Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Krachtige SEO
Author:
ISBN: 9789048635320 9789048636099 Year: 2019 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktische gids voor groeiSEO is not dead. Dat is de mythe die auteur en SEO-geek Frederik Vermeire uit de wereld wil helpen. Want:kleine aanpassingen aan websites maken een groot verschil in de manier waarop een website in een zoekmachine verschijnt,je kan met SEO voor bepaalde zoekwoorden jouw concurrenten uit de strijd slaan in zoekmachines,SEO is een zegen voor de consument: de zoekresultaten blijven natuurlijk.Kortom: SEO is krachtig. Je kan er zelfs duizenden bezoekers mee naar je website leiden. Maar krachtige SEO, hoe doe je het (goed) ? En niet onbelangrijk: hoe maak je SEO meetbaar ? Dat is wat je in dit boek zal ontdekken.Bron : http://www.diekeure.be


Book
Bescherming van de consument bij overeenkomsten op afstand
Authors: ---
ISBN: 9789049614027 9049614027 Year: 2015 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ingevolge de verdere groei van de elektronische handel worden steeds vaker overeenkomsten op afstand gesloten. De vaststelling dat partijen elkaar voor en bij het sluiten van de overeenkomst niet ontmoeten is van groot belang indien de overeenkomst wordt gesloten tussen een onderneming en een consument, aangezien hiervoor de regelen inzake overeenkomsten op afstand uit Boek VI van het Wetboek van economisch recht van toepassing zijn. Deze katern strekt er echter niet enkel toe de in Boek VI voorziene informatieverplichtingen en het herroepingsrecht (en de gevolgen van de uitoefening ervan) te analyseren. ook andere bepalingen die een rol spelen bij overeenkomsten op afstand komen aan bod, zoals informatieverplichtingen die men aantreft in de regelen uit Boek XII betreffende diensten van de informatiemaatschappij en de verwijzingsregels die gehanteerd moeten worden om te bepalen welk recht van toepassing is indien een consument een product verkrijgt van een in een andere lidstaat gevestigde onderneming.


Book
Bescherming van de consument bij overeenkomsten op afstand
Authors: ---
ISBN: 9789049602680 Year: 2010 Volume: Titel II, hoofdstuk 5 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Audiovisueel materiaal op internet.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789049612870 9049612873 Year: 2015 Volume: *1 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Door de opkomst van digitale televisie en internet is "de kijker" een actieve consument geworden die zelf beslist waar, wanneer en hoe hij naar audiovisuele content kijkt. Bovendien heeft de digitalisering geleid tot een nooit geziene drempelverlaging voor de productie van audiovisuele media ... en dus ook tot een vertroebeling van het traditionele onderscheid tussen producent en consument. Deze evoluties hebben het traditionele mediarecht danig onder druk gezet. Ook in Vlaanderen: het Vlaamse Mediadecreet werd grondig herzien. Dit dossier bespreekt het Mediadecreet van 2009 in detail, net zoals de wijzigingen op wetgevend vlak die zich na de inwerkingtreding van dit decreet voltrokken. Daarna volgt een korte beschrijving van de achtergrond van de herziening van het decreet, het toepassingsgebied, het begrippenapparaat, het drielagenmodel en de verplichtingen die van toepassing zijn op de verschillende actoren in de mediasector. Tot slot staan de auteurs stil bij de vraag welke aanbieders van audiovisueel materiaal op internet onder het toepassingsgebied vallen van het Mediadecreet en aan welke verplichtingen zij dan al dan niet moeten voldoen.

Keywords

Industrial and intellectual property --- Mass communications --- BPB1504 --- Internet --- Droit --- Matériel audiovisuel --- Recht --- Audiovisueel materiaal --- pajisje audiovizive --- аудиовизуелна опрема --- Audio- und Videogerät --- οπτικοακουστικό μέσο --- audiovisueel materiaal --- audiovizuális eszköz --- audiovizuālā iekārta --- audiovisuaalsed seadmed --- audiovisuaaliset laitteet --- tagħmir awdjoviżwali --- avdiovizualna oprema --- audiovisuelt udstyr --- audiovizuálna technika --- audiovisuell utrustning --- audiovizuální technika --- audiovisual equipment --- garso ir vaizdo įranga --- аудиовизуален уред --- material audiovisual --- sprzęt audiowizualny --- audiovizualna oprema --- materiale audiovisivo --- echipament audiovizual --- мултимедијална опрема --- audio-visual equipment --- audiovizuális berendezés --- moyen audio-visuel --- аудиовизуелни системи --- audiovisuelt materiel --- Compactdisc --- Unterhaltungselektronik --- audivisuell utrustning --- audiovizuální prostředky --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- BPB1504. --- trealamh closamhairc --- Idirlíon --- Matériel audiovisuel --- Belgique


