Listing 1 - 10 of 105 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Sommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de 'beste' mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat anderen uw kwaliteiten écht leren kennen, u waarderen en u aanbevelen, en dat ze u vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar u goed in bent? 'Hoe je goed gevonden wordt' legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe u uw zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. U leert uzelf te presenteren, wie u bent en wat u doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doet u op een manier die bij u past, door te laten zien wie u bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ... - Wat u al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe u dat zichtbaar maakt. - Hoe wilt u gevonden worden ? Gebruik de handige hulpmiddelen om u eigen 'zoekwoorden' vast te stellen en te laten zien waar u goed in bent. - Hoe zet u social media in voor uw persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen. Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale communicatie --- Marketing --- Branding --- Managementvaardigheden --- Sociale media --- Réseaux Netwerken --- Financiewezen
Choose an application
Informatique Informatica --- Réseaux Netwerken --- Matériel informatique Hardware --- isdn
Choose an application
Choose an application
Education, Compulsory --- -Réseaux Netwerken --- Formateurs Opleiders --- Enseignement Onderwijs --- Education Opvoeding --- Didactique Didactiek --- Compulsory education --- Compulsory school attendance --- Educational law and legislation --- Réseaux Netwerken --- Education, Compulsory - France
Choose an application
Choose an application
04 p.
Sociale communicatie --- Internet --- Sociale netwerken --- Cybermarketing --- Réseaux Netwerken --- Sociaal netwerk --- Onlinemarketing
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Wil jij ook zakelijk profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In dit boek lees je hoe je met consumenten en zakenrelaties communiceert, hoe je je netwerk snel en makkelijk uitbreidt en hoe je een unieke online identiteit ontwikkelt. Leg contact met andere Twitteraars en hou elkaar op de hoogte van nieuwtjes, meningen en initiatieven. Ga ook Twitteren en genereer extra bezoekers voor je website en aandacht voor je producten en diensten. Een onmisbaar handboek voor iedereen die de mogelijkheden van onze netwerkeconomie wil benutten. Twitteren, het via internet versturen van korte berichtjes van maximaal 140 karakters, geniet grote populariteit en wordt steeds vaker gebruikt als bron voor het laatste nieuws. Deze pocket kijkt naar de zakelijke mogelijkheden van Twitter: hoe kun je als bedrijf of werknemer jezelf via Twitter positief naar buiten brengen en (potentiële) klanten informeren. De auteur is communicatieadviseur en geeft ook zakelijke trainingen over dit onderwerp. Als eerste wordt uitgelegd wat Twitter inhoudt en waarom het voor een bedrijf van belang kan zijn om zich via deze weg te profileren. Daarna volgen praktische gebruiksinstructies, van de eerste stappen tot het opbouwen van een eigen bedrijfsimago. Ook is er aandacht voor de ongeschreven etiquetteregels, met voorbeelden van de mogelijke gevolgen van het overtreden hiervan. Een prettig leesbare introductie voor iedereen die zich een beeld wil vormen van de zakelijke mogelijkheden van dit nieuwe communicatiekanaal.
Sociale netwerken --- Twitter. --- Internet. --- Twitteren --- Sociale communicatie --- Internet --- Communicatiemiddelen --- Communicatieve vaardigheden --- Réseaux Netwerken --- Communication Communicatie --- Communicatiemiddel
Listing 1 - 10 of 105 | << page >> |
Sort by
|