Listing 1 - 10 of 121 << page
of 13
>>
Sort by

Book
Marketing communicatie.
Authors: ---
ISBN: 9014071329 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Relatiemarketing : hoe het echt werkt : welke bijdrage levert relatiemarketing aan de marketing-communicatie praktijk ?
Authors: ---
ISBN: 907527002X Year: 1995 Publisher: Amsterdam Genootschap voor Reclame

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing in beweging
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789463934589 9789463934572 Year: 2021 Publisher: Gent Owl Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumermarketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context. Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.


Book
Ja, nee, geen lening: oorzaken, omvang en achtergronden van problematische schuldsituaties
Authors: --- ---
ISBN: 9065730168 9789065730169 Year: 1982 Volume: 17 Publisher: 's-Gravenhage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Buzzmarketing : de meest effectieve manier om uw klanten te bereiken
Authors: --- ---
ISBN: 9052614709 Year: 2003 Publisher: Schoonhoven : Academic service,


Book
Merktrouw? Een empirische studie naar merktrouw volgens het Dirichbetmodel
Author:
ISBN: 9075270119 Year: 1996 Publisher: Amsterdam Genootschap voor reclame

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Wie is bang van fear appeals ? : angstprikkels in sociale marketing
Author:
ISBN: 9789076802534 Year: 2010 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Angstprikkels of fear appeals zijn persuasieve boodschappen die bedoeld zijn om mensen angst aan te jagen door hen voor te houden wat de verschrikkelijke gevolgen zijn als ze niet doen wat de boodschap hen aanbeveelt. Angstprikkels worden veelal gebruikt in sociale marketingcampagnes voor het promoten van onderwerpen als verkeersveiligheid, gezond leven of veilig vrijen. Deze publicatie biedt een overzicht van wat er bekend is over de werking en de effectiviteit van angstprikkels in sociale marketing. Zij beantwoordt vragen als: Welke componenten moet een overtuigende fear appeal bevatten en hoe worden de effecten ervan gemeten? Kunnen fear appeals ook averechts werken? Moet de focus liggen op fysieke dreiging (‘roken leidt tot een vroege dood') of op sociale dreiging (‘niemand wil een roker kussen')? Ook de werking bij verschillende doelgroepen en in verschillende omstandigheden wordt besproken.


Multi
Citymarketing in Amsterdam : een organisatieantropologische studie van het publiek-private samenwerkingsverband op citymarketinggebied in Amsterdam
Authors: ---
ISBN: 9789044127805 Year: 2011 Publisher: Antwerpen Apeldoorn Garant


Book
Het bromvliegeffect : alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturen
Authors: ---
ISBN: 9789000374397 9000374391 Year: 2021 Publisher: Amsterdam Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het bromvliegeffect: kleine dingen met grote invloed op onze keuzes? Hoe bespaart een vliegje in een wc duizenden euro?s aan schoonmaakkosten?? Hoe zorgde een stipje ervoor dat duizenden Nederlandse studenten veel te veel geld leenden?? En hoe scoren vrouwenversierders met behulp van drogerpluis?Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt veel vaker op dan je denkt.Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer leren je de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis.https://www.spectrumnonfictie.nl/producten/het-bromvliegeffect-9789000374397


Book
Medewerkers als merkdragers
Author:
ISBN: 9789076802862 Year: 2022 Publisher: Amsterdam Swocc

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 121 << page
of 13
>>
Sort by