Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
In deze kalender vind je ideeën om de schooldag waarde(n)vol te beginnen. Deze activiteiten kunnen ook in een kringgesprek gebruikt worden.
Gemeentefinanciën. --- waardenonderwijs --- waardenontwikkeling --- Didactics of social education --- General ethics --- waardenopvoeding --- communicatie --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- waardenbeleving --- lager onderwijs 2de graad (doelgroep) --- 352 --- gemeenten - gemeenteraden - plaatselijk bestuur --- Feesten --- liturgisch jaar --- Jaarfeesten --- Gebeden --- Waarden --- Filosoferen met kinderen --- waardeopvoeding --- Kerkelijke feesten --- 478.9 --- 245.8 --- (zie ook: Kalenderfeesten) --- Overige vormingsgebieden --- Gebeden - Overdenkingen - Meditaties --- Lager onderwijs --- Levensbeschouwelijk onderwijs --- Godsdienst --- Waardevorming --- Onderwijssecretariaat van Steden en Gemeenten (OVSG) --- Armoede --- OVSG --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Choose an application
Didactics --- Primary education --- Basisonderwijs --- Enseignement primaire --- Périodiques --- Syndicalisme --- Tijdschriften --- Vakbeweging --- #ANTIL0111 --- #ANTILTPNE9606 --- #BA01404 --- #BTAB:VH 493 Brussel --- #PEDA:TSCAT --- HOOFDTREFWOORD-10 --- 05 --- #A9305A --- 772 Basisonderwijs --- onderwijs --- kleuteronderwijs --- lager onderwijs --- tijdschriften lerarenopleiding --- 470 --- Buitengewoon onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Onderwijs --- Vakbewegingen (Vakbonden) --- Basisonderwijs; Vlaanderen --- opvoedkunde: lagere school: buitengewoon onderwijs --- periodieken - tijdschriften --- Periodicals --- Didactiek --- tijdschriften lerarenopleiding onderwijs
Choose an application
I. Het corps onder wisselende omstandigheden - II. Samenstelling en kenmerken van de beroepsgroep - III. Opleiding en navorming - IV. Rechtspositie, arbeidsvoorwaarden en loopbaanperspectieven - V. Inkomen en levensstandaard - VI. De onderwijssyndicaten - VII. Veranderende rolpatronen Nawoord
Histoire de l'enseignement --- --Belgique --- --XIXe-XXe s., --- Histoire sociale --- --Instituteur --- --Teachers --- Teachers --- History --- Social conditions --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- Teacher education. Teacher's profession --- History of education and educational sciences --- maatschappelijk aanzien --- History of Belgium and Luxembourg --- Sociology of occupations --- onderwijzers --- anno 1900-1999 --- Elementary school teachers --- Education, Elementary --- Instituteurs --- Instituteurs (Enseignement primaire) --- Enseignement primaire --- Economic conditions --- Conditions sociales --- Conditions économiques --- Histoire --- Flanders (Belgium) --- 20th century --- beroepsbevolking --- gelegenheidspublicatie --- KADOC - Documentatie- en Onderzoekscentrum voor Religie, Cultuur en Samenleving (1977-) --- lager onderwijs (x) --- leraren --- onderzoeksrapport --- 472.1 --- basisonderwijs : geschiedenis (ler) --- 471.1 --- Basisonderwijs --- Geschiedenis --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs --- onderwijs, geschiedenis --- 20ste eeuw --- 473.1 --- België --- Leraren lager onderwijs --- Vakbonden --- 472.7 --- basisonderwijs --- leraren lager onderwijs --- maatschappelijke positie --- onderwijsgeschiedenis --- Academic collection --- #GSDBP --- #PBIB:2001.1 --- #PBIB:gift 2001 --- #SBIB:316.334.1O270 --- 301.188.1 --- 37.009 --- 371.13 --- 949.3 --- 37 <09> <493> --- 371.12 --- #A9401A --- Lager onderwijs ; geschiedenis --- 37 <09> <493> Geschiedenis van opvoeding en onderwijs--België --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs--België --- 371.12 Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Faculty (Education) --- Instructors --- School teachers --- Schoolteachers --- School employees --- de onderwijzer en zijn opleiding --- Onderwijs: rol van het personeel: algemeen --- Sociologie van het beroep --- Geschiedenis van opvoeding en pedagogiek --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Geschiedenis van België en Luxemburg --- Lager onderwijs --- Leraren --- Beroepsprofielen --- Maatschappelijk aanzien --- 331.881 ACV-COV --- 371 --- Onderwijzers --- ACV, Algemeen Christelijk Onderwijzersverbond van België - COV --- onderwijs - school --- Leraar --- Beroepsprofiel --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Directie --- XIXe-XXe s., 1801-2000 --- Instituteur --- Teachers - Belgium - History --- Teachers - Belgium - Social conditions --- Belgique --- BELGIQUE --- ETUDE ET ENSEIGNEMENT --- HISTOIRE --- 1830-1990 --- ENSEIGNEMENT LIBRE --- CONDITIONS SOCIALES --- 20E SIECLE --- ENSEIGNEMENT --- 19E-20E SIECLES
Choose an application
Stap 1: Op weg naar school... en weer naar huis - stap 2: Opletten is de boodschap - stap 3: Er gebeurt een ongeval - stap 4: Mee met de bus, de trein, de tram ... - stap 5: Het wordt alsmaar drukker - stap 6: Voetganger, laat je zien - stap 7: Voetganger, steek niet zomaar over - stap 8: Voetganger, ken je plaats - stap 9: Fiets(st)er, toon je stalen paard - stap 10: Fiets(st)er... sla af, haal in, kruis en rijd een hindernis voorbij zoals het hoort - stap 11: Fiets(st)er, heb je al of niet voorrang? - stap 12: Fiets(st)er, hier loopt het al eens verkeerd - stap 13: Ze helpen je in het verkeer - stap 14: Fietsen in groep - stap 15: Om nooit meer te vergeten
Frans --- Taalinitiatie --- Lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Seizoenen --- Winter --- Maatschappelijk welzijn --- Welzijnszorg --- Beleid --- Structuur --- Vlaanderen --- 351.84*6 --- 364.07 <493-17> --- 361.3 --- P493VL --- 361.001 --- 660 Welzijn --- 186 Kinderrechten en Welzijn --- Armoede 330.521 --- Bejaardenproblematiek 312-053.8 --- Gezondheidszorg 61 --- 202 --- 336.024 --- 349.1 --- 361 --- 368.40 --- BE / Belgium - België - Belgique --- VL / Flanders - Vlaams Gewest - Région Flamande --- Minderheden --- sociaal beleid --- welzijnszorg --- S20100545.JPG --- welzijnsbeleid --- 351.84*6 Welzijnsrecht. Wetgeving i.v.m.bejaardenzorg --- Welzijnsrecht. Wetgeving i.v.m.bejaardenzorg --- Organisatie van maatschappelijke hulpverlening. Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- maatschappelijk werk - maatschappelijk werk, grondslagen - maatschappelijk werk, mensbeeld --- welzijnsbeleid (zie ook 304.1) - welzijnsplanning (zie ook 304.3) --- Sociale organisatie --- Sociale begroting, rekeningen en uitgaven. Gezondheid --- Sociale wetgeving --- Openbare onderstand en weldadigheid. Menslievendheid. Sociaal hulpbetoon --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden --- 361.01 --- Social policy --- armoede --- Flanders --- Sociale agogiek --- Sociale welzijnszorg --- Vlaanderen. --- Planning en beleid. --- welzijn --- Herfst --- Lente --- Zomer --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Verkeersveiligheid --- 371.67 --- 373.3 --- lerarenopleiding --- leerboeken --- 475.6 --- Fran 837 --- Frans; ba.o --- Tweedetaalinitiatie --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Zorg- en welzijnssector --- Analyse --- Evaluatie --- Emigratie --- Taleninitiatie --- Seizoen (jaargetijde) --- Bestuursrecht --- Staatsrecht --- België. --- Flandre (Belgique) --- Droit social --- Aide sociale --- Politique sociale
Choose an application
Caleidoscoop is vooral gericht op leerlingenbegeleiding en geeft informatie over leer- en andere problemen.
