Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
HOE REALISEER JE EEN EFFECTIEVE LEESDIDACTIEK MET OOG VOOR ALLE LEERLINGEN?OP WELKE MANIER ORGANISEER JE EEN LEESBELEID OP SCHOOL?MET WIE KUN JE SAMENWERKEN OM EEN MOTIVERENDE LEESOMGEVING TE CREËREN?Natuurlijk wil jij van al je leerlingen lezers maken. Want leerlingen die goed en graag lezen, leren vaak beter. De vraag is: hoe doe je dat nu concreet?In Van leerlingen lezers maken maak je kennis met de pijlers van krachtig leesonderwijs. Je leert hoe je met het hele schoolteam een leesbeleid creëert dat inzet op een motiverende leesomgeving, effectieve leesdidactiek en gerichte leesmonitoring.Dit handboek geeft je praktische handvatten om aan de slag te gaan in een doorgaande leeslijn. Van tips om ontluikende geletterdheid te stimuleren, over leesbegrip bevorderen met rijk tekstmateriaal, tot het opvolgen van leesontwikkeling en het maken van een leesplan.Het is geschikt voor leerkrachten, directies, lerarenopleiders, pedagogisch begeleiders, onderwijsondersteuners, bibliotheekmedewerkers ... Kortom voor iedereen die elke leerling - van jongste kleuter tot jongvolwassene - wil laten uitgroeien tot een vaardige en gemotiveerde lezer.https://www.lannoocampus.nl/nl/van-leerlingen-lezers-maken
370.02 --- Leesonderwijs --- didactiek --- Leesonderwijs. --- Didactics of Dutch --- Didactics of languages --- Didactics of primary education --- ontluikende geletterdheid --- leesprocessen --- leesproblemen --- basisonderwijs --- linguïstiek --- leesvaardigheden --- didactische werkvormen --- leesonderwijs --- leesmethoden --- Primary education --- lezen --- Lezen ; didactiek
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|