Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
erziene dr.
Physiotherapy. Alternative treatments --- Didactics of medicine --- Psychiatry --- creatieve therapie --- Hygiene. Public health. Protection --- psychotherapie --- Didactiek van de geneeskunde --- Hygiëne. Gezondheidszorg. Bescherming --- Fysiotherapie. Alternatieve geneeswijzen --- Psychiatrie --- psychiatrische behandelingsmethoden --- 607.53 --- DSM IV --- bewegingstherapie --- evidence-based practice --- muziektherapie --- 615.87 --- Creatieve therapie --- Diagnostiek --- Dramatherapie --- Expressie --- Muziektherapie --- Psychotherapie --- Spelen --- 615.85 --- Beeldende expressie als therapie --- departement Gezondheidszorg 08 --- PXL-Handboeken --- Cursus bachelor in de Ergotherapie --- Bachelor in de ergotherapie --- Bachelor na bachelor in de creatieve therapie
Choose an application
Psychiatry --- psychiatrische behandelingsmethoden --- muziektherapie --- psychopathologie --- evidence-based methodiek --- creatieve therapie
Choose an application
Dit boek vormt de neerslag van een ingrijpend proces van onderwijsontwikkeling in het hoger beroepsonderwijs. Kenmerkend voor dit proces is dat alle onderdelen van deze ontwikkeling, uitvoerig in dit boek beschreven, daadwerkelijk in de praktijk zijn omgezet. Als uitgangspunten hebben de landelijke opleidingsprofielen, de HBO-standaard en de concepten competentiegerichtheid´ en leren-leren´ gediend. Centraal in de onderwijsontwikkeling staat het toenemende vermogen van de student om zelfbepalend en zelfsturend te leren. Daartoe is de persoonlijke professionele ontwikkelingslijn ontwikkeld, die in het persoonlijke ontwikkelingsplan uitmondt. Van taak tot competentie beschrijft hoe parallel aan de toename van het zelfbepalende en zelfsturende vermogen van de student ook de rol van de docent verandert. De docent wordt ontwikkelaar en leerprocesbegeleider. De didactiek heeft vorm gekregen in zogeheten ëdidactische concepten´, zoals taakgestuurd, probleemgeoriënteerd, praktijkgestuurd en projectgestuurd leren. Uniek is dat in het curriculum verschillende didactische concepten elkaar opvolgen. Dit boek onderscheidt zich door zijn mengeling van didactische uitgangspunten. Het behandelt het proces en de condities die nodig zijn om het geschetste omvangrijke curriculum te ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, evalueren en bij te stellen. Van taak tot competentie is bestemd voor projectleiders, onderwijsontwikkelaars en uitvoerende docenten in het hoger beroepsonderwijs.
POP (Persoonlijk Ontwikkelingsplan) --- Didactics of higher education --- hoger beroepsonderwijs --- competenties --- lesgeven --- didactiek --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Hoger onderwijs --- 489.4 --- competentiegericht onderwijs --- curriculum --- hoger onderwijs --- intervisie --- leerprocessen --- leren --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- opleidingsprofiel --- probleemgestuurd onderwijs --- projectgestuurd leren --- supervisie --- taakgestuurd leren --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Competentiegericht onderwijs --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Nederland --- Leren leren --- Hoger beroepsonderwijs --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|