Book
Wat zou Google doen ?
Author:
ISBN: 9789045800691 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Mouria

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Applied marketing --- Information systems --- informatiesystemen --- consumentenmarketing --- internet --- bedrijfsbeleid --- 098 Bedrijfskunde --- google --- 658.88 --- 681.37 --- 528.51 --- Google --- informatica --- Moteur de recherche --- Internet --- BPB0906 --- Toegepaste marketing --- Informatiesystemen --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Zoekmachine --- Websites --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Strategisch management --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- search engine --- motor de căutare --- magna tat-tiftix --- pretraživač --- sökmotor --- søgemaskine --- keresőmotor --- motor de pesquisa --- internetový vyhledávací stroj --- Suchmaschine --- μηχανή αναζήτησης --- otsingumootor --- zoekmachine --- hakukone --- meklētājprogramma --- претраживач на интернету --- motor de búsqueda --- motore di ricerca --- paieškos sistema --- motor kërkimi --- inneall cuardaigh --- машина за търсене --- iskalnik --- vyhľadávací modul --- wyszukiwarka --- пребарувач --- stroj za pretraživanje --- машина за пребарување --- програма за пребарување --- vyhledávací stroj --- program za pretraživanje --- paieškos programa --- Website --- Marketingstrategie --- Kostenbeheersing --- Idirlíon --- Onlinemarketing


Book
Internet &/@ Recht
Author:
ISBN: 9782804451516 2804451518 Year: 2013 Publisher: Gent Larcier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het werk bevat diverse bijdragen over de impact van internet op diverse rechtstakken: bewijsrecht, sociaal recht, IP, consumentenbescherming, materieel en strafprocedureel cyberstrafrecht, elektronische overeenkomst,...Bron : http://uitgeverij.larcier.com


Book
The game
Author:
ISBN: 9789403147802 Year: 2019 Publisher: Amsterdam De Bezige Bij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft onze manier van denken en leven voorgoed veranderd, op een manier die vergelijkbaar is met eerdere, cruciale transformaties in onze geschiedenis, zoals de verlichting, de romantiek en de renaissance. Maar lopen we niet het risico om onze menselijkheid te verliezen in dit digitale tijdperk? Waar en wanneer begon het digitale tijdperk en waarheen leidt het ons? Als een archeoloog onderzoekt de Italiaanse meesterverteller Alessandro Baricco de mijlpalen van deze revolutie - van de internetpioniers tot de uitvinder van de iPhone - in zijn kenmerkende toegankelijke en anekdotische stijl. Hij probeert antwoorden te vinden op deze vragen zonder angst te zaaien en zonder een waardeoordeel te vellen. Het resultaat is een scherpzinnig, bevlogen en uiteindelijk hoopvol boek over onze toekomst. Bron : http://www.debezigebij.be

Keywords

Digitalisering --- Verandering --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Toekomstbeeldvorming --- Trends --- Philosophy and psychology of culture --- Sociology of culture --- BPB1907 --- Technologie numérique --- Internet --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- digitale Technologie --- teknoloġija diġitali --- digitalna tehnologija --- digitaalitekniikka --- tecnología digital --- digitale technologie --- tehnologie digitală --- digital teknologi --- digitální technologie --- teknologji dixhitale --- цифрова технология --- digital teknik --- digital technology --- digitálna technológia --- ψηφιακή τεχνολογία --- tecnologia digitale --- ciparu tehnoloģija --- digitaaltehnoloogia --- technologia cyfrowa --- skaitmeninė technologija --- tecnologia digital --- digitális technológia --- дигитална технологија --- Digitaltechnologie --- digitalteknik --- 528.59 --- digitalisering --- digitale revolutie --- informatietechnologie [IT] --- technologie --- technologische evolutie --- cultuur --- Cultuurfilosofie --- cultuurgeschiedenis --- cultuurkritiek --- gamen --- Games --- ludologie --- spellen --- bordspellen --- gezelschapsspellen --- computerspellen --- game studies --- game design --- 905.2 --- geschiedenis --- internet - overige ontwerpen --- cultuurfilosofie, -psychologie en -sociologie --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Toekomstvisie --- Trend --- Idirlíon --- teicneolaíocht dhigiteach --- Technologie numérique


