Listing 1 - 10 of 37 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Visual Content Marketing : Leveraging Infographics, Video, and Interactive Media to Attract and Engage Customers
Author:
ISBN: 9781119157434 Year: 2016 Publisher: John Wiley &Amp; Sons Inc

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Contentmarketing


Dissertation
Native advertising in contentmarketing
Author:
Year: 2016 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool Campus Mariakerke

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Contentmarketing : hoe kunnen bedrijven contentmarketing inzetten als wapen voor hun online communicatie? Het opstellen van een online contentplan voor Coiffure.org by UBK/UCB
Authors: ---
Year: 2014 Publisher: Kortrijk : Howest, Departement professionele Bachelor Kortrijk,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Experttips voor contentmarketing met rendement : bouw met de CONTENT-methode een contentmarketingsysteem dat de beste klanten aantrekt
Author:
ISBN: 9789492383877 Year: 2017 Publisher: Breda Expertboek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je wilt verkopen aan de juiste mensen. Deze mensen moeten echter wel weten dat jouw bedrijf er is, wat jij doet en dat je er speciaal voor hen bent. Het is jouw taak om deze mensen te bereiken. Met het juiste content-marketingsysteem bereik je mensen tot ver buiten jouw netwerk. Je deelt jouw aanbod, kennis, visie en alle andere informatie met mensen overal ter wereld. Je hoeft hen niet meer persoonlijk te kennen. Naamsbekendheid vergaren was nog nooit zo laagdrempelig! Maar hoe doe je dat nou effectief ? In dit boek vind je 50 praktische tips voor contentmarketing met rendement. Want zonder strategie ben je overgeleverd aan willekeurige effecten en toeval. Terwijl je als ondernemer juist graag zoveel mogelijk sturing geeft aan je bedrijfsresultaten. De tips uit dit boek helpen je daarbij.De door Esther ontwikkelde CONTENT-methode helpt je om een content-marketingsysteem voor jouw bedrijf op te zetten. In 7 stappen ga je praktisch aan de slag om de beste klanten aan te trekken.Met superhandig digitaal werkboek!Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Het wat en hoe van content strategie : thougt leadership, content canvas, audience engagement, contentmarketing
Author:
ISBN: 9789047010067 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

John Verhoeven is een ervaren trainer, consultant en auteur op het terrein van contentstrategie en visual content. Hij was ruim vijftien jaar hoofdredacteur bij enkele publieksmedia, en begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie. Het doel van die strategie is de relatie met de klant verrijken en versterken. Hoe pak je dat goed aan ? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie ? Hoe ontwikkel je een werkbare contentstrategie waar je het hele jaar plezier van hebt? John Verhoeven beschrijft praktisch en helder wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Je begint met wat je nu al doet en je bouwt dat stap voor stap uit, aan de hand van zijn technieken, tips en de vele praktijkvoorbeelden. Of je nu met een groot team werkt of het allemaal zelf doet, dit boek gaat je helpen. Verhoeven zorgt dat het leuk wordt om ermee aan de slag te gaan! Hij heeft antwoord op al je vragen en besteedt ook aandacht aan nieuwe trends als thought leadership en storytooling. Bron : http://www.bol.com


Book
Contentmarketing
Author:
ISBN: 9789001877569 9789001877576 9001877575 Year: 2017 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken bij de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat ze er behoefte aan hebben. Het nieuwe boek Contentmarketing legt je alles uit over deze belangrijke marketingvorm. Waarom kiezen voor Contentmarketing? * Complete, heldere beschrijving van contentmarketing; * zeer toegankelijk geschreven; * praktijkgericht, met veel voorbeelden uit het werkveld. Contentmarketing bespreekt uitgebreid en helder wat contentmarketing inhoudt. De ontwikkelingen in de markten, bijvoorbeeld de steeds groter wordende rol van social media, en de gevolgen daarvan voor marketing worden daarbij meegenomen. Ook licht het boek toe hoe en wanneer je deze marketingmethode het beste kan toepassen. De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het strategische startpunt van het boek is het Content Marketing Framework, waar de contentproductie en -distributie uit voortvloeien. De theorie wordt aangevuld met relevante opdrachten en herkenbare praktijkcases uit bijvoorbeeld Business-to-Business-organisaties en het midden- en kleinbedrijf. Contentmarketing is ook beschikbaar als e-book.


Book
Kickass content in 60 minuten
Author:
Year: 2016 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.haystack.nl


Book
True storytelling : geloofwaardigheid als marketingtool
Authors: ---
ISBN: 9789089654601 Year: 2019 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing.


Book
Merken bouwen met content : het langverwachte huwelijk tussen reclame en content
Author:
ISBN: 9789090324036 Year: 2019 Publisher: Place of publication unknown Bernotai Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het contentspel : raken, binden en verbinden met personal contentmarketing
Author:
ISBN: 9789072201904 Year: 2023 Publisher: Gent Borgerhoff & Lamberigts

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Word jij als ondernemer of contentwriter stiekem helemaal gek van alle tips, tricks, do?s, don?ts en hacks voor meer online zichtbaarheid? Is content maken voor jou eerder een opgave dan een plezier? Heb je het gevoel dat je nog vaak met losse flodders schiet?Dan is dit boek voor jou geschreven. Het Contentspel is een uitnodiging, een duwtje in de rug en een persoonlijke gids voor iedereen die graag én goed met content bezig wil zijn zonder dat het te veel tijd en moeite gaat kosten. Met massa?s inspirerende tips en een handig stappenplan ? de Content Essentials ? om je eigen contentstrategie te bepalen.?Vandaag kom je niet meer weg met middelmatige content. Er is meer nodig om er echt uit te springen en harten te raken. Hoe je dit aanpakt, lees je in Het Contentspel.? ? Katrin Van de Water, high-end businessmentor.?Het Contentspel verandert je kijk op contentwriting volledig. Ik voel me uitgenodigd om vanuit mijn essentie te schrijven. Vol humor met inzichten, waardoor het lekker vlot leest.? ? Iris Rutte, business coach en brein expert?Met Het Contentspel leer je niet alleen bij over contentwriting, maar ook over jezelf, wat je bezielt en hoe je in het leven staat.? ? Hermina Van Coillie, Dr. in de psychologie en motivatie-expert.?Een must-have voor iedereen die content creëert. Marthe beschrijft realistisch én herkenbaar waar je zoal tegenaan kan lopen en geeft concrete en bruikbare tips.? ? Jeroen Wils, reputatiecoachBron : https://www.borgerhoff-lamberigts.be/shop/boeken/het-contentspel

Listing 1 - 10 of 37 << page
of 4
>>
Sort by