Listing 1 - 10 of 54 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Iedereen verkoopt iets. Of we nu ideeën pitchen bij onze collega's, geldschieters willen interesseren voor ons bedrijfje of onze kinderen aan hun huiswerk proberen te krijgen, we zijn allemaal bezig anderen in beweging te brengen of enthousiast te maken.Dat verkopen een wetenschap én een kunst is, laat Daniel Pink zien in dit boek. Hij legt uit waarom extraverte mensen niet per se de beste verkopers zijn en waarom je het meest bereikt door je in de ander in te leven. En passant vat hij zijn inzichten samen in heldere regels. Net als in zijn vorige boeken weet Pink wetenschap, ervaring en praktische toepasbaarheid weer tot een fascinerend geheel te smeden. Verkocht! zal bij iedereen onvermoede talenten aanboren.Bron : http://www.businesscontact.nl
Influence (Psychologie) --- Influence (Psychology) --- Invloed (Psychologie) --- Overtuigen (Psychologie) --- Persuasion (Psychologie) --- Persuasion (Psychology) --- Marketing --- Verkopen --- Sales management --- Verkooptechnieken --- Beïnvloeding --- Verkopers --- Selling --- Psychological aspects --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Verkoper
Choose an application
Overheidscommunicatie legt de focus op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie. De uitgave geeft een overzicht van actuele sociaalwetenschappelijke inzichten die de bijdrage van communicatie aan overheidsbeïnvloeding een stevig fundament geven. Deze inzichten worden geïllustreerd met voorbeelden uit campagnes en krantenartikelen.Overheden communiceren met burgers. En dat doen zij met een reden. Bijvoorbeeld om mensen aan te moedigen meer te bewegen en zo overgewicht tegen te gaan. Of om rommel direct in de vuilnisbak te gooien om zo milieuvervuiling te helpen verminderen. De overheid zet communicatie grootschalig in voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis onder burgers.Het studiemateriaal is bedoeld voor hbo- en wo-studenten van opleidingen waarin aandacht is voor (overheids)communicatie en gedragsbeïnvloeding. Daarnaast is het een naslagwerk voor communicatieprofessionals en bestuurders.https://www.coutinho.nl/nl/overheidscommunicatie-9789046906118
Public administration --- Mass communications --- overheidscommunicatie --- communicatie --- beïnvloeding --- psychologie --- gedrag --- netwerken --- communication --- influence --- comportement --- nouer des contacts --- Overheidscommunicatie
Choose an application
For many observers, the European Union is mired in a deep crisis. Between sluggish growth; political turmoil following a decade of austerity politics; Brexit; and the rise of Asian influence, the EU is seen as a declining power on the world stage.Columbia Law professor Anu Bradford argues the opposite in her important new book The Brussels Effect: the EU remains an influential superpower that shapes the world in its image. By promulgating regulations that shape the international business environment, elevating standards worldwide, and leading to a notable Europeanization of many important aspects of global commerce, the EU has managed to shape policy in areas such as data privacy, consumer health and safety, environmental protection, antitrust, and online hate speech. And in contrast to how superpowers wield their global influence, the Brussels Effect - a phrase first coined by Bradford in 2012 - absolves the EU from playing a direct role in imposing standards, as market forces alone are often sufficient as multinational companies voluntarily extend the EU rule to govern their global operations.The Brussels Effect shows how the EU has acquired such power, why multinational companies use EU standards as global standards, and why the EU's role as the world's regulator is likely to outlive its gradual economic decline, extending the EU's influence long into the future.https://www.standaardboekhandel.be
Law --- Mobility. --- European influences. --- European Union. --- European Union --- Influence. --- Pluralisme juridique --- Droit --- Europese Unie --- Economische ontwikkeling --- Economische politiek
Choose an application
In dit boek wordt de geschiedenis verteld van een paar honderd Nederlandse uitleenwoorden: de talen waardoor zij zijn overgenomen en de reden waarom dat is gebeurd.
