijn te springen ? Wat is dan precies die 'kick' ? De kick is een gezochte sensatie. Je krijgt hem door je grenzen te verleggen en zo tot een pieksensatie te komen die met intens geluk wordt geassocieerd. Je kunt deze ervaring 'kopen', bijvoorbeeld in de vorm van drugs, een extreme ervaring of een goksensatie. Als jij je kick echter zelf maakt (en dat kan iedereen), krijg je een ervaring die veel langer duurt, en veel intenser en bevredigender is dan de koopbare variant. Door te investeren in het verleggen van je persoonlijke grenzen kun je werkzame stoffen aanmaken, die nergens te koop zijn. Met de formule in dit boek kun je jezelf belonen met iets dat beter is dan geld, status of waardering: jij wordt je eigen energiecentrale! - Uitleg over de theorie en praktijk van de achtergrond en werking van een kickbeleving. - Inclusief interviewfragmenten met ervaringsdeskundigen: onder andere sporters, ondernemers, performers. - Met praktisch instrument voor motivatiemanagement: de gouden kickformuleBron : http://www.vanduurenmedia.nl

Listing 1 - 10 of 152 << page
of 16
>>
Sort by