Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)

DB (1)

KBR (1)

PXL (1)

UCLL (1)


Resource type

book (1)


Language

Undetermined (1)


Year
From To Submit

2013 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
#inthemoment : de geheimen, valstrikken, mythes en tools van real-time content
Authors: ---
ISBN: 9789401413183 9401413185 Year: 2013 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken? De output van de reclamebranche is opvallend klein. Het gemiddelde reclamebureau produceert op jaarbasis wellicht niet eens genoeg tekst en foto's om één enkele krant of één televisieprogramma te vullen. En dit in een tijd waarin content slechts even waardevol is als het publiek dat hij bereikt, de aandacht die hij trekt of de band die hij tot stand brengt.#inthemoment introduceert u in de geheimen van real-time content. In real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden zorgt voor meer dynamiek. Je past immers aan en leert bij terwijl je bezig bent.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 1 of 1
Sort by