Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Basisonderwijs --- Enseignement primaire --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- Basisonderwijs didactiek --- Onderwijskunde basisonderwijs --- Beginsituatie didactiek --- Didactiek basisonderwijs algemeen --- Didactische werkvormen basisonderwijs --- Differentiërend onderwijs basisonderwijs --- Evaluatie basisonderwijs --- Klas groepsdynamiek --- Leerdoelen basisonderwijs --- Onderwijsleermiddelen basisonderwijs --- Basisonderwijs ; didactiek --- Onderwijskunde ; basisonderwijs --- 373.3 --- 373.3.014.542 --- #GROL:SEMI-371.01 --- #PEDA *1.3 --- Academic collection --- basisonderwijs --- didactiek --- 474 --- 450.4 --- Basisschool --- Beginsituatie --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Didactische beginsituatie --- Didactische werkvormen --- Differentiatie --- Evaluatie --- Leerinhoud --- Leerinhouden --- Leerprocessen --- Media --- Media en onderwijs --- Onderwijs --- Onderwijsdoelen --- Onderwijzen --- 454 ) Didactiek - algemeen --- didactiek : basisonderwijs (ler) --- didactische principes --- didactische werkvormen --- gedifferentieerd onderwijs --- leerinhouden --- leerprocessen --- leerstrategieën --- Didactiek --- Onderwijs: didactiek: doelstellingen --- lagere school --- 371.3 --- 373.3.014.542 Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs . --- Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs . --- 373.3 Basisonderwijs --- 373.3 Lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs --- Onderwijskunde --- Didactiek basisonderwijs; algemeen --- Teacher education. Teacher's profession --- didactische processen --- Primary education --- AVM (audiovisuele materialen) --- gedifferentiëerd onderwijs --- ontwikkelingspsychologie --- leerpsychologie --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactische theorieën.
Choose an application
De auteurs zijn verbonden aan het Departement Pedagogische Wetenschappen van de K.U.Leuven en staan in voor het onderdeel Algemene Didactiek in de verschillende richtingen van de Academische Lerarenopleiding. Ten behoeve van aanstaande, beginnende en ervaren onderwijsgevenden uit het secundair en hogeschoolonderwijs bundelen zij een aantal inzichten uit dit domein rond het concept 'krachtige leeromgeving'. Leren wordt opgevat als een actief en constructief proces en het handelen van de onderwijsgevende is erop gericht dit leerproces adequaat te ondersteunen. (Bron: covertekst)
Hoger onderwijs --- Secundair onderwijs --- Didactiek. --- Didactics --- didactiek --- HO (hoger onderwijs) --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Secundair onderwijs ; didactiek --- 691 --- 371.3 --- Academic collection --- 454 --- Actief leren --- Constructief leren --- Didactiek --- Didactische werkvormen --- Differentiatie --- Evaluatie --- Klasmanagement --- Leerinhouden --- Lesgeven --- Media --- Studiemotivatie --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Pedagogie en didactiek --- Didactiek; algemeen --- 072295.jpg --- 454 ) Didactiek - algemeen --- actief leren --- constructief leren --- demotivatie --- differentiatie --- evaluatie --- klassenmanagement --- leeromgevingen --- motvatie --- onderwijsgevenden --- oriëntatie --- #gsdbP --- #SBIB:316.334.1O440 --- #SBIB:37H0 --- #KVHB:Didactiek --- 000.1 --- didactische werkvormen --- klasmanagement --- krachtige leeromgeving --- leerinhouden --- motiveren --- 489.4 --- Beginnende leraren --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Leeromgeving --- Leerprocessen --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Beroepskeuze --- Klassenmanagement --- Leerinhoud --- Leerkracht --- Leren-actief --- Leren-constructief --- Motivatie (leerling) --- Onderwijs --- Studiekeuze --- Werkvormen --- Onderwijsgedrag: algemeen --- Pedagogie --- Algemene werken --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- (zie ook: teleonderwijs) --- 484 --- didactiek (ler) --- onderwijs --- leerprocessen --- departement Lerarenopleiding --- Motivatie --- Leraren --- Didactique Didactiek --- Apprentissage Leerproces --- Contenu (formation) Inhoud (opleiding) --- Evaluation de la formation Training evaluation --- Formateurs Opleiders --- 37.02 --- hoger onderwijs --- secundair onderwijs --- Evaluatie (Beoordeling) --- algemene vraagstukken van didactiek en methode --- (zie ook: Schoolrapporten) --- Didactische werkvorm --- Leraar --- Directie
Choose an application