leerlingenbegeleiding --- Pupil counseling. Pupil guidance --- Flanders --- Périodiques --- Tijdschriften --- 450.4 --- Basisonderwijs --- 25 <05> --- C6 --- onderwijs --- 05 --- 720 Onderwijs --- 733 Onderwijsbegeleiding, onderwijsinspectie --- kleuteronderwijs --- lager onderwijs --- secundair onderwijs --- CLB --- tijdschriften lerarenopleiding --- 430.8 --- Beroepsoriëntering --- CLB-centra --- Leerlingbegeleiding --- Onderwijs --- Opvoeding --- PMS-centra --- Tijdschriften SAW --- studiebegeleiding --- tijdschrift --- Buitengewoon onderwijs --- CLB (Centra voor leerlingbegeleiding) --- Leerlingenbegeleiding (Centra voor Leerlingenbegeleiding, CLB, schoolmaatschappelijk werk) --- Pedagogiek --- Secundair onderwijs --- $a36 --- Leerlingenbegeleiding --- PMS --- onderwijspsychologie --- schoolmaatschappelijk werk --- studiebebeleiding --- Onderwijskunde --- Pastoraaltheologie--Tijdschriften --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- periodieken - tijdschriften --- Beroeps- en studievoorlichting ; algemeen --- (zie ook: Geïntegreerd onderwijs) --- (zie ook: Onderwijskunde) --- tijdschriften --- tijdschriften. --- Tijdschriften. --- Vlaanderen --- E-journals --- Primary education --- Secondary education --- Periodicals --- tijdschriften lerarenopleiding onderwijs --- Onderwijs & Pedagogie --- Onderwijs & Pedagogie
Choose an application
Wat verstaan we onder flexibele leerwegen? - Waarom heeft ons onderwijs nood aan meer flexibiliteit? - Wat zijn de randvoorwaarden en struikelblokken? Dit boek brengt het verhaal van acht basisscholen en acht secundaire scholen die ervoor kiezen hun onderwijs toe te spitsen op de noden van iedere leerling. Deze scholen organiseren elk op hun manier, binnen het wettelijk kader, flexibiliteit in wat, hoe, wanneer, waar of met wie er geleerd wordt, zonder het gemeenschappelijk curriculum uit het oog te verliezen. Elke leerling zou op school alle kansen moeten krijgen om te leren en zich te ontwikkelen. Daarom moet het onderwijs toegankelijk zijn voor leerlingen met verschillende achtergronden, mogelijkheden en behoeften. Heel wat Vlaamse scholen gaan deze uitdaging aan. De scholen in dit boek doen dit door de leerwegen beter af te stemmen op de groeiende diversiteit in de leerlingenpopulatie. Hun verhalen illustreren hoe flexibele leerwegen vorm kunnen krijgen, wat de voordelen zijn, maar ook met welke valkuilen scholen te maken krijgen.(Bron: www.lannoo.be)
differentiatie --- Ontwikkeling leerlingen --- Onderwijseffectiviteit --- Diversiteit --- Differentiatie --- Basisonderwijs --- Talenten --- Graadklassen --- Klasdoorbrekend werken --- 454.23 --- Klasdoorbrekend werken(Klasoverschrijdend werken) --- 371 --- 373.3 --- 373.5 --- 460.6 --- 454.22 --- 741 Schoolorganisatie --- Didactische principes --- onderwijs - school --- lager onderwijs - basisonderwijs --- secundair onderwijs --- didactiek --- onderwijs --- onderwijspraktijk --- studiebegeleiding --- basisonderwijs --- didactische principes, differentiatie, leerlingbegeleiding, motivatie, totaliteitsonderwijs, zorgverbreding --- Onderwijs. --- Secondary education --- Primary education --- flexibiliteit --- Kindergarten --- differentiële opvoeding --- School management --- Education [Elementary ] --- Belgium --- Curricula --- Education [Secondary ] --- School management and organisation --- PXL-Education 2016 --- onderwijsbeleid --- Vlaanderen --- Inclusief onderwijs --- Binnenklasdifferentiatie --- Differentiërend onderwijs --- 741 Schoolorganisatie. --- Basisonderwijs. --- Differentiatie. --- Diversiteit. --- Graadklassen. --- Klasdoorbrekend werken(Klasoverschrijdend werken). --- Klasdoorbrekend werken. --- Onderwijseffectiviteit. --- Ontwikkeling leerlingen. --- Talenten. --- differentiatie. --- Didactische principes.
