Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Leerlingen evalueren is noodzakelijk, maar niet altijd zo vanzelfsprekend. Hoe verzamelen we als leerkrachten basisonderwijs betrouwbare gegevens over wat de leerlingen kennen, kunnen en zijn? Hoe komen we op basis van die gegevens tot een correcte en realistische beoordeling? Hoe kunnen we leerlingen hiermee vooruithelpen? Welke rol kan het rapporteren vervullen? En waar staat de leerling in dit proces?
Evaluatietechnieken --- Basisonderwijs. --- Didactic evaluation --- lager onderwijs --- Kindergarten --- evaluatie (onderwijs) --- Primary education --- Evaluatietechnieken ; basisonderwijs --- #KVHB:Basisonderwijs --- #KVHB:Evaluatie --- Frans --- Nederlands --- basisonderwijs --- bewegingsopvoeding --- evalueren --- godsdienst --- kleuters --- muzische vorming --- wereldoriëntatie --- wiskunde --- 474.4 --- didactiek --- evaluatie --- Bewegingsopvoeding --- Evaluatie --- Godsdienst --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Levensbeschouwelijke opvoeding --- Muzische vorming --- Rapporteren --- Taal --- Wereldoriëntatie --- Wiskunde --- 471.4 --- Evaluatie (Beoordeling) --- Godsdienstige opvoeding --- ICT --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Leerdoelen --- Leerlingen --- Moedertaal --- Muzische opvoeding --- Ontwikkelingsdoelen --- Zorgverbreding --- 474.4 ) Evaluatie --- evaluatie basisschool --- kleuteronderwijs --- leerdoelen --- levensbeschouwelijke opvoeding --- ontwikkelingsdoelen --- Evaluatie ; basisonderwijs --- Rapporteren ; ba.o --- Basisonderwijs --- Basisonderwijs; Vlaanderen --- Didactiek; algemeen --- (zie ook: Schoolrapporten) --- (zie ook: realistische wiskunde) --- Leerdoel --- Ontwikkelingsdoel --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Volwassene --- 454.4
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|