Listing 1 - 10 of 63 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Télécommunications --- Site web --- Multimédia --- Logiciel --- Internet --- Droit d'auteur --- 007.5 --- informatica - cybernetica - Internet (zie ook 681.3) --- Dématérialisation (informatique) et droit. --- Multimédias --- Droit. --- Actes juridiques électroniques.
Choose an application
The Stranger's Long Neck is a practical guide for any manager wishing to improve their organisation's online performance. Web content specialist, Gerry McGovern, explains that all websites have a small set of tasks, or 'long necks', that are important to its customers and that must be easy to complete or customers will go elsewhere. The Stranger's Long Neck shows how to tune in effectively to what your customers want - and then deliver it with aplomb.
Applied marketing --- Computer. Automation --- Consumer behavior --- online searching --- Internet --- Websites --- Klantenbinding --- Cybermarketing --- Klantgericht ondernemen --- 007.5 --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- Website --- Onlinemarketing --- consumentengedrag
Choose an application
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- Mass communications --- Internet [Adverteren op ] --- Internet advertising --- Publicité sur Internet --- Reclame op Internet --- Marketing --- Internet marketing --- Customer relations --- Social media --- Management --- Social aspects --- 658.811 --- 658.81.5 --- 007.5 --- 339.4-05 --- 658.6 --- 369.1 --- conversation management --- e-marketing --- marketing --- marketingstrategieën --- 369.4 --- 659.1 --- 659 --- Sales management --- Reclame. Advertising. Merchandising --- informatica - cybernetica - Internet (zie ook 681.3) --- verbruikers - consumenten --- commercieel beleid --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Marketingcommunicatie --- internet --- strategieën --- Merkenmanagement --- 658.811 Sales management --- Marketingcommunicatie. --- internet. --- strategieën. --- Merkenmanagement. --- Internet. --- Strategieën. --- Business enterprises --- Computer networks --- Marketing - Social aspects --- Internet marketing - Social aspects --- Management - Social aspects
Choose an application
Choose an application
We leven in een datatijdperk. We hebben steeds meer behoefte aan analyse van grote hoeveelheden data ? data analytics ? en visualisatie in grafische rapporten en dashboards. Dit wordt Business Intelligence genoemd. De BI-tools zijn in de loop der jaren sterk verbeterd. De eerste BI-tools konden alleen door specialisten gebruikt worden, maar Power BI is een tool voor de gebruikers: Self Service BI.In dit boek worden eerst de onmisbare basisbegrippen uitgelegd, zoals: gegevensbronnen; databases; relaties; datawarehouses; kubussen; en big data, met veel voorbeelden en illustraties. Hierna start je met Power BI. De meest gebruikte visualisaties (visuals) en de DAX-taal worden toegelicht. Na het lezen van dit boek heb je een gedegen kennis van Power BI, die je direct in de praktijk kunt toepassen.https://www.boomhogeronderwijs.nl/product/100-9054_Aan-de-slag-met-Power-BI
Power BI --- Database systeem --- Visualisatie --- 007.5 --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3)
Choose an application
Public administration --- overheidsbeleid --- openbare besturen --- Organization theory --- Administration publique --- Art --- Kunst --- Maatschappij --- Overheidsbeleid --- Périodiques --- Société --- Tijdschriften --- Internet in public administration --- Administration publique (Science) --- Internet dans l'administration publique --- Periodicals. --- Periodicals --- 098 Bedrijfskunde --- 400 Overheid --- Tijdschrift --- 05 --- periodieken - tijdschriften --- Périodiques
Choose an application
Elektronische informatie. --- Internet. --- Intranet. --- Mobiliteit. --- Communicatie ; openbare administratie --- Informatiebeleid ; overheid ; Nederland --- Intranetten --- #SBIB:309H02 --- #KVHA:Communicatie --- Communicatiewetenschap: algemeen --- Communicatie --- Casestudies --- Internet --- Interactieve beleidsvorming --- Overheidscommunicatie --- Intranet --- Voorlichting --- Sensibilisering --- Casestudy --- Communicatietheorie
Choose an application
U maakt al gebruik van Twittter, maar u hebt het gevoel dat u er niet uithaalt wat erin zit? Zet de volgende stap en ontdek in dit boek hoe u een trouwe Twittercommunity opbouwt en volgers bindt met boeiende content. Maaike Gulden beschrijft hoe u Twitter kunt inzetten voor acquisitie, marketing, klantenservice en personal branding. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Sociale media --- Internet --- Twitter. --- 316.772.5 --- sociale media --- twitter --- 007.5 --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- PXL-Business 2015 --- e-marketing --- Twitter --- Twitteren --- Sociale communicatie --- Communicatiemiddelen --- Communicatieve vaardigheden --- Cybermarketing
Choose an application
In de tijd van Web 2.0 integreren desktop- en internettoepassingen meer en meer. De grens tussen wat eens zo duidelijk 'lokaal geïnstalleerd' was en wat 'via internet loopt' zal voor gebruikers steeds diffuser worden. Portal services zoals Microsoft SharePoint spelen daarbij een bepalende rol en beïnvloeden in sterke mate de manier waarop werknemers binnen organisaties samenwerken. Systemen verbinden personen, documenten en acties door alle toepassingen heen. De content levert de context waarbinnen - over individuele applicaties heen - constructief samengewerkt kan worden. Samenwerking, collaboratie, beschikbaar maken en delen van informatie via het web is precies wat Microsoft met SharePoint wil. En omdat SharePoint samenwerkt met veelgebruikte programma's als Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, InfoPath, Project en Visio, vormt SharePoint de de-factospil in de Office-suite. Dit Handboek is primair geschreven om gebruikers een helpende hand te bieden zodra ze met SharePoint Online (moeten) gaan werken. Stap voor stap leert u wat SharePoint Online te bieden heeft. U leert hoe u onderdelen aan SharePoint-sites toevoegt en hoe u de functionaliteit daarvan naar uw hand zet. Aan de hand van veel stapsgewijze instructie leert u hoe u informatie deelt en toegankelijk maakt voor anderen.
007.5 --- informatica --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- informatique --- Informatique Informatica --- bedrijfscommunicatie --- websites --- bedrijfssoftware --- Computer architecture. Operating systems --- internet --- PXL-IT 2018 --- informatica toepassingen --- internetcommunicatie --- Sharepoint
Listing 1 - 10 of 63 | << page >> |
Sort by
|