Choose an application
Het boek vertrekt van de diepe kloof tussen de prestaties van autochtone en allochtone kinderen in het Vlaamse onderwijs. Specialisten uit verschillende vakgebieden belichten telkens een ander aspect van de problematiek (taalverschillen, sociaaleconomische factoren, de thuisopvoeding enz.), zodat je een goed idee krijgt van de huidige stand van zaken in het wetenschappelijk onderzoek. Als afsluiting formuleren de auteurs 3 aanbevelingen waarin ze denksporen volgen die niet echt goed in de markt liggen, nl. die van het comprehensief onderwijs, de oprichting van concentratiescholen en het meertalig onderwijs. Dat deze drie voorstellen het overdenken waard zijn, wordt aangetoond met internationale onderzoeksuitslagen. Het boek bevat een aantal tabellen met cijfermateriaal en een indrukwekkende bibliografie
Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken. --- sociologie --- allochtone jongeren --- onderwijs --- Sociology of education --- minderheden --- Sociology of minorities --- multiculturele samenleving --- Social policy and particular groups --- Flanders --- Intercultureel onderwijs ; Vlaanderen --- 734 Multicultureel onderwijs --- 376.68 --- 376.68-053.2 --- 325.14 --- allochtonen --- 668.4 Migrantenjongeren --- Academic collection --- 186.7 Geweld en mishandeling --- 450.42 --- Allochtone leerlingen --- Gelijke kansen --- Immigratiesamenleving --- Vlaanderen --- sociale ongelijkheid --- S2006763.JPG --- onderwijs voor migranten --- onderwijs voor migrantenkinderen --- immigratie --- 301.17 --- 325 --- 371 --- 450.9 --- 454.6 --- Allochtone kinderen --- Democratisering van het onderwijs --- Etnische minderheden --- Gelijke onderwijskansen(GOK) --- Hoger onderwijs --- Lager onderwijs --- Migratie --- Onderwijs en maatschappij --- Onderwijsbeleid --- Secundair onderwijs --- Tweede taal --- Migranten / allochtonen (allochtonen, buitenlandse werknemers, etnische minderheden, gastarbeiders) --- Migrantenkinderen, onderwijs --- Onderwijs --- Overige onderwerpen --- Intercultureel onderwijs --- departement Algemeen 09 --- Gelijke onderwijskansen --- Allochtonen --- Multiculturele samenleving --- Diversiteit --- Uitsluiting --- Participatie --- Multiculturaliteit --- Allochtoon --- Nederland --- Kust --- Autochtoon --- Multiculturalisme --- Inclusie --- Maatwerk --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Persoon met een migratieachtergrond
Choose an application
51
Secondary education --- basisonderwijs --- godsdienst --- Primary education --- HO (hoger onderwijs) --- katholiek onderwijs --- buitengewoon onderwijs --- onderwijs --- School management --- christelijke zingeving --- Higher education --- SO (secundair onderwijs) --- Flanders --- 371.058 --- 37.017.93 --- #GSDBP --- #SBIB:022.TOND --- #SBIB:316.334.1O100 --- Vlaams Secretariaat van het Katholiek Onderwijs (1993-heden) --- bezinning --- C6 --- opvoeding --- schoolpastoraal --- inrichtende machten --- personeelsbeleid --- onderwijssysteem --- na 1945 (x) --- pastoraal --- VSKO --- pedagogiek --- 451 --- Godsdienst --- Hoger onderwijs --- Katholiek onderwijs --- Lager onderwijs --- Lerarenopleiding --- Multicultureel --- Onderwijs --- Onderwijs-toekomst --- Pastoraal --- Secundair onderwijs --- 37.017.93 Godsdienstige opvoeding --- Godsdienstige opvoeding --- 371.058 Bijzonder onderwijs. Confessioneel onderwijs. Particulier onderwijs. Vrij onderwijs. Autonome scholen. Neutraal onderwijs. Particuliere scholen --(bestuur en beheer) --- Bijzonder onderwijs. Confessioneel onderwijs. Particulier onderwijs. Vrij onderwijs. Autonome scholen. Neutraal onderwijs. Particuliere scholen --(bestuur en beheer) --- Filosofie van het onderwijs --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Onderwijs; België; algemeen --- (zie ook: teleonderwijs) --- Catholic Church --- Education --- Flanders (Belgium) --- Congresses --- 37.014.543 --- 612 --- katholiek onderwijs - vrij onderwijs --- Naslagwerken muziekpedagogiek en didactiek - Muziekpedagogiek in Vlaanderen --- Conferences - Meetings --- Vlaanderen --- 37.018 --- 451.2 --- 450.41 --- Katholiek onderwijs; identiteit --- Katholiek onderwijs: congresverslag
Choose an application
