Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
De leukste websites voor kinderen
Authors: --- --- ---
ISBN: 902438236X Year: 2002 Publisher: Aartselaar Deltas

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

internet --- website


Book
Wegwijzer : ken uw (virtuele) kl@ant.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789078763031 Year: 2007 Publisher: S.l. Taskforce Archieven

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

website --- archieven --- digitalisering --- internet --- 035 --- archiefwezen


Book
Alle slechte dingen zijn goed voor je : waarom de populaire cultuur ons slimmer maakt.
Authors: ---
ISBN: 9789029079938 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Meulenhoff


Book

Book
Sharing is caring : openness and sharing in the cultural heritage sector
Author:
ISBN: 9788792023629 8792023622 Year: 2018 Publisher: Copenhague Statens Museum for Kunst

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek documentmanagement : compleet en praktisch.
Author:
ISBN: 9038911548 Year: 2001 Publisher: Rijswijk Elmar

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit handboek beschrijft op heldere wijze de technieken en mogelijkheden van het documentmanagement. Alle mogelijke aspecten van archief- en documentatiebeheer, postverwerking, documentautomatisering én internetgebruik worden behandeld. Behalve ruime aandacht voor de elektronische archivering komt ook het opbergen van papieren stukken uitgebreid ter sprake.


Book
E-cultuur : bouwstenen voor praktijk en beleid
Authors: ---
ISBN: 9789033463204 9033463202 Year: 2006 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De manier waarop we cultuur maken, verspreiden, bewaren en eraan participeren, is door de informatie- en communicatietechnologie ingrijpend aan het veranderen. De impact wordt soms vergeleken met de uitvinding van de boekdrukkunst. 'E-cultuur' staat voor een nieuw paradigma dat volop in ontwikkeling is.

Keywords

E-cultuur. --- ICT --- Beleid --- Vlaanderen. --- E-cultuur --- Computer. Automation --- Sociology of cultural policy --- art criticism --- Sociology of culture --- new media art --- Teaching --- Sociology --- Civilisation --- Politics --- cultural heritage --- Aesthetics --- information technology --- History of civilization --- Art --- Philosophy --- education --- Flanders --- cultuur --- cultuursociologie --- digitalisering --- internet --- e-business --- ICT ; beleid ; Vlaanderen --- Digital media --- Flanders (Belgium) --- Cultural policy --- Europe --- Cultural property --- 008 "2000-" --- 316.7 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:316.7C140 --- #SBIB:316.7C310 --- C4 --- media --- technologie --- toekomst --- cultuurpolitiek (x) --- 601 Cultuurbeleid --- 691 Informatiemaatschappij --- kunst en politiek --- cultuurbeleid --- 130.2 --- e-cultuur --- sociaal-cultureel werk --- informatietechnologie --- S20080020.JPG --- onderwijs --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- 008 "2000-" Beschaving. Cultuur. Vooruitgang--Vanaf het jaar 2000. Toekomst--(variabel) --- Beschaving. Cultuur. Vooruitgang--Vanaf het jaar 2000. Toekomst--(variabel) --- Populaire cultuur algemeen --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Cultuursociologie: cultuur en globale samenlevingen --- Cultuurbeleid: algemeen --- Media en communicatie --- 008.1 --- 384 --- 371 --- 374 --- Cultuur --- Automatisering --- Maatschappij --- Cultuurbeleid --- Vlaanderen --- Kunsten --- Sociaal-cultureel werk --- Cultureel erfgoed --- Openbare bibliotheken --- Media --- Onderwijs --- Sociologie --- Internet --- Informatietechnologie --- Communicatiemiddelen --- Cultuursociologie --- Digitaal --- Kunst --- Openbare bibliotheek --- Digitalisering --- Toerisme --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie --- IT --- Communicatiemiddel --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- cultuurstudies


