Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Journalism --- informatieverstrekking --- mediacultuur --- media-industrie --- neoliberalisme --- vrijheid van informatie
Choose an application
informatieverstrekking --- communicatiepsychologie --- Mass communications --- Rumor --- Social interaction --- Rumeur --- Interaction sociale --- Information, Théorie de l'
Choose an application
Public law. Constitutional law --- Industrial and intellectual property --- Mass communications --- informatieverstrekking --- mediarecht --- Belgium
Choose an application
SharePoint may be the biggest thing to affect the way you and I work in our offices since . . . well . . . since Microsoft Office. Word showed us how to write and edit our writing more efficiently on a computer screen than we ever could before with a typewriter. Similarly, Excel showed us how to manipulate numbers more accurately than any accounting sheet created with pencil and paper. (Okay, I know there were some word processors before MS Word and spreadsheets before MS Excel, but just go with me for a second. ) Over the years, Microsoft Office has become so pervasive that it is almost impossible to get an office job today if you do not have a firm understanding of at least Word and Excel. But we still store hundreds of files in dozens of different directories and even different servers across our companies. Documents are created and printed and then carried from one office to another. Sometimes, dozens of copies are made and distributed. Some get lost. Some find their way into file folders in people's desks. Others get archived into boxes and stored offsite in the fear that someday, someone may want to see them again. The electronic revolution of the 1990s and early 2000s did not free us from paper. Rather, it seems to have buried us deeper in a rising tide of paper that comes into our inbox faster than we can file it, much less read it.
Computer. Automation --- informatieverstrekking --- Outlook (informatica) --- shareware --- informatica --- samenwerking --- elektronische informatievoorziening --- MS Word --- MS Access --- information engineering --- MS Excel --- MS Office
Choose an application
Media-ethiek is een vorm van toegepaste ethiek waarbij de gebeurtenissen en probleemsituaties die zich voordoen in de media geanalyseerd en beoordeeld worden aan de hand van die morele basisprincipes. In dit boek gaat het dus niet over meta-ethiek (waar komen ethische principes vandaan) of descriptieve ethiek (waarom handelen mensen op moreel vlak op deze of gene manier), maar over de manier waarop de media al dan niet ethisch correct handelen. Onder media verstaat de auteur alle middelen tot communicatie als dragers van informatie, zowel gedrukte media (kranten, tijdschriften, boeken, pamfletten, fotografie, enz.) als gesproken media (radio, televisie, film, enz.), als nieuwe media (internet, interactieve telefonie, sociale netwerksites, enz.) en hybride media (combinaties van de gedrukte, gesproken en nieuwe media). Dit handboek is gericht op de houding van personen die dergelijke media gebruiken, niet op de media als zodanig.
Professional ethics. Deontology --- Mass communications --- informatieverstrekking --- vrijheid van meningsuiting --- nieuwe media --- media-ethiek --- 172 --- Sociale ethiek. Plichten jegens de medemens
Choose an application
Computer. Automation --- informatieverstrekking --- Outlook (informatica) --- shareware --- informatica --- samenwerking --- elektronische informatievoorziening --- MS Word --- MS Access --- information engineering --- MS Excel --- MS Office
Choose an application
Media-ethiek is een vorm van toegepaste ethiek waarbij de gebeurtenissen en probleemsituaties die zich voordoen in de media geanalyseerd en beoordeeld worden aan de hand van morele basisprincipes. In dit boek gaat het dus niet over meta-ethiek (waar komen ethische principes vandaan?) of descriptieve ethiek (waarom handelen mensen op moreel vlak op deze of gene manier?), maar over de manier waarop de media al dan niet ethisch correct handelen. Onder media verstaat de auteur alle middelen tot communicatie als dragers van informatie, zowel gedrukte media (kranten, tijdschriften, boeken, pamfletten, fotografie, enz.), gesproken media (radio, televisie, film, enz.) als nieuwe media (internet, interactieve telefonie, sociale netwerksites, enz.) en hybride media (combinaties van de gedrukte, gesproken en nieuwe media). Dit handboek is gericht op de houding van personen die dergelijke media gebruiken, niet op de media als zodanig.
#SBIB:309H1015 --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- vrijheid van meningsuiting --- nieuwe media --- media-ethiek --- informatieverstrekking --- Professional ethics. Deontology --- Mass communications --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatiemedia --- ethische aspecten
Choose an application
Ontelbare ondernemingen, overheden en privépersonen zetten dagelijks een arsenaal in aan waarschuwingen, gebruiksinstructies, disclaimers, bordjes met exoneratiebedingen en andere technieken om hun aansprakelijkheidsrisico eenzijdig te beheersen. Dit boek ?Eenzijdige beheersing van het aansprakelijkheidsrisico - Over waarschuwingen, instructies, disclaimers en andere technieken tot eenzijdige exoneratie? onderzoekt als eerste welke technieken in de rechtbanken op het meeste succes kunnen rekenen.00Thomas Verheyen loodst de lezer door dit ongekende terrein aan de hand van talloze voorbeelden, waarmee hij zijn vernieuwende inzichten tastbaar en praktisch hanteerbaar maakt. Achtereenvolgens beschrijft hij de invloed van informatieverstrekking op de zorgvuldigheidsbeoordeling, de eenzijdige beheersing van het aansprakelijkheidsrisico door wilsuitingen zoals disclaimers en de eenzijdige beheersing van het productaansprakelijkheidsrisico, met name via productwaarschuwingen.00De auteur geeft daarbij blijk van een eigenzinnige kijk op grote thema?s zoals de zorgvuldigheidsbeoordeling, de bindende kracht van overeenkomsten en de gebreksbeoordeling in de productaansprakelijkheid.
informatieverstrekking --- engels recht --- belgisch recht --- wilsuiting --- productaansprakelijkheid --- donner de l'information --- droit anglais --- droit belge --- volonté --- responsablité produit --- E-books --- Comparative law --- Tort and negligence --- Contrats. --- Clauses de non-responsabilité. --- Consommateurs --- Réparation (droit) --- Risque (droit) --- Protection --- Droit. --- Belgique. --- Belgique
Choose an application
Communicatie is een van de pijlers van de huidige informatiemaatschappij. Voorlichting, een bijzondere vorm van communicatie waarbij vanuit bepaalde bedoelingen mensen aan het denken worden gezet, vormt een belangrijk onderdeel van vele professies. Dit boek geeft een eerste verkenning van de voorlichtingskunde waarbij het materiaal in een zodanige vorm is gegoten dat het in de praktijk toegepast kan worden.
persuasieve communicatie --- voorlichtingskunde --- Advertising. Public relations --- informatieverstrekking --- 659.2 --- #SBIB:309H260 --- #SBIB:AANKOOP --- Communication Communicatie --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Groupes Groepen --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- Formation Opleiding --- Information work. Advisory and consultancy services --- Voorlichting: algemene werken --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- 305.8 --- communicatie (gez) --- gvo (gez)
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|