Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Train-de-trainer Karin de Galan en onderzoeker Peter Baggen hebben hun krachten gebundeld en combineren praktijk met wetenschap. In Evidence-based trainen delen zij al hun inzichten om niet steeds betere, maar direct de meest effectieve én leukste trainingen neer te zetten. Maak kennis met de wetenschap van het trainen, in praktijkgerichte hapklare brokken: • 44 prachtige onderzoeken naar trainingsinterventies met verrassende conclusies
Choose an application
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- Personnel management --- Belgium --- Academic collection --- #SBIB:316.334.2A86 --- 351.83 <493> --- #A9405A --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsvorming, kredieturen, beroepsopleiding --- Arbeidsrecht. Arbeidswetgeving--België --- 351.83 <493> Arbeidsrecht. Arbeidswetgeving--België
Choose an application
O.a.: Remmingen in het spel - Impact van spel op kinderen - Alternatieve spelen - Technieken om zelf spelen te verzinnen - Agressieve kinderen - ...
#GSDBP --- 622 --- agressiviteit --- groepsspelen --- informatieve spelen --- spelen --- waterspelen --- Informatief Spelmateriaal (1973-) --- Spelen --- Agressieve kinderen --- Spelbegeleiding --- Vrijetijdsbesteding --- 796.1 --- 796.1 Buitenspelen. Bewegings- en behendigheidsspelen --- Buitenspelen. Bewegings- en behendigheidsspelen --- C3 --- activiteiten --- solidariteit --- spel --- spelmateriaal --- 622.1 --- Spelen(Kinderspelen) --- Kunst en cultuur --- Kinder- en gezelschapsspelen --- spellen --- Adult education. Lifelong learning --- methoden --- C7 --- jeugdbewegingen --- Agressie --- Groepsspelen --- Kinderen --- Spelvormen --- Jeugd en sport --- 362.88 --- 379 --- SMV:België --- SMV:sociologie --- SMV:categorie --- Spel --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Recreatie --- Adult education. Lifelong learning. --- methoden. --- spellen.
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- Personnel management --- Flanders --- Beroepsopleidingen --- Formations professionnelles --- Academic collection --- #SBIB:316.334.1O244 --- #SBIB:316.334.1O243 --- #SBIB:HIVA --- #A9604A --- Bedrijfsopleiding 331.36 --- Bedrijfsleven 658:338 --- RVA / VDAB / FOREM / BGDA 331.531 --- Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 353.11 --- 331.86 --- Onderwijsorganisatie: sociale promotie --- Onderwijsorganisatie: volwassenenvorming --- vakopleiding - beroepsopleiding - beroepsvorming (zie ook 37, etc.) --- Volwasseneneducatie. Permanente vorming --- Personeelsbeleid --- Vlaanderen
Choose an application
050 --- 37 --- EU (Europese Unie, Europese Gemeenschap) --- afgesloten tijdschriften --- jongeren --- onderwijs --- vorming --- periodieken - tijdschriften --- Onderwijs --- Adult education. Lifelong learning --- European Union --- education. --- education --- Europe --- Education --- Vocational education --- Enseignement professionnel --- Periodicals --- Periodicals. --- Périodiques --- COMEUR-E EJEDUCA EJETUDE EJIEE EPUB-ALPHA-M EPUB-PER-FT --- European communities --- Cultural policy --- European Union countries
Choose an application
Dit boekje beschrijft de vier evidente stappen van elke gezonde opleidingscyclus: hij gaat na hoe de behoeften kunnen gedetecteerd worden, hoe gepland en gebudgetteerd kan worden, hoe opleidingen zelf georganiseerd worden, en tenslotte, hoe het resultaat kan verankerd worden (hoe effecen meten en zichtbaar maken). (Bron: covertekst)
Bedrijfsopleiding 331.36 --- Bedienden 658.3-057.3 --- Collectieve arbeidsovereenkomst / CAO 331.116.3 --- 658.386 --- 331-057.3 --- 331.156 --- 331.86 --- P493 --- Bedrijfsopleidingen ; didactiek --- E110755.jpg --- Personeelsopleiding. opleiding in het bedrijf --- arbeid van personen die geestelijk werk verrichten - bedienden - hoofdarbeiders --- paritair comitee --- vakopleiding - beroepsopleiding - beroepsvorming (zie ook 37, etc.) --- België --- Adult education. Lifelong learning
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- Technical, artistic and vocational education --- #SBIB:316.334.1O243 --- #SBIB:316.334.1O369 --- #SBIB:316.334.2A320 --- 341.232.3 OECD --- 371 --- Onderwijsorganisatie: volwassenenvorming --- Onderwijssociologie: curricula van volwassenenvorming --- Arbeidssociologie: morfologie van de arbeidsmarkt --- Organisation for Economic Cooperation and Development - OECD --- onderwijs - school