Book
Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten
Authors: --- ---
ISBN: 9789400006706 9400006705 Year: 2015 Publisher: Antwerpen : Intersentia,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ook anno 2015 blijven sociale media alomtegenwoordig, zowel in onze persoonlijke levenssfeer, op het werk als in onze hoedanigheid van consument. Door de laagdrempelige toegang zijn sociale media uitgegroeid tot communicatieplatformen die alsmaar dieper ingebed zijn in de samenleving, de bedrijfscultuur en het dagelijkse leven van heel veel individuen. Hoewel deze sociale media vele voordelen en opportuniteiten bieden, blijven ook misbruiken niet uit. Steeds meer en nieuwe juridische vragen duiken op, zowel vanuit gebruikers-, aanbieders- als overheidsperspectief.In dit tweede boek analyseren de auteurs, academici en advocaten de impact en het gebruik van de sociale media in een aantal rechtsdomeinen, zoals mensenrechten, gegevensbeschermingsrecht, mededingingsrecht, contractenrecht, consumentenrecht, intellectuele rechten, erfrecht, internationaal privaatrecht en bewijs- en strafprocesrecht.Het boek bevat de volgende bijdragen:- Marketing, intellectuele rechten en sociale media – Tom Heremans en Lisbeth Depypere- Socialenetwerksites als advertentienetwerk: uitdagingen en mogelijkheden voor het verkrijgen van geïnformeerde toestemming – Nathalie Bertels- Reclamewijsheid 2.0. Hoe kinderen en jongeren omgaan met marketing op sociale media – Michel Walrave, Joris Van Ouytsel, Brahim Zarouali, Koen Ponnet en Karolien Poels- Sociale media en het recht op afbeelding – Linde Dierickx- “Ik ga akkoord”. Maar waarmee? Socialenetwerksites en hun algemene voorwaarden – Ellen Wauters, Eva Lievens en Peggy Valcke- De aansprakelijkheid voor onrechtmatige reviews over hotels op Facebook en op booking- en reviewsites – Sofie De Pourcq- Sociale media en mededinging. Is het Europese concurrentietoezicht opgewassen tegen Facebook en consorten? – Inge Graef- Bewijs en sociale media in burgerlijke geschillen – Kurt Willems en Pieter-Jan Valgaeren- Statusupdate: Belgische opsporing. voelt zich #verward bij het speuren in sociale media – Charlotte Conings- Sociale media en internationaal privaatrecht – Cedric Vanleenhove- De erfrechtelijke nalatenschap 2.0: digitaal en sociaal – Elisabeth Adriaens


Book
Politie en omgevingsanalyse : de rol van computerbestanden bij het oplossen van diefstallen
Author:
ISBN: 9057493705 Year: 1999 Publisher: s'Gravenhage Elsevier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Comité P --- Internet --- politie --- policja --- police --- pulizija --- полиция --- policie --- rendőrség --- polícia --- αστυνομία --- poliție --- polici --- politsei --- poliisi --- politi --- Polizei --- póilíní --- policija --- полиција --- polizia --- policía --- polis --- national police --- πυροσβεστικό σώμα --- Policie České republiky --- police nationale --- policajac --- štátna polícia --- apparato di polizia --- kansallinen poliisi --- policía nacional --- policejní sbor --- rijkspolitie --- policijski službenik --- polícia nacional --- polizia nazionale --- forze di pubblica sicurezza --- polici kombëtare --- cuerpos de seguridad del Estado --- nationalt politi --- nationell poliskår --- riiklik politsei --- αστυνομία πόλεων --- Bundespolizei --- nacionalinė policija --- nemzeti rendőrség --- pořádkové síly --- forze dell'ordine --- organi di sicurezza dello Stato --- Cuerpo Nacional de Policía --- nationell polis --- χωροφυλακή --- policie státu --- σώματα ασφαλείας --- szövetségi rendőrség --- δυνάμεις ασφαλείας --- λιμενική αστυνομία --- αγροφυλακή --- fuerzas de orden público --- státní policie --- Интернет --- internet --- internetas --- internets --- интернет --- Idirlíon --- webb --- idirlíon --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló


