Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

UAntwerpen (2)

ADVO-A (1)

AP (1)

DB (1)

EHC (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBR (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

More...

Resource type

digital (6)

book (2)


Language

Dutch (6)


Year
From To Submit

2018 (1)

2016 (2)

2012 (1)

1995 (1)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Digital
Fondsen werven is (geen) kinderspel
Author:
Year: 2012 Publisher: Brussel Brussel ASP Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Schenk erfgoed een toekomst : ondersteun onze musea, archieven en erfgoedbibliotheken financieel
Authors: ---
Year: 2016 Publisher: Brussel FARO. Vlaams steunpunt voor cultureel erfgoed vzw

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Vlaanderen loopt! : in 100 tabellen en grafieken : resultaten van de Leuvense Loopsport Survey 2007
Authors: ---
Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Sponsoringcontracten : juridische analyse
Author:
ISBN: 9789400008663 Year: 2018 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Basisboek marketingcommunicatie
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789046905227 9789046966402 9046966402 9046905225 Year: 2016 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over de marketingcommunicatie van het bedrijf naar zijn klanten. Aan de orde komen reclame, sales promotions, interactiemarketing (nieuw in deze druk), persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Met aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en kosten van marketingcommunicatiemiddelen. Bevat voorbeelden en illustraties. Bevat tevens online studiemateriaal dat gedurende achttien maanden geraadpleegd kan worden; het boek bevat daarvoor een toegangscode. Beide auteurs hebben veel ervaring in het vakgebied. De ene auteur is docente marketing aan de Haagse Hogeschool en de andere auteur is strateeg bij Stroom Mediacommunicatie. Het boek is bedoeld voor studenten aan hbo-opleidingen op het gebied van marketing en communicatie en geeft een goed overzicht van alle basisbegrippen van marketingcommunicatie. © NBD Biblion

Listing 1 - 6 of 6
Sort by