Listing 1 - 10 of 46 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Kijk op bedrijfsprocessen
Authors: ---
ISBN: 9789001784300 Year: 2011 Publisher: Groningen/Houten : Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De kleine ITIL v3.
Authors: --- ---
ISBN: 9789012122825 Year: 2008 Publisher: Den Haag Academic Service

Essential business process modeling
Author:
ISBN: 9780596008437 Year: 2005 Publisher: Sebastopol : O'Reilly,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Managing the new product development process
Author:
ISBN: 0201526271 9780201526271 Year: 1993 Publisher: Reading, Mass. Addison-Wesley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kennismanagement : inrichting en besturing van kennisintensieve organisaties.
Author:
ISBN: 9020932756 Year: 1998 Publisher: S.l. Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Blockchain Organiseren voor Managers
Authors: ---
ISBN: 9789463422369 Year: 2017 Publisher: mijnmanagementboek.nl

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Omdat veel mensen management niet als een uitvinding zien, denken we waarschijnlijk ook anders over managementinnovatie. Onze claim is dat management, als uitvinding als technologie, de afgelopen honderd jaar niet fundamenteel is veranderd. De kaars is bij wijze van spreken wel steeds verbeterd, maar nog niet vervangen door de gloeilamp. Tot nu toe zijn er zeker wel aanpassingen gedaan zoals recentelijk Agile of zelfsturende teams. Het zijn relatief kleine aanpassingen binnen een bestaande uitvinding. Deze uitvinding bestaat vooral uit het gebruiken van gebouwen, hiërarchieën, plannen, informeren, budgetten, beoordelen, beslissen, belonen en straffen. De manier waarop we mensen en resources aan taken verbinden om de productiviteit te verhogen, is sinds Taylor en Ford niet echt veranderd. Bestaande managementconcepten hebben nog onvoldoende ""het bedrijf', als superieure organisatievorm, uitgedaagd. Ze hebben de laatste decennia, onvoldoende bijgedragen aan de productiviteitsgroei die we nodig hebben om onze welvaart te behouden. Maar hier komt verandering in. Management als technologie is opnieuw uitgevonden en we noemen het: Blockchain Organiseren.


Book
Bedrijfsadministratie met ERP in Microsoft Dynamics NAV : financieel geïnformeerd
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789001836207 Year: 2015 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

SAP R/3 reporting tools
Author:
ISBN: 0072123427 Year: 2000 Publisher: New York : McGraw-Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
BPMN method and style : with BPMN implementer's guide.
Author:
ISBN: 9780982368114 0982368119 Year: 2011 Publisher: Aptos Cody-Cassidy press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Although BPMN is widely accepted as the language of choice for business process diagrams, few process modelers know how to use it correctly or effectively. This book shows you how. It explains the shapes and symbols you need to know, and which ones you can ignore. It provides a prescriptive, top-down methodology for turning a blank page into a complete process model. And it explains the elements of BPMN style, principles of composition that make your models not only correct per the BPMN 2.0 specification but easily understood without reference to attached documentation. The Method and Style approach allows BPMN models to be shared across the business, or between business and IT, revealing the process logic consistently and unambiguously from the diagram alone. The second half of the book, the BPMN Implementer's Guide, is addresed to developers and BPMN tool vendors. It explains the XML underneath the shapes and symbols, including the BPMN 2.0 metamodel and schema, the Descriptive and Analytic Process Modeling Conformance subclasses, and the BPMN-I Profile for interoperability between tools. Few tools serialize BPMN correctly, but the Implementer's Guide shows you how, both for non-executable and executable process models. The Method and Style section is completely rewritten from the first edition, incorporating feedback from hundreds of students in BPMN training. The BPMN Implementer's Guide is brand new in the Second Edition.


Book
Klanthelden in de 9+ organisatie : excelleren in emotionele klantbeleving
Authors: ---
ISBN: 9789089652256 Year: 2014 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld! Klanthelden zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.'Klanthelden in de 9+ organisatie' opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:- methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;- cases, achtergronden en resultaten van class leaders;- de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;- nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.In 'Klanthelden in de 9+ organisatie' ervaart u het harde rendement van zachte factoren!Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 10 of 46 << page
of 5
>>
Sort by