Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
communicatie, extern --- productmanagement --- productontwikkeling --- public relations --- merken --- marketing nieuwe producten --- klantgerichtheid --- concurrentie --- ondernemingen --- commerciële organisatie --- Organization theory --- verkooporganisatie --- Bedrijfseconomie --- Marketing --- Produktontwikkeling --- Creativiteit
Choose an application
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan 'verslaafd' geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In Hooked legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. " Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken. " Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
consumentenmarketing --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- Consumer behavior --- consumentengedrag --- Product strategy --- Verkooptechnieken --- Productmanagement --- business, communicatie, klant, klantgericht, overtuigen, succes --- PXL-Central Office 2017 --- produktontwikkeling --- sociale media --- psychologie --- webdesign --- marketingstrategie --- Productontwikkeling --- Productinnovatie --- Sociale media --- Apps --- Verslaving --- Psychologie --- Psychologie van de consument --- Communicatietechnieken --- Verkoop --- App --- Consumentenpsychologie --- Gokken --- Internet --- Man --- Volwassene
Choose an application
Stem uw product of dienst maximaal af op maat van de gebruiker want er is een groot verschil tussen wat hij zegt en effectief kiest. Observeer de consument, ontdek wat hij nodig heeft en stem uw product of service daarop af. Dit vormt de basis van Human Centred Design (HCD) en laat u toe diepe inzichten te verwerven in het gedrag van uw gebruiker. Cecilia is een mogelijke gebruiker die ontwerpers voor ogen hebben wanneer ze een product of dienst ontwerpen. Daarom moeten ze haar eerst leren kennen. Een praktisch handboek met tal van Vlaamse en Europese voorbeelden. Bron : http://www.boekenbank.be
Applied marketing --- productontwikkeling --- ontwerpen --- Product strategy --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- marktgerichtheid --- Human engineering --- User-centered system design --- industrieel ontwerp --- design --- 625.2 Grafische vormgeving --- 749.01 --- Produktontwikkeling ; inzicht in het gedrag van de gebruiker --- Product Design ; handboeken ; 21ste eeuw --- Ontwerpproces --- Design ; ontwerptheorie ; handboeken --- Meubelkunst en design ; theorie, filosofie, esthetica --- Productstrategie --- Toegepaste marketing --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Gedrag --- Productontwikkeling --- Productinnovatie --- Human Centered Design --- User experience --- Consumentenpsychologie --- Human-centered design --- Gebruikerservaring --- #SBIB:309H1720 --- Informatiekunde, informatie management
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|