Academic collection --- #KVHB:Rekenen --- #KVHB:Wiskunde --- vraagstukken --- wiskunde --- 475.4 --- basisonderwijs --- didactiek --- 470 --- Vraagstukken --- Wiskunde --- 3e graad l.o. --- Didactiek --- Lager onderwijs --- Probleemoplossen --- didactiek l.o.: wiskunde (ler) --- probleemoplossend denken (ler) --- rekenen (ler) --- rekenpuzzels (ler) --- Vraagstukken basisonderwijs --- Wiskunde basisonderwijs --- 475.53 --- Wiskunde: vraagstukken: lagere school --- didactiek basisonderwijs - wiskunde --- Basisonderwijs --- (zie ook: realistische wiskunde) --- Vraagstukken wiskunde basisonderwijs didactiek --- Wiskunde didactiek --- Vraagstukken ; basisonderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs --- Didactics of mathematics --- Didactics of primary education --- Basisonderwijs. --- 3e graad l.o --- lager onderwijs (doelgroep)
Choose an application
Teacher education. Teacher's profession --- Didactics of mathematics --- didactiek --- wiskunde --- lerarenopleiding
Choose an application
This book examines the kinds of transitions that have been studied in mathematics education research. It defines transition as a process of change, and describes learning in an educational context as a transition process. The book focuses on research in the area of mathematics education, and starts out with a literature review, describing the epistemological, cognitive, institutional and sociocultural perspectives on transition. It then looks at the research questions posed in the studies and their link with transition, and examines the theoretical approaches and methods used. It explores whether the research conducted has led to the identification of continuous processes, successive steps, or discontinuities. It answers the question of whether there are difficulties attached to the discontinuities identified, and if so, whether the research proposes means to reduce the gap – to create a transition. The book concludes with directions for future research on transitions in mathematics education.
Teacher education. Teacher's profession --- Didactics --- Teaching --- Didactics of mathematics --- didactiek --- onderwijs --- studeren --- opvoeding --- wiskunde --- account management --- lerarenopleiding --- lesgeven
Choose an application
Onderwijs lokt sinds eeuwen heftige discussies uit en is de inspiratiebron voor evenveel geëngageerde bespiegelingen als fundamenteel wetenschappelijk onderzoek. Bovendien belangt onderwijs als complex en gelaagd fenomeen direct of indirect ook heel diverse maatschappelijke actoren aan – leerlingen, leraren, directies, ouders, beleidsmakers, werknemers en werkgevers. Om aan deze actoren een goed of beter begrip van onderwijs te geven en hen te stimuleren tot een proactieve rol , reikt dit boek belangrijke basisinzichten aan vanuit een wetenschappelijk perspectief. Het doet recht aan de complexiteit en de gelaagdheid van onderwijs. Het verheldert zonder te simplificeren. Het biedt denkkaders, onderzoekskaders en standpunten op het niveau van het onderwijsbestel, de school en de klas. Het geeft leraren en bij uitbreiding allen die in onderwijs geïnteresseerd zijn de basis om op en over al deze niveaus zelf te reflecteren, te beslissen en te oordelen.
37(035) --- 37.02 --- Communicatie --- Onderwijs en diversiteit --- Onderwijs ; handboeken --- Onderwijs ; algemene vraagstukken van didactiek en methode --- onderwijs --- onderwijspraktijk --- didactiek --- pedagogie --- 691 --- Pedagogie en didactiek --- onderwijsonderzoek --- onderwijs en maatschappij --- MAD-faculty 20 --- Teacher education. Teacher's profession --- School management --- Teaching --- onderwijsbeleid --- lerarenopleiding --- 371.012 --- Leraren --- Pedagogie --- Didactiek --- 370 --- 371.012 Onderwijsresearch. Methoden voor onderwijs --- Onderwijsresearch. Methoden voor onderwijs --- 2020-2021 Educatieve Master in de economie - SLO --- OO Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs --- Leraren€ --- Education --- Academic Training --- Educational Technics --- Educational Techniques --- Pedagogy --- Teaching Methods --- Technics, Educational --- Techniques, Educational --- Training Activities --- Training Technics --- Training Techniques --- Teaching Method --- Training Activity --- Training Technique --- Activities, Training --- Activity, Training --- Educational Technic --- Educational Technique --- Method, Teaching --- Methods, Teaching --- Pedagogies --- Technic, Educational --- Technic, Training --- Technics, Training --- Technique, Educational --- Technique, Training --- Techniques, Training --- Training Technic --- Training, Academic --- Activities, Educational --- Educational Activities --- Workshops --- Literacy Programs --- Training Programs --- Activity, Educational --- Educational Activity --- Literacy Program --- Program, Literacy --- Program, Training --- Programs, Literacy --- Programs, Training --- Training Program --- Workshop --- Students --- education --- OF 3 2021-2022 --- OO Leren in maatschappelijk betrokken onderwijs, deel 1 --- 371 --- Onderwijskunde --- Onderwijsinnovatie --- Onderwijsvernieuwing --- Evidence-informed education --- OF 3 2022-2023 --- OF 3 2023-2024
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|