Book
Planeet google: hoe één bedrijf alle kennis wil managen
Author:
ISBN: 9789023440857 Year: 2009 Publisher: Amsterdam De Bezige Bij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek doet Randall Stross verslag van zijn onderzoek naar internetbedrijf Google. Stross kreeg toegang tot Googleplex, het hoofdkantoor van Google, sprak met ceo Eric Schmidt en met vele andere managers van bedrijven die connecties hebben met de internetgigant. Hij gaat in op Googles ambitieuze missie en de verregaande gevolgen daarvan voor de computerindustrie en voor onze cultuur. Google wil de beheerder en leverancier worden van alle informatie ter wereld: van nieuws, financiële gegevens, historische feiten, de inhoud van boeken, films en tv-programma's, en wil zelfs een database aanleggen waarin alle postzegels ter wereld terug te vinden zijn. Maar dat niet alleen: Google is ook geïnteresseerd in alle mogelijke persoonlijke informatie, zoals informatie over welke websites wij bezoeken, wat we lezen, schrijven, kopen, met wie we contact hebben en wat onze aandacht heeft. Planeet Google is het verslag van een diepgaand onderzoek naar een van de meest invloedrijke bedrijven van de wereld.

Keywords

Google. --- Informatiemaatschappij. --- Computer architecture. Operating systems --- Documentation and information --- Moteur de recherche --- #SBIB:309H1013 --- Google --- Internet --- Technologie de l'information --- BPB0906 --- Zoekmachine --- Media algemeen: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren --- Informatietechnologie --- departement Algemeen 09 --- kennismanagement --- informatiemanagement --- Management --- Informatiemaatschappij --- Strategisch management --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- search engine --- motor de căutare --- magna tat-tiftix --- pretraživač --- sökmotor --- søgemaskine --- keresőmotor --- motor de pesquisa --- internetový vyhledávací stroj --- Suchmaschine --- μηχανή αναζήτησης --- otsingumootor --- zoekmachine --- hakukone --- meklētājprogramma --- претраживач на интернету --- motor de búsqueda --- motore di ricerca --- paieškos sistema --- motor kërkimi --- inneall cuardaigh --- машина за търсене --- iskalnik --- vyhľadávací modul --- wyszukiwarka --- пребарувач --- stroj za pretraživanje --- машина за пребарување --- програма за пребарување --- vyhledávací stroj --- program za pretraživanje --- paieškos programa --- Informationstechnologie --- informaatioteknologia --- teknologjia e informacionit --- infotehnoloogia --- tecnología de la información --- informatietechnologie --- tecnologia da informação --- informačná technológia --- информационна технология --- informationsteknologi --- information technology --- teknoloġija tal-informazzjoni --- informācijas tehnoloģija --- informační technologie --- tehnologia informației --- információtechnológia --- информатичка технологија --- информациона технологија --- informationsteknik --- τεχνολογία των πληροφοριών --- technologia informacyjna --- informacinė technologija --- tecnologia dell'informazione --- informacijska tehnologija --- sidetehnoloogia --- communications technology --- teknologji komunikacioni --- Kommunikationstechnologie --- Information and communication technologies --- technologie de la communication --- výpočetní technika --- komunikačná technológia --- komunikācijas tehnoloģijas --- informacijos technologija --- tehnologia comunicațiilor --- komunikační technologie --- technique de l'information --- ryšių priemonių technologija --- телекомуникациска технологија --- επικοινωνιακή τεχνολογία --- tecnologia da comunicação --- комуникациска технологија --- viestintäteknologia --- ICT --- tecnologia delle telecomunicazioni --- tecnologia delle comunicazioni --- informační technika --- tecnología de la comunicación --- obavijesna tehnologija --- kommunikationsteknologi --- communicatietechnologie --- τεχνική των πληροφοριών --- információs technológia --- Kostenbeheersing --- Idirlíon --- teicneolaíocht faisnéise

Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by