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- European Union --- Occupational training --- Formation professionnelle --- Continuing education --- -Occupational training --- -Vocational education --- -#SBIB:316.334.1O243 --- #SBIB:316.334.1O350 --- #SBIB:316.334.1O211 --- #SBIB:HIVA --- #A9808A --- 331.86 --- 337.9 (4) --- 341.176 (4) --- Education, Vocational --- Vocational training --- Work experience --- Education --- Technical education --- Job training --- Manpower development and training --- Manpower training programs --- Training --- Education and training services industry --- Practice firms --- Lifelong education --- Lifelong learning --- Permanent education --- Recurrent education --- Adult education --- Social aspects --- -Social aspects --- -Onderwijsorganisatie: volwassenenvorming --- Onderwijs en economie --- Onderwijsbeleid: internationaal --- vakopleiding - beroepsopleiding - beroepsvorming (zie ook 37, etc.) --- Europese Economische Gemeenschap - EEG (zie ook 341.176 (4), etc.) (zie 337.9 EU) --- Raad van Europa - éénmaking van Europa, eenmaking - Europees parlement - Europese Gemeenschap (zie ook 337.9 (4)) --- Vocational education --- #SBIB:316.334.1O243 --- Onderwijsorganisatie: volwassenenvorming
Choose an application
In het 17de-eeuwse pomphuis werden hardnekkige werkweigeraars opgesloten die alleen door hard labeur - pompen - letterlijk het hoofd boven water konden houden. In onze actieve welvaartsstaat worden laaggeschoolde werklozen dwingend aangemaand hun "basic skills" bij te schaven met het oog op hun plaats op de arbeidsmarkt. Zoniet dreigen er sancties.Ook voor wie werk heeft, is er de permanente onzekerheid. Een job voor het leven behoort tot het verleden. In de globaliserende economie wordt levenslang leren een instrument van flexibiliteit en inzetbaarheid - employability. Voor de begeleidende instanties, van volwasseneneducatie over welzijnswerk tot vakbonden, groeit de druk om dit sterk fluctuerende arbeidsleger gewillig in permanente mobilisatie te houden.Moet er niet meer gewerkt worden aan de weerbaarheid van laaggeschoolden? Is de levenslange veroordeling tot leren een teken van vooruitgang? Is om het even welke arbeid een remedie tegen uitsluiting? En moet niet veeleer de uitsluiting dan wel de uitgeslotene geviseerd worden? Een nieuwe invulling van het nobele begrip levenslang leren is nodig om te vermijden dat de (basis)educatie het pomphuis van de 21ste eeuw wordt. Zelfontplooiing staat daarbij centraal.
Adult education. --- Education and state. --- Basiseducatie. --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Volwassenenvorming. --- Welvaartsstaat. --- Algemeen. --- Didactische theorieën. --- Political philosophy. Social philosophy --- loonarbeid --- Sociology of culture --- arbeidsethiek --- flexibiliteit --- basiseducatie --- Sociology of education --- actieve welvaartsstaat --- levenslang leren --- anno 2000-2099 --- Welvaartsstaat --- Basiseducatie --- Volwassenenvorming --- Permanente educatie --- Volwasseneneducatie --- Beroepsopleidingen --- Adult education --- Education and state --- 316.323.65 --- 331.5 <493> --- 331.55 <493> --- 331.58 <493> --- Volwasseneneducatie (levenslang leren, permanente educatie, tweedekansonderwijs) --- maatschappijkritiek --- onderwijssociologie --- volwassenenvorming --- welvaartsstaat --- 493.2 --- #PBIB:2003.3 --- 330.580 --- 470 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 450 Werkgelegenheid en arbeid --- 651 Maatschappij. Algemeen --- 711 Basiseducatie --- #A0006A --- 375 --- 304 --- 339 --- basiseducatie, alfabetiseringswerk, analfabetisme, vormingsinitiatieven --- Gecontroleerde economie. Geleide economie. Welvaarststaat. Algemeenheden --- Openbaar onderwijs: algemeenheden --- Education --- Education policy --- Educational policy --- State and education --- Social policy --- Endowment of research --- Adults, Education of --- Education of adults --- Continuing education --- Open learning --- Government policy --- Levenslang leren --- Beroepsopleiding --- werklozen --- educatie
Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|