Listing 1 - 10 of 89 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Fotografie --- Time-lapse --- Multimediaproductie
Choose an application
Talentontwikkeling --- Time-out --- Jongere
Choose an application
Gedragsprobleem --- Onderwijsonderzoek --- Zorgverbreding --- Orthopedagogiek --- Time-out --- Project
Choose an application
Jeugdbescherming --- Schoolmoeheid --- Time-out --- CBJ De Zande, Ruiselede
Choose an application
Onderwijs --- Time-out --- Secundair onderwijs --- MW --- CLB, Brugge
Choose an application
Engagement --- Time-out --- Residentiële jeugdzorg --- Gemeenschapsinstelling --- Maatschappelijk werk --- MW
Choose an application
Time-out --- Secundair onderwijs --- Probleemgedrag --- Miscommunicatie --- Jongere --- Herstelgericht werken
Choose an application
Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken? De output van de reclamebranche is opvallend klein. Het gemiddelde reclamebureau produceert op jaarbasis wellicht niet eens genoeg tekst en foto's om één enkele krant of één televisieprogramma te vullen. En dit in een tijd waarin content slechts even waardevol is als het publiek dat hij bereikt, de aandacht die hij trekt of de band die hij tot stand brengt.#inthemoment introduceert u in de geheimen van real-time content. In real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden zorgt voor meer dynamiek. Je past immers aan en leert bij terwijl je bezig bent.Bron : http://www.lannoocampus.be
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Reclame --- PXL-Business 2014 --- reclame --- reclamecampagnes --- reclamecommunicatie --- Just-In-Time --- Mediaplanning --- Reclame-praktijk --- Reclamecampagnes --- Reclamestrategieën --- Just in time --- Reclamecampagne --- Reclamestrategie
Listing 1 - 10 of 89 | << page >> |
Sort by
|