Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren en bij de ander een beeld op te roepen dat aansluit bij je wensen, talenten en ambities. Hoe je een 'brand' wordt, en waarom dat steeds noodzakelijker is in onze professionele wereld, tonen de auteurs overtuigend aan. En niet alleen dat; in deel twee van Personal Branding in turbulente tijden leer je bovendien hoe je dat in de praktijk aanpakt.Bron : http://www.thema.nl
Branding --- Imagomanagement --- Profiel en imago --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- Profiel --- Merkstrategie --- Imago
Choose an application
Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- Happiness --- Positive psychology --- Psychology --- Gladness --- Emotions --- Cheerfulness --- Contentment --- Pleasure --- Well-being --- Happiness. --- Positive psychology.
Choose an application
Netflix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een 'all you can eat'-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt pzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn. Bron : http://www.businesscontact.nl
Klantenbinding --- Customer relations --- Customer clubs --- Management --- Managementmodellen --- Relatiemarketing --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success digitale klantgerichtheid --- Managementmodel --- Marketingstrategie
Choose an application
Een geheel herziene en geactualiseerde editie van de internationale bestseller over persoonlijke productiviteit.Getting Things Done is de ultieme methode om productiever te zijn. Het stelt je in staat om snel informatie te filteren en wat relevant is onder te brengen in een extern 100 procent betrouwbaar systeem. Dit zorgt ervoor dat alle op dit moment niet-relevante informatie uit je zicht verdwijnt en op het juiste moment weer op je radar komt. Hierdoor heb je overzicht om met de juiste dingen bezig te zijn en de rust om hier echt je volledige aandacht aan te geven.Deze methode is ontwikkeld omdat David Allen merkte dat de bestaande timemanagementmethodes simpelweg niet (meer) aansloten bij de huidige werksituatie. David Allen heeft het boek van begin tot einde herschreven met belangrijke aanpassingen en nieuw materiaal, waardoor het weer relevant is voor de werkvloer van vandaag.Bron : http://www.bol.com
Stress --- Productiviteit --- Managementvaardigheden --- Timemanagement --- zelfevaluatie --- efficiëntie --- stressmanagement --- planning --- organisatie --- Business management --- tijdmanagement --- geheugenbeheer --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- 65.012 --- 005.96 --- timemanagement --- Tijdmanagement --- Planning
Choose an application
Conduct of life --- positieve psychologie --- psychologie --- 172 --- 415.3 --- Positieve psychologie --- geluk --- optimisme --- zelfontplooiing --- Geluk --- Wellness --- #gsdbP --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- Levenskunst --- Uitvoerende functies
Choose an application
De Vlaamse communicatieadviseur geeft adviezen voor een vlotte communicatie met 'reuzen' (CEO's van grote bedrijven, ondernemers, politici, enz...) in hun taal, met hun accenten en met de juiste focus. Hij baseert zich daarbij op zijn ervaring als medewerker van een aantal leidersfiguren, waaronder topmanagers en verschillende eerste ministers.
Gesprekstechnieken. --- Leidinggeven. --- beleidsvoering --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- BPB0911 --- 695 Communicatie --- communicatie --- management --- 005.57 --- gesprekstechnieken --- leidinggeven --- Managers : communicatie --- communication --- departement Algemeen 09 --- personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Communicatie --- Zakelijke communicatie --- Macht --- Communicatietechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- Leiderschap --- Communicatietechniek --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
De Goed Bezig Check-up is eigenlijk een eenvoudig concept: net zoals met de jaarlijkse tandarts en autocontroles, waarom niet ook de tijd nemen om jaarlijks zijn werkleven te checken? Wat doe ik? Waarom doe ik dat? Welke keuze maak ik? Hoe blijf ik tevreden? De reflectieoefeningen worden begeleid aan de hand van 3 stappen en met behulp van 8 wegwijzers. Eerst wordt een inventaris opgemaakt van de voorbije periode. Goed bezig? In de tweede stap wordt stilgestaan bij hoe we het (ook wel) zouden willen, waar we meer rekening willen mee houden en waarom. Dat gieten we in een belofte aan onszelf. Tenslotte be-leven we in de derde stap wat we ons hebben voorgenomen. Anderen betrekken bij ons succes en on track blijven zijn dan nog meer aan de orde. Als bonus werden de wegwijzers herwerkt voor leidinggevenden zodat ze hun medewerkers kunnen inspireren en ondersteunen in hun jaarlijkse Goed Bezig Check-up. Dit boek is bedoeld voor mensen die vooruit willen in hun werk-leven. Die niet als slachtoffer hun volgende stap willen laten afhangen van anderen maar weten dat zij de belangrijkste actor zijn in hun