Listing 1 - 10 of 64 << page
of 7
>>
Sort by

Book
Consument en promotie; consument en prijs
Author:
ISBN: 9035800265 Year: 1985 Publisher: Heerlen Open Universiteit

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- prijsbeleid


Book
Prijzen laten werken : een praktische kijk op prijsbeleid
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789463935531 9789463935524 Year: 2022 Publisher: Gent Owl Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een succesvol prijsbeleid is cruciaal voor elke organisatie die producten of diensten verkoopt. Door de sterke link tussen prijzen en winst zijn beslissingen over prijzen altijd van belang. Of het nu gaat over het berekenen van een prijs, het bepalen van een prijsstrategie, het ontwerpen van een prijspagina of het uitwerken van een promotie...: je wil het maximum uit je prijsbeleid halen. In Prijzen laten werken bekijken we prijzen vanuit alle mogelijke invalshoeken om je een goed inzicht te geven in de opportuniteiten die een sterk prijsbeleid biedt. Je leert een prijs bepalen die een bedrijf toelaat om winst te maken en te groeien. Daarnaast leert het boek jou een breed prijsbeleid uit te bouwen dat ervoor zal zorgen dat je de strategie van je bedrijf daadwerkelijk kunt realiseren. Het boek combineert inzichten uit marketing, economie, management en psychologie en stelt je zo in staat om een praktisch en doeltreffend prijsbeleid uit te werken.


Book
Prijs, waarde, winst : prjsbeleid in marketing.
Authors: --- ---
ISBN: 9014071175 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Hét marketing kookboek : 11 succesvolle recepten voor de marketeer
Author:
ISBN: 9789493282094 Year: 2022 Publisher: [Baarn] S2 Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Prijs je rijk: tips & tricks om op een rendabeler manier meer winst te genereren
Author:
ISBN: 9789463797993 Year: 2020 Publisher: Leuven Uitgeverij Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Heel wat ondernemingen prijzen hun aanbod veel te laag, zo blijkt uit onderzoek. Hoofdreden? Bij het bepalen van de prijs baseren ondernemers zich doorgaans op de kostprijs van hun product, waarbij ze een vaste winstmarge tellen. Toch is het rendabeler om bij het prijs zetten uit te gaan van de waarde en de waardering van het aanbod, voornamelijk gezien door de ogen van de (potentiële) klant.Prijs je rijk is volledig gewijd aan prijs zetten. Het is een aanrader voor ondernemers die de prijspolitiek van leveranciers en concurrenten willen doorgronden, en die de knepen van een eigen rendabel prijsbeleid onder de knie willen krijgen. De vele tips en tricks zijn meteen toepasbaar in de praktijk. Ook studenten bedrijfsmanagement vinden in dit boek de nodige achtergrondinformatie om een inzicht te verwerven in hoe prijzen tot stand komen.Negentig procent van de klanten beweert dat de prijs een van de belangrijkste elementen is bij hun aankoopbeslissing. Toch tonen observaties aan dat slechts weinigen bij de overweging die kopen voorafgaat, eff ectief rekening houden met de prijs. De kwaliteit (zowel objectieve als subjectieve) van het aanbod en de dienstverlening voor, tijdens en na aankopen vinden ze veel belangrijker als beslissingscriterium: het koppel ?kwaliteit- Prijs? nooit scheiden ...Pieter De Smet put uit meer dan 30 jaar ervaring in communicatie en verkoop. Hij verdient zijn strepen in tal van organisaties en bedrijfssectoren, als consultant, trainer en woordvoerder. Hij doceert onder andere Product- & Prijsbeleid en Sales- en Accountmanagement aan de VIVES Hogeschool en is rechter in ondernemingszaken in de Ondernemingsrechtbank te Gent, afdeling Kortrijk.https://www.standaardboekhandel.be/


Book
Een hogere prijs is pure winst.
Author:
ISBN: 9014064993 Year: 2001 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing voor dienstverlenende organisaties : beleid en uitvoering
Authors: --- ---
ISBN: 9026719256 Year: 1994 Publisher: Deventer ; Zaventem Kluwer Bedrijfswetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Geef nooit korting! : en 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk
Authors: ---
ISBN: 9789089650719 Year: 2019 Publisher: [Culemborg] © Copyright 2011 Jos Burgers Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijsen margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt. In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken. Ontdek dat er vele manieren zijn om in de dagelijkse praktijk aan prijsdruk te ontsnappen. Wees trots op de prijzen die u voor uw producten en diensten vraagt. Realiseer u hoe waardevol u bent voor uw klanten en laat u niet gek maken. Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat vervelend. Maar het is pas echt een ramp als u dat zelf ook vindt! Jos Burgers is auteur van diverse bestsellers, waaronder Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, No Budget Marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie en Hondenbrokken. Met 200 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over onderwerpen als strategie, marketing, klantgerichtheid en prijsbeleid.


Book
Marketingplan : stapsgewijs model met checklists, tools en tips.
Author:
ISBN: 9044114336 Year: 2003 Publisher: Antwerpen : Garant,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om evaluatiemaatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de vooropgestelde doelstellingen hebben ingelost. Het stappenplan in dit boek kan in alle toepassingsgebieden (b-to-b, b-to-c, internationaal, enz.) worden gebruikt. Het is gebaseerd op het door de auteur zelf ontworpen 'logisch management model'. Bij elke component van het marketingplan worden checklists en concrete tips gegeven. Ze laten de lezer toe om tijdens het opzetten van een gestructureerd marketingplan tevens oog te hebben voor de kern van het marketingbeleid. De toegevoegde cd-rom bevat gegevens voor toepassingen en oefeningen


Book
Marketing in hoofdlijnen : een inleidend overzicht van de hoofdlijnen van de commerciële economie voor onderwijs en praktijk
Authors: --- --- ---
ISBN: 902071919X Year: 1990 Publisher: Zaventem Stenfert Kroese [H.E.]

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 64 << page
of 7
>>
Sort by