Dutch language --- Influence. --- Etymology --- Historical linguistics --- Leenwoorden --- Nederlands --- 803.93-3 --- 803.93-3 Nederlands: lexicografie --- Nederlands: lexicografie --- Flemish language --- Netherlandic language --- Germanic languages --- Influence --- Leenwoord --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Dutch language - Influence. --- Dutch language - Etymology - Dictionaries.
Choose an application
Ils disent tous la même chose ! Qu'il s'agisse des radios, de la presse écrite, des télévisions, l'accusation va grandissant. Simple impression ou redoutable réalité? La vérification de cette présumée 'copie conforme' exige un peu de géologie médiatique. Plongeons la foreuse dans les sédiments d'une journée d'information, et cela jusque dans les années cinquante, et l'on constate que l'art de produire de la similitude dans le choix et le traitement des nouvelles s'est bel et bien généralisé.Le regard du journaliste a changé sur ce qui a toujours été sa raison d'être, à savoir l'événement. Aujourd'hui, on l'examine, on le mesure, on le met en série,... tant et si bien que le débat et la controverse deviennent plus importants que les faits eux-mêmes. Comment expliquer cette crise du journalisme ? Formation déficiente ? Délit de connivence ? Exigence de vitesse due aux nouveaux médias ? Effets pervers de la concurrence ?...Au bout du compte, la copie conforme menace notre démocratie, ébranlant un de ses piliers, en produisant une parole toujours plus douce et univoque.Bron : http://www.seuil.com
Mass media --- Médias --- Social aspects --- Influence --- Objectivity --- Aspect social --- Objectivité --- Media --- Journalistiek --- Sociale communicatie --- Informatiemaatschappij --- Médias --- Objectivité --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Mass media - France
Choose an application
JUBILEUMEDITIE MET 10 EXTRA GEHEIMENHoe verhoog je je invloed waar dan ook, en kun je andere mensen beter overtuigen van wat dan ook ?De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slagingskans - of je nu wilt dat iemand zijn medicijnen slikt, iets voor je doet, milieubewuster wordt, tevreden is over je product of op je stemt.De auteurs vertalen de uitkomsten van gedegen wetenschappelijk onderzoek op aanstekelijke wijze naar de dagelijkse praktijk.De uitgebreide editie van deze klassieker en internationale bestseller bevat tien nieuwe opmerkelijke inzichten en bevordert gegarandeerd uw overtuigingskracht, zowel privé als op het werk.Noah Goldstein is verbonden aan de UCLA Anderson School of Management. Steve Martin is directeur van het Britse bureau Influence at Work. Robert Cialdini is emeritus hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en auteur van Invloed en Pre-suasion. Eerder verscheen van hen bij Nieuwezijds kleinGROOT.Bron : http://www.bol.com
Argumentatieleer --- Beïnvloeden --- onderhandeling --- 007 --- Beïnvloeding --- Communicatiepsychologie --- Psychologie --- Sociale vaardigheden --- Communicatieve vaardigheden --- Argumenteren --- Man --- Volwassene --- Psychologie sociale. --- Compétence de communication (linguistique) --- Influence sociale. --- compétence.