Book
Van telegraaf tot telenet : naar een nieuw communicatiebestel in België en Vlaanderen?
Authors: --- ---
ISBN: 9054871245 9789054871248 Year: 1995 Volume: 8 Publisher: Brussel VUB press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek analyseert 150 media- en telecommunicatiebeleid en wil daarmee bijdragen aan het breed maatschappelijk debat over de rol en de toekomst van het communicatiebeleid in België en Vlaanderen. Telenet is immers meer dan een Vlaams protest maar, dat leert althans een comparatief en historisch perspectief, is symptomatisch voor wat waarschijnlijk één van de belangrijkste transformaties is van de 20ste eeuw. Met name de evolutie naar een maatschappelijke organisatievorm waar informatie dezelfde impact en belang heeft als destijds de mechanisatie voor de industriële samenleving. Maar het is een evolutie die tegelijkertijd ook veel verder gaat, omdat deze transformatie vooral een inhoudelijke menselijke kant heeft. In de verschillende hoofdstukken wordt dan ook gepoogd deze niet-technische aspecten van wat de informatiemaatschappij heet in te schatten en op wetenschappelijk verantwoorde manier duidelijk te maken.


Book
Media in beweging : handboek voor de professional.
Authors: ---
ISBN: 9789020979329 Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een unieke blik achter de schermen van de mediasector met de meest recente cijfers en cases. Hoe gaan journalistieke redacties, marketingdepartementen en commerciële afdelingen om met de constante maatschappelijke en technologische evoluties? Gesprekken met tientallen mediaprofessionals uit diverse gebieden dragen bij tot een heldere analyse van hoe de mediasector vandaag functioneert. Een overzichtelijk naslagwerk voor de professional, een logisch opgebouwd handboek voor de student en een aanrader voor iedereen die grip wil krijgen op de veranderende media.

Keywords

krant --- tijdschrift --- televisie --- reclame --- internet --- radio-ontvanger --- Marktonderzoek. --- Massamedia --- Media --- Media. --- België. --- Advertising. Public relations --- audiovisuele industrie --- communicatiewetenschappen --- perswetenschappen --- media --- mediagebruik --- media-industrie --- Mass communications --- 316.774 --- BPB0902 --- Moyen de communication de masse --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Media --- communicatie --- mediakunde --- 659.1 --- Massamedia (media) --- 659.3 ) Massacommunicatie --- marktontwikkelingen --- massamedia --- medialandschap --- 098 --- Media (Communicatiemedia) --- Media(Communicatiemedia) --- nieuws --- perswezen --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- massamedia - publiciteitswezen - audiovisuele media; algemeen, audiovisuele media, algemeen --- Middelen voor informatie-overdracht. Media. Kanalen --- Mediabedrijven --- Mediastrategieën --- Marketing --- België --- Sectorstudies --- media masowe --- sredstva javnoga priopćavanja --- media tal-massa --- масмедия --- meios de comunicação de massas --- средства за јавно информирање --- mezzo di comunicazione di massa --- mediji --- масовни медији --- plašsaziņas līdzekļi --- masmédiá --- Massenmedium --- mass media --- tömegmédia --- medio de comunicación de masas --- massmedier --- hromadné sdělovací prostředky --- μέσο μαζικής επικοινωνίας --- masmedia --- žiniasklaida --- joukkoviestintävälineet --- massekommunikationsmiddel --- mass-media --- massiteabevahendid --- massikommunikatsioonivahendid --- sredstva javnoga informiranja --- joukkoviestimet --- masinės komunikacijos priemonės --- Massenkommunikationsmittel --- massimeediumid --- mjete të komunikimit masiv --- μίντια --- μέσο μαζικής ενημέρωσης --- мас-медиум --- tömegmédiumok --- massemedier --- medier --- média --- means of mass communication --- meios de comunicação social --- meedia --- masovokomunikačné prostriedky --- tömegtájékoztatási eszközök --- visuomenės informavimo priemonės --- Medien --- masovni mediji --- mijloace de comunicare în masă --- massacommunicatiemiddel --- médias --- veřejné sdělovací prostředky --- masu informācijas līdzekļi --- масовни медиуми --- massmedia --- masmédia --- televisie-ontvanger --- Mediabedrijf --- Mediastrategie --- Sectorstudie --- Financiewezen --- mórmheáin

Listing 1 - 9 of 9
Sort by