eigen verhaal. Die bereid zijn wat vroeger voor hen werkte maar nu niet meer zo succesvol is, te vervangen door nieuwe ideeën en hun gouden kooi durven te challengen. Die op die manier hun bijdrage willen leveren aan en voor een groter geheel. "Veronika ken ik al jaren als een topcoach. Ze heeft nu ook een uitstekend boek geschreven. De Goed Bezig Check-up biedt een inspirerende en praktische handleiding voor eenieder die bewust(er) wil stilstaan bij zijn/haar leven." Meredith Van Overloop, managing partner van Triangis. "Ben ik wel goed bezig ? Om eerlijk te zijn: het is een vraag die ik me zelden expliciet stel. Zolang je graag doet wat je doet, en het gevoel hebt dat je op geregelde tijdstippen nog verrast wordt door je werk in het bijzonder en het leven in het algemeen, stel de vraag zich minder acuut. Rondom mij zie ik helaas teveel mensen die zich niet meer in fase voelen met hun werk aan de ene kant, en met een evenwichtig leven aan de andere kant. Ze hebben of ambities die ze niet kunnen of durven realiseren, of ze vinden de energie niet meer om wat hen verwacht wordt te doen, en er nog plezier aan te beleven ook. Veronika Wuyts reikt vragen en opstapjes aan omdat evenwicht terug te vinden. Bij momenten confronterend, bij momenten logisch klinkend. De finale boodschap is: neem je leven zélf in handen, voor een ander het voor jou doet. Ik maak altijd graag de vergelijking met iemand die in water of sneeuw aan het schuiven is. Wie zich dan schrap zet, riskeert iets te breken, wie soepel meegaat, komt misschien op onvermoede plekken. Een inspirerende gids zoals dit boek, helpt bij die zoektocht." Jan Hautekiet.
Self-culture --- Questions and answers --- Success in business --- Psychological aspects --- Arbeidsvreugde --- Arbeidsmotivatie --- Werklast --- Zelfsturing --- Tevredenheid --- Werknemers --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- loopbaan --- 331.1 --- Arbeidstevredenheid --- Loopbaan --- Talenten --- Werknemer --- Inspraak --- Werkdruk
Choose an application
In het Basisboek Interne Communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.Bron : http://webwinkel.vangorcum.nl
Personnel management --- Mass communications --- interne communicatie --- Communicatie --- Interne communicatie --- Verandering --- Communicatiebeleid --- Kennismanagement --- Onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- #KVHA:Interne communicatie. --- #KVHA:Meertalige communicatie. --- Communication interne Interne communicatie. --- Information (gestion) Informatie (management). --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success. --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Interne communicatie --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- Communication interne Interne communicatie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Organisaties : communicatie --- Organisaties : interne communicatie --- 65.012 --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Bachelor in het communicatiemanagement
Choose an application
Cognitive psychology --- positief denken --- Optimism --- Optimisme --- Respect de soi --- Self-esteem --- Self-love (Psychology) --- Self-respect --- Succes --- Success --- Succès --- Zelfrespect --- positieve psychologie --- psychologie --- 172 --- 415.3 --- Positieve psychologie --- geluk --- optimisme --- zelfontplooiing --- Geluk --- Wellness --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- Levenskunst --- Uitvoerende functies --- 410
Choose an application
'Te' is altijd te veel, tenzij in 'tevreden'. Die oude wijsheid gaat zelfs op voor vriendelijkheid. Kan je wel te vriendelijk zijn? Jazeker, toont dr. Luc Swinnen aan in de opvolger van zijn succesboek 'Burnout'. Een overdaad aan verantwoordelijkheidsgevoel en dienstbaarheid op het werk leidt lang niet altijd naar een hogere sport op de professionele ladder. Integendeel, wie 'te vriendelijk' is op het werk, en niet op tijd 'nee' leert zeggen, loopt een groot risico op een burn-out. Sterker nog: ze blijven steken in het midden van hun carrière, verdienen minder, hebben minder kans op promotie... Wie 'te vriendelijk' is, komt niet aan de top. In 'Te vriendelijk' ontleedt en verklaart stress- en burn-outspecialist dr. Luc Swinnen de mechanismen achter ons gedrag op het werk. Op basis van zijn jarenlange onderzoek geeft hij talloze tips die wél werken om meer voldoening en resultaat te halen van je werk, zonder altijd 'ja' te moeten knikken.
Personnel management --- Industrial psychology --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success veerkracht wendbaarheid vertrouwen --- C5 --- werknemers --- stress --- gezondheidsopvoeding --- Assertivité Assertiviteit --- Stress Stress --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- Burn-out --- Stress --- Burn-out. --- Stress. --- 431 --- welzijn op het werk --- assertiviteit --- burn-out --- opleiding management --- formation management
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|