Choose an application
Art [Greek ] --- Historiography --- Influence --- Hellenism --- Griekenland --- Oudheid --- Hellenisme --- Kunsten --- Kunst --- Romeinse Rijk --- Hellas --- Filosofie --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw
Choose an application
Is de leer van de 'scheiding der machten' als staatssysteem gedateerd? Een absolute scheiding van de wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht heeft in Nederland nooit bestaan. Wel is gestreefd naar evenwicht tussen deze machten. In dit boek wordt inzichtelijk gemaakt dat evenwicht tussen publieke machten een systeem is dat zijn waarde door de eeuwen heen heeft behouden. Het systeem is flexibel genoeg om met enige regelmaat te worden aangepast aan de eisen van de tijd. Nieuwe machten binnen de 'oude machtenleer' ontstaan, zoals de Raad voor de rechtspraak en het Onderzoeks- en Verificatieb
Mass media --- Influence. --- Social aspects. --- Macht --- Media --- Politiek --- Politicologie --- Sociologie --- Maatschappij --- Film --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Political philosophy. Social philosophy --- Legal theory and methods. Philosophy of law --- Mass communications
Choose an application
Back cover: "Troje vormde in de Middeleeuwen een essentieel deel van wereldbeeld en identiteit. De ondergang van deze mooiste, grootste en sterkste stad aller tijden was een sprekend voorbeeld van vergankelijkheid, de werking van Fortuna en de gevaren van liefde en onkuisheid. Als moederstad van Rome en het Romeinse Rijk had zij een unieke positie in de wereldgeschiedenis. Steeds meer volkeren, dynastieën en steden legden hun oorsprong op dezelfde plaats, ter onderbouwing van status en machtsaanspraken. Zo ontstonden overal verhalen rond eigen Trojaanse stamvaders zoals de Frankische Francus, de Britse Brutus en de Brabantse Brabo. Deze Troje-sagen zijn het product van een historische totaalwetenschap waarin eigen geschiedenis en ambities werden ingepast in het grote goddelijke plan, met behulp van alle mogelijke kennis en kunde, waaronder historiografie, geografie, toponymie, archeologie. Deze studie behandelt de verschillende, vaak concurrerende Troje-sagen in de Nederlanden, tegen de achtergrond van de Europese traditie".
Civilization, Medieval --- Dutch literature --- Literature, Medieval --- Classical influences. --- History and criticism --- History and criticism. --- Netherlands --- Troy (Extinct city) --- Civilization --- In literature. --- Influence. --- Mythology. --- History of civilization --- History of the Low Countries --- anno 1200-1499 --- anno 1500-1599 --- Troy --- Influence --- Mythology --- Geschiedenis --- Troje --- Middeleeuwen --- Sagen --- Nederlanden --- Literatuur --- Literatuurgeschiedenis --- Mythologie --- Volksverhaal --- Afrika --- Frans --- België --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Noorwegen --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw
Choose an application
Can the Bauhaus only be found in Berlin, Dessau, or Weimar? No way! There are outstanding Bauhaus and modernist sites all over Germany. Trailblazing architecture that has left a lasting mark on our understanding of life, work, education, and living. Through more than 100 structures, most of which are open to tourism, this volume makes it possible to experience the historical and architectural vestiges of the 'New Architecture' movement. Besides the famous buildings, the book presents insider tips for sites to visit throughout Germany, along with a wealth of visual material, essays, and practical advice. This book is an invitation to rediscover twentieth-century architecture and track its enduring developments. The leading Bauhaus institutions in Germany have been working together as BAUHAUS KOOPERATION BERLIN DESSAU WEIMAR. They include the Bauhaus-Archiv / Museum für Gestaltung, Berlin; the Stiftung Bauhaus Dessau; and the Klassik Stiftung Weimar.
Modern movement (Architecture) --- Modern movement (Architecture). --- Germany. --- Architecture, Modern --- 72.037 --- Architectuurgeschiedenis; 20ste eeuw; Bauhaus --- Architecture --- Modernism (Architecture) --- Modernist architecture --- International style (Architecture) --- Architectuurgeschiedenis ; 1900 - 1950 --- History --- Bauhaus --- Staatliches Bauhaus --- Baohaosi --- Bauhaus Dessau --- Buildings --- 72.037(430) --- Architectuurgeschiedenis ; 1900 - 1950 ; Duitsland --- Grafische vormgeving --- Design --- Influence. --- 745.036 "193" --- 745.036 "193" Bauhaus. Stijlbeweging --- Bauhaus. Stijlbeweging --- Mouvement moderne (architecture) --- Influence
Listing 1 - 10 of 54 | << page >> |
Sort by
|