In 1893 werd tijdens het congres van de Belgische Volksbond voor het eerst een afzonderlijke afdeling voor onderwijzers opgericht. Initiatiefnemer was de Vlaamsgezinde, christen-democratische dorpsonderwijzer Kamiel Van Caeneghem. Deze eerste bijeenkomst van christelijke onderwijzers was de aanzet tot de stichting van het Algemeen Christelijk Onderwijzersverbond - COV. Naast het verbeteren van de beroepsbekwaamheid van zijn leden wilde het COV de materiële belangen van de leerkrachten behartigen. Gedurende al die jaren is deze doelstelling nauwelijks veranderd. Tot op vandaag blijven de syndicale en pedagogische werking de twee belangrijkste pijlers van deze vakbond. Hoewel het COV zich van bij zijn ontstaan als een christelijke vakbond wilde profiteren, duurde het tot na de Tweede Wereldoorlog voor het officieel deel ging uitmaken van het ACV. Het is intrigerend hoe de onderwijzersbond al die tijd, en ook de daaropvolgende decennia, zijn eigen weg wenste te volgen. Onderwijzerssyndicalisme kon volgens de vele leden niet vergeleken worden met arbeiderssyndicalisme. Treffend is dan ook de moeite die de leerkrachten hadden om zich met syndicale actiemiddelen zoals betoging en staking te verzoenen. (Bron: covertekst) Voorwoord: De geschiedenis van het COV en de relatie van het COV met de geschiedenis - Inleiding - 1. De groei naar een zelfbewust onderwijzerssyndicalisme 1893-1940. - 2. De naoorlogse jaren 1944-1950. - 3. De schoolstrijd 1950-1958 - 4. Van schoolpact tot herziening 1958-1973. - 5. Crisis en federalisering 1973-1983. Algemeen besluit
History of education and educational sciences --- Christen Onderwijzersverbond van België --- Belgium --- Geschiedenis van het onderwijs --- Histoire de l'enseignement --- Syndicalisme --- Vakbeweging --- Teachers' unions --- History --- Christelijk Onderwijzers Verbond --- 37 <09> <493> --- 371.16 --- 331.105.44 --- #PBIB:2003.4 --- #PBIB:gift 2003 --- #gsdb8 --- overzicht --- geschiedenis --- Christelijk Onderwijzersverbond (1893-) --- syndicalisme --- onderwijzend personeel --- vakbonden --- lager onderwijs (x) --- KADOC (x) --- C5 --- arbeidersbeweging --- #A0405A --- 453.1 Vakbonden --- 750 Onderwijspersoneel --- vakbond --- onderwijs --- 331.881 ACV-COV --- 37.014.3 --- 37.014.5 --- 37 (091) --- 371 --- 090867.jpg --- Christelijk Onderwijzersverbond --- Vakbewegingen en onderwijs ; Vlaanderen --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs--België --- Onderwijzenden:organisaties --- Vakbeweging. Vakvereniging. Vakbond --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- ACV, Algemeen Christelijk Onderwijzersverbond van België - COV --- onderwijshervormingen --- onderwijspolitiek - schoolpact --- onderwijs en opvoeding, geschiedenis --- onderwijs - school --- 94 --- 331.881 --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs --- handboeken en inleidingen --- handboeken en inleidingen. --- 331.105.44 Vakbeweging. Vakvereniging. Vakbond --- 371.16 Onderwijzenden:organisaties --- 37 <09> <493> Geschiedenis van opvoeding en onderwijs--België --- Handboeken en inleidingen. --- Teacher associations --- Teacher organizations --- Teachers --- Labor unions --- COV --- C.O.V. --- History. --- ACV, Algemeen Christelijk Onderwijzersverbond van België - COV --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs--België --- Teachers' unions - Belgium - History - 20th century
Choose an application
De hervorming van het secundair onderwijs zou het vlaggenschip worden van de regering-Peeters II maar stootte op bittere weerstand uit meerdere hoeken. Gevolg: de contouren blijven relatief vaag, de hervorming schuchter, en de concretisering is grotendeels tot na de verkiezingen uitgesteld.0In dit boek luiden onderwijskundigen van de vier grote Vlaamse universiteiten de alarmbel: een grondige hervorming is broodnodig. Want neen, ze zal niet tot de neerwaartse nivellering leiden waarmee tegenstanders schermen. Sterker, niks doen legt een tijdbom onder de welvaart van Vlaanderen. Jongeren worden door een te vroege orientatie op het verkeerde spoor gezet en raken gedemotiveerd, de sociale ongelijkheid wordt uitvergroot, het voortijdig schoolverlaten in de hand gewerkt, technische en beroepsscholen gestigmatiseerd. De hervorming van het secundair is een maatschappijdebat, dit boek levert de vragen-die-er-toe-doen en een reeks mogelijke antwoorden aan.
