Listing 1 - 10 of 121 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Relatiemarketing --- Marketingcommunicatie --- Praktijk --- Marketing --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:AANKOOP --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Financiewezen
Choose an application
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumermarketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context. Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.
369.1 --- marketing --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketing. --- Marketing --- 658.8 --- prijsbeleid --- merkimago --- consumentengedrag --- Innovatie
Choose an application
Private finance --- Economic sociology --- Netherlands --- #SBIB:HIVA --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:316.356.2H2370 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Gezin en levensstandaard, gezinsbudget
Choose an application
Applied marketing --- Marketing --- Mond-tot-mondreclame --- Marketingstrategieën --- Marketingcommunicatie --- Marketingmanagement --- #KVHB:Marketing --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
#SBIB:309H2812 --- #SBIB:AANKOOP --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Merktrouw --- Merkbeleid --- Merken --- Merkstrategieën --- Marketing --- Prestatiemetingen --- Consumentengedrag --- Merk --- Merkstrategie --- Prestatiemeting --- Financiewezen
Choose an application
Angstprikkels of fear appeals zijn persuasieve boodschappen die bedoeld zijn om mensen angst aan te jagen door hen voor te houden wat de verschrikkelijke gevolgen zijn als ze niet doen wat de boodschap hen aanbeveelt. Angstprikkels worden veelal gebruikt in sociale marketingcampagnes voor het promoten van onderwerpen als verkeersveiligheid, gezond leven of veilig vrijen. Deze publicatie biedt een overzicht van wat er bekend is over de werking en de effectiviteit van angstprikkels in sociale marketing. Zij beantwoordt vragen als: Welke componenten moet een overtuigende fear appeal bevatten en hoe worden de effecten ervan gemeten? Kunnen fear appeals ook averechts werken? Moet de focus liggen op fysieke dreiging (‘roken leidt tot een vroege dood') of op sociale dreiging (‘niemand wil een roker kussen')? Ook de werking bij verschillende doelgroepen en in verschillende omstandigheden wordt besproken.
Marketing --- Fear appeals. --- Angst. --- Angsten --- Sociale marketing --- Voorlichtingscampagnes --- Sensibilisering --- Emoties --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Angst --- Voorlichtingscampagne --- Emotie
Choose an application
Marketing --- Amsterdam (Netherlands) --- Marketing ; gemeenten --- Amsterdam --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:35H201 --- #SBIB:39A4 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Overheidsmanagement: technieken --- Toegepaste antropologie --- Theses
Choose an application
Het bromvliegeffect: kleine dingen met grote invloed op onze keuzes? Hoe bespaart een vliegje in een wc duizenden euro?s aan schoonmaakkosten?? Hoe zorgde een stipje ervoor dat duizenden Nederlandse studenten veel te veel geld leenden?? En hoe scoren vrouwenversierders met behulp van drogerpluis?Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt veel vaker op dan je denkt.Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer leren je de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis.https://www.spectrumnonfictie.nl/producten/het-bromvliegeffect-9789000374397
Gedrag --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Gedragspsychologie --- Besluitvorming --- Marketing --- Neuromarketing --- Nudging --- Beïnvloeding --- Motivatiebevordering
Choose an application
Merken --- Marketing & Communicatie --- Marketing & Communicatie --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Product strategy --- merken --- merkimago --- marketingbeleid --- merkbeleid
Listing 1 - 10 of 121 | << page >> |
Sort by
|