Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
emoties --- relatie --- communicatie --- emotions --- relation --- communication
Choose an application
In dit spel ben je een grote speler op de Europese energiemarkt en je bedrijf bestaat uit verschillende energiecentrales. Blijf je werken met oude vervuilende centrales of ga je investeren in duurzame alternatieven? Elke speler ontvangt geld van de huishoudens aan wie hij elektriciteit verkoopt. Hij moet deze ook produceren. Dit kan tot vervuiling leiden. Het ontvangen geld van de huishoudens kan de speler gebruiken om nieuwe elektriciteitscentrales te kopen of te bouwen. De speler met de meeste overwinningspunten wint. Punten worden behaald met schone gebieden en groene energie. Het spel kan met 3 of 5 spelers gespeeld worden en verloopt in 5 spelfases.
Choose an application
Met dit kaartspel, gebaseerd op een promotiecampagne van Electrabel, kan je leerlingen sensibiliseren om elektriciteit te besparen. Voor 2 tot 8 spelers vanaf zes jaar. De spelregels staan in de handleiding en worden uitgelegd in een filmpje op speelmetkito.be.
Choose an application
Educatief pakket om jongeren te leren omgaan met energie. Doel is hen bewust te maken van de gevolgen van ons energieverbruik en ze aan te zetten bewust met energie om te springen. De Energiedoos bevat een experimentenpakket, het spel '60 minuten chrono' en de brochure 'Energie in vraag gesteld' met basisinfo voor de leerkracht. Het experimentenpakket stelt 20 proeven voor die in de klas kunnen uitgevoerd worden. Leerlingen maken zo op actieve wijze kennis met hernieuwbare energie en rationeel energiegebruik. Het spel '60 minuten chrono' gaat in op het aandeel van ons energieverbruik in onze ecologische voetafdruk. Doel is om door samenwerking na te gaan wat voor een school de meest energiezuinige keuzes zijn. (opgelet: duur van het spel is 2 uur).
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|