Landbouw 63 --- Voeding 613.2 --- 475 Landbouw --- Flanders Agrofood Valley --- Voeding (lt) --- voedselketen (lt) --- #SBIB:316.334.1O213 --- #SBIB:316.334.1O222 --- 37 --- 373.5 --- 37.014.3 --- 773 Secundair onderwijs --- Secundair onderwijs --- Aansluiting lager onderwijs - secundair onderwijs --- 371.2 --- Onderwijshervorming --- onderwijshervormingen --- secundair onderwijs --- 371.014 --- Academic collection --- Enseignement général --- Politique de l'éducation --- BPB1406 --- 481.3 --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- politiek --- Vlaanderen --- #gsdbP --- 371.014 Onderwijspolitiek --- Onderwijspolitiek --- Onderwijsbeleid: regionaal --- Organisatie van het onderwijs: regionaal --- onderwijs en opvoeding --- 371.1 --- Algemeen onderwijs --- Onderwijsbeleid --- Onderwijsvernieuwing --- Vlaanderen. --- Onderwijsvernieuwing ; secundair onderwijs ; Vlaanderen --- Education [Secondary ] --- Flanders (Belgium) --- Educational change --- School management --- Secondary education --- SO (secundair onderwijs) --- onderwijsorganisatie --- Onderwijs --- Nederland --- Onderwijs 37 --- švietimo politika --- education policy --- política educativa --- uddannelsespolitik --- politica învățământului --- образовна политика --- política da educação --- koulutuspolitiikka --- Bildungspolitik --- obrazovna politika --- образователна политика --- utbildningspolitik --- politika vzdelávania --- politika e arsimit --- polityka oświatowa --- politica dell'istruzione --- politika vzdělávání --- hariduspoliitika --- izglītības politika --- onderwijsbeleid --- просветна политика --- politika tal-edukazzjoni --- oktatáspolitika --- izobraževalna politika --- εκπαιδευτική πολιτική --- prosvjetna politika --- politica dell'educazione --- educação nacional --- vzdělávací politika --- edukacja narodowa --- nemzeti oktatás --- éducation nationale --- kansallinen opetusjärjestelmä --- armonizzazione delle politiche dell'educazione --- nationales Bildungswesen --- политика за образование --- polityka edukacji --- κρατική εκπαίδευση --- pubblica istruzione --- ravvicinamento delle politiche dell'educazione --- educación nacional --- politica nazionale dell'educazione --- det nationale undervisningssystem --- system szkolnictwa --- almen undervisning --- všeobecné školství --- enseñanza general --- опште образовање --- ensino geral --- szkolnictwo ogólnokształcące --- arsim i përgjithshëm --- všeobecné vzdelávanie --- învățământ general --- allgemein bildender Unterricht --- γενική εκπαίδευση --- општо образование --- splošno izobraževanje --- edukazzjoni ġenerali --- общо образование --- opće obrazovanje --- vispārīgā izglītība --- istruzione generale --- allmän undervisning --- general education --- általános oktatás --- üldharidus --- yleinen opetus --- bendrasis ugdymas --- algemeen onderwijs --- bendrasis lavinimas --- гимназија --- všeobecně vzdělávací škola --- allmän utbildning --- гимназиско образование --- všeobecné vzdělávání --- Economie 330 --- Materialen --- Luchtvervuiling --- Openbaar vervoer --- Armoede 331.521 --- Energie 620.9 --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Literatuur --- Enseignement général --- Politique de l'éducation --- beartas oideachais --- oideachas ginearálta --- Primary education
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|