Listing 1 - 10 of 45 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wil de mensheid bedrogen worden? Je zou het haast zeggen nu we dag aan dag om de oren worden geslagen met waarschuwingen tegen nepnieuws. Wij zouden ons massaal om de tuin laten leiden door geraffineerde fantasten, die bots, facebookpagina?s en zelfs de traditionele media gebruiken om ons om de tuin te leiden. En iedereen is een willig slachtoffer. Behalve de reeds gewaarschuwde mensen die hun zorgen met u delen. Of zijn zij zélf de verspreiders van nepnieuws?Dit boek biedt helderheid. Han van der Horst laat zien hoe nepnieuws al zo oud is als de mensheid. Wie het maken en maakten en waarom ze dat doen. En dat menig groot held uit de wereldgeschiedenis een knap fabrikant van nepinformatie was. En hoe alles kon culmineren in de vloedgolf waarmee de mensheid zich nu geconfronteerd ziet. Van der Horst legt hun methodes en technieken bloot. Hij onthult hun streken en doet dat op zijn onnavolgbare wijze met veelzeggende details als ankerpunten in een glashelder en meeslepend betoog. Han van der Horst (1949) is historicus, docent en columnist. Hij studeerde aan de Universiteit van Amsterdam. Hij maakte naam met tal van boeken over de Nederlandse geschiedenis. Bron : http://www.bol.com
nieuwsberichtgeving --- Mass communications --- Fake news --- Journalistiek --- Media --- Nieuwsgaring --- 690 Media, mediarecht --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Industrial and intellectual property --- Journalism --- Burgerlijk recht --- Droit civil --- Périodiques --- Tijdschriften --- 690 Media, mediarecht --- 151 Intellectuele rechten --- SABAM --- #C91TS-g --- Periodicals
Choose an application
cultuur --- Mass communications --- media --- Sociology of culture --- Mass media and culture --- -316.77 --- #A0003A --- 690 Media, mediarecht --- Culture and mass media --- Culture --- Mass media and culture. --- 316.77
Choose an application
media --- Mass communications --- Commercial law. Economic law (general) --- Netherlands --- #RBIB:TSCAT --- #BA01733 --- 690 Media, mediarecht --- Periodicals --- Handelsrecht. Economisch recht (algemeen) --- Massacommunicatie --- Nederland --- E-journals
Choose an application
Media, raak er tegenwoordig maar wijs uit! Het Belgische medialandschap is steeds in beweging. Spelers komen en gaan. Ze veranderen van naam of eigenaar. Trends, zoals crossmedialiteit en convergentie, zorgen ervoor dat traditionele media opgaan in een ruimer, vaak complex medialandschap. Voor de communicatie-, reclame- en journalistieke sector is het nochtans belangrijk om bij te blijven. Het handboek 'Media onder de loep' schept orde in de chaos en biedt een actueel en degelijk overzicht van de Belgische mediasector voor elke (toekomstige) communicatie- en mediaprofessional. Bij de overzichtelijke informatie in het handboek hoort uitgebreide digitale ondersteuning op het online leerplatform 'Sofia'. Je vindt er recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, (examen)vragen met voorbeeldantwoorden en kritische doordenkers.
690 Media, mediarecht --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Media --- massamedia --- mediaonderzoek --- Didactics of higher education --- media-educatie --- communicatie --- Mass communications --- Belgium --- Media ; België --- Media ; België
Choose an application
04 p.
Telecommunication technology --- nieuwsberichtgeving --- Journalism --- technologische innovatie --- Netherlands --- Nieuws --- Journalistiek --- Trends --- Technologie --- Television broadcasting of news --- 690 Media, mediarecht --- 692 Omroep --- #A0303A --- Television broadcasting --- Television coverage of news --- Television journalism --- Television news --- News --- Broadcast journalism --- Trend --- Reizen --- Ziekte --- Maatschappij --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/
Journalism --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- productmanagement --- productintroducties --- PR (public relations) --- merkdenken --- reclameboodschappen --- Public relations --- Nieuws --- Public relationstechnieken --- Storytelling --- Nieuwsgaring --- E-books --- Monograph --- PXL-Business 2014 --- public relations --- medialandschap --- Communicatie. --- Marketing. --- PR. --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:PR --- 091 --- PR --- 659.4 --- marketing --- reclame --- communicatie --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Public relations. P.R.$9UDC --- 007
Choose an application
213 Democratie --- 690 Media, mediarecht --- Edited by Henry Jenkins and David Thorburn --- nieuwe media --- technologie --- cybercultuur --- cyberspace --- computers --- internet --- globalisering --- politiek --- sociologie --- democratie --- journalistiek --- informatietechnologie --- 791.5 --- sociale democratie --- Computer. Automation --- Communication --- Democracy. --- Information society --- Information technology --- Political aspects. --- Democracy --- Self-government --- Political science --- Equality --- Representative government and representation --- Republics --- Communication and politics --- Politics and communication --- Political aspects
Choose an application
beeldtaal --- massamedia --- beeldcultuur --- Theory of knowledge --- Philosophical anthropology --- semiotiek --- Semiotics --- semiotics --- mass media --- Mass communications --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Media --- #KVHA:Journalistiek --- 798.2 --- mediabeïnvloeding --- beeldvorming (ler) --- Graphic arts --- Criticism and interpretation --- Photography --- Pictures --- Motion pictures --- departement Beeldende Kunst 11 --- mediabeïnvloeding
Choose an application
De burgermedia zijn in volle opmars. In de globaliserende wereld zijn ze een overweldigend fenomeen, in eigen land veroveren ze een interessante en vernieuwende niche in het medialandschap. Ook het debat rond burgermedia en mainstream media verkent nieuwe horizonten. Nico Carpentier legt uit waarom een democratische samenleving en participatie de drijvende krachten vormen achter de burgermedia; Bart Cammaerts voert ons door de spetterende maar soms ook wat duistere werkelijkheid van de blogosfeer. Wie zijn die burgermedia bij ons? Spraakmakende realisaties zoals Indymedia.be, Kunstencentrum Vooruit en Radio Centraal doen het verhaal van hun ontstaan en hun ontplooiing. Enkele eminente waarnemers uit de journalistieke wereld waarschuwen tegen de voetangels van de burgerjournalistiek. Walter Zinzen wijst op de gevaren van de vrijblijvende burgerjournalistiek; Pol Deltour schetst de uitdagingen voor de mainstream media en pleit voor behoud van de professionaliteit in alle lagen van de journalistiek; Walter Pauli ten slotte ziet kansen voor een groeiende democratisering over het hele medialandschap
burgermedia --- Burgerjournalistiek. --- Burgermedia. --- Internet ( computernetwerken ). --- Massamedia. --- Weblogs. --- burgerparticipatie --- massamedia --- perswetenschappen --- Journalism --- Mass communications --- Massacommunicatie --- Massamedia --- Media --- Pers --- Televisie --- Alternatieven --- 690 Media, mediarecht --- 07-05 --- 07 --- 323.32 --- 092.2 --- mainstream media --- webblogs --- journalistiek --- S20090125.JPG --- media --- participatie, maatschappelijke --- journalisten --- pers --- burgers --- 384 --- 301.17 --- Perswezen --- Alternatief --- Onderzoek --- Geweld
Listing 1 - 10 of 45 | << page >> |
Sort by
|