Listing 1 - 10 of 105 << page
of 11
>>
Sort by

Book
Hoe je goed gevonden wordt : profileer jezelf met social media
Authors: ---
ISBN: 9789089651242 Year: 2012 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de 'beste' mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat anderen uw kwaliteiten écht leren kennen, u waarderen en u aanbevelen, en dat ze u vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar u goed in bent? 'Hoe je goed gevonden wordt' legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe u uw zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. U leert uzelf te presenteren, wie u bent en wat u doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doet u op een manier die bij u past, door te laten zien wie u bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ... - Wat u al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe u dat zichtbaar maakt. - Hoe wilt u gevonden worden ? Gebruik de handige hulpmiddelen om u eigen 'zoekwoorden' vast te stellen en te laten zien waar u goed in bent. - Hoe zet u social media in voor uw persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen. Bron : http://www.managementboek.nl


Book
ISDN in gebruik
Authors: --- ---
ISBN: 9020125214 Year: 1991 Publisher: Deurne Kluwer Technische Boeken

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Les alliances stratégiques : maîtriser les facteurs clés de succès
Authors: ---
ISBN: 9782100507399 Year: 2007 Publisher: Paris : Dunod,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'enseignement ou la contre-éducation : essai de pédagogie fondamentale.
Authors: ---
ISBN: 2130386547 9782130386544 Year: 1984 Volume: 91 Publisher: Paris PUF


Book
Pensée globale et management : résoudre les problèmes complexes
Authors: --- ---
ISBN: 2708110667 9782708110663 Year: 1989 Publisher: Paris : Editions d'Organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Scoren met social media
Author:
ISBN: 9789079840076 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Entopic

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

04 p.


Book
Votre image candidat.
Author:
ISSN: 19502117 ISBN: 9782759005413 2759005410 Year: 2008 Volume: 1140 Publisher: Levallois-Perret Groupe Vocatis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'art des médias sociaux : stratégies gagnantes pour un usage professionnel
Authors: ---
ISBN: 9782354561741 2354561741 Year: 2015 Publisher: Paris Diateino

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le community management : stratégies et bonnes pratiques pour interagir avec vos communautés
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782354560188 2354560184 Year: 2010 Publisher: [Paris] [Strasbourg] : Diateino,


Book
Zakelijk twitteren voor beginners
Author:
ISBN: 9789077881750 Year: 2010 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil jij ook zakelijk profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In dit boek lees je hoe je met consumenten en zakenrelaties communiceert, hoe je je netwerk snel en makkelijk uitbreidt en hoe je een unieke online identiteit ontwikkelt. Leg contact met andere Twitteraars en hou elkaar op de hoogte van nieuwtjes, meningen en initiatieven. Ga ook Twitteren en genereer extra bezoekers voor je website en aandacht voor je producten en diensten. Een onmisbaar handboek voor iedereen die de mogelijkheden van onze netwerkeconomie wil benutten. Twitteren, het via internet versturen van korte berichtjes van maximaal 140 karakters, geniet grote populariteit en wordt steeds vaker gebruikt als bron voor het laatste nieuws. Deze pocket kijkt naar de zakelijke mogelijkheden van Twitter: hoe kun je als bedrijf of werknemer jezelf via Twitter positief naar buiten brengen en (potentiële) klanten informeren. De auteur is communicatieadviseur en geeft ook zakelijke trainingen over dit onderwerp. Als eerste wordt uitgelegd wat Twitter inhoudt en waarom het voor een bedrijf van belang kan zijn om zich via deze weg te profileren. Daarna volgen praktische gebruiksinstructies, van de eerste stappen tot het opbouwen van een eigen bedrijfsimago. Ook is er aandacht voor de ongeschreven etiquetteregels, met voorbeelden van de mogelijke gevolgen van het overtreden hiervan. Een prettig leesbare introductie voor iedereen die zich een beeld wil vormen van de zakelijke mogelijkheden van dit nieuwe communicatiekanaal.

Listing 1 - 10 of 105 << page
of 11
>>
Sort by