Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
'Het enige dat zeker is na afloop van een opleiding is de factuur die je krijgt.' Dit is een vaak gehoorde kritiek van bedrijfsleiders. En meestal hebben ze gelijk... Een gemiste kans in een samenleving waar 'Levenslang Leren' alsmaar belangrijker wordt.De meeste opleidingen worden pas georganiseerd wanneer het gedrag van de medewerkers tekortschiet. Ze hebben geen oog voor andere, onzichtbare factoren die het leerproces laten slagen of falen.Dit zakboekje vertaalt kort en bondig een aantal wetenschappelijke inzichten, uit de gedrags- en neurologische wetenschappen naar de praktijkwereld van bedrijven en iedereen die investeert in opleidingen. Bron : http://www.bol.com
Bijscholingen en opleidingen --- Personeelsmanagement --- Professionalisering --- Het nieuwe werken --- Opleiding --- Talentontwikkeling
Choose an application
communicatiewetenschappen --- communicatiemanagement --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Communicatie --- Communicatiemanagement --- Adviesbureaus --- Bijscholingen en opleidingen --- Praktijk --- 695 Communicatie --- Adviesbureau --- Professionalisering
Choose an application
U heeft vast wel eens wat uitgelegd aan een nieuwe collega of aan een groepje mensen. Met een mooi woord noemen we dat instrueren. Het overdragen van kennis en vaardigheden is meer dan alleen maar vertellen wat u weet. Instrueren is een vak waar professionals hun hele leven mee bezig kunnen zijn en waar u met dit boekje ook meer over aan de weet kunt komen. Dit boek staat boordevol praktische voorbeelden en tips uit de praktijk waardoor u uw collega's effectiever iets nieuws aanleert en u minder snel voor verrassingen komt te staan. Inhoudsopgave : 1 Instructie geven, hoe werkt het? 2 Het instructieproces 3 Voordat u begint ... 4 Verkenning 5 Voorbereiding 6 Uitleg 7 Begeleid oefenen 8 Zelfstandige verwerking 9 Evaluatie en herhaling 10 Instructiedilemma's Instructiekaart
Beroepsopleidingen. --- didactische werkvormen --- Educational sciences --- motivatie --- Mass communications --- Arbeidsmotivatie --- Interne communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Bijscholingen en opleidingen --- taal --- instructies --- motiveren --- 643 Taalzorg --- instrueren --- #KVHA:Formuleren; Nederlands --- #KVHA:Instrueren; Nederlands --- Communication Communicatie --- Motivation Motivatie --- Nederlands 843 --- Instructievormen --- Monograph --- Professionalisering
Choose an application
La troisième édition actualisée et complétée de cet ouvrage rassemble les contributions des plus grands spécialistes de la formation et fournit un panorama des savoirs de référence des sciences et techniques de la formation aujourd'hui. Sommaire Introduction. Bases et usages du traité. Les déterminants et les contextes de la formation. Le sujet adulte et la formation : de l'expérience à "l'apprenance". L'instrumentation et la conduite de la formation : ingénieries et médiation. Conclusion. Index. Bron : http://www.dunod.fr
Formation --- Education des adultes --- Education permanente --- Éducation des adultes --- Théories de la formation Opleidingstheorieën --- Management Management --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Formation Opleiding --- Education permanente Permanente opvoeding --- Professionalisering --- Frankrijk --- Bijscholingen en opleidingen --- Éducation des adultes. --- Cultuur
Choose an application
Vele organisaties zijn bezig met de invoering van competentiemanagement. Maar enkel door effectieve competentieontwikkeling, waardoor medewerkers hun werk beter gaan doen, komt men tot groei van medewerkers en organisatie en uiteindelijk tot succesvolle effecten van competentiemanagement. Deze werk ondersteunt leidinggevenden in hun rol van begeleider van ontwikkelingsprocessen en stimuleert medewerkers om te werken aan de ontwikkeling van competenties, afgestemd op het werk, maar ook gericht op het creëren van nieuwe marktkansen, op persoonlijke ontwikkeling en in het kader van loopbaanontwikkeling. Competentieontwikkeling is een continue beweging, iets waar je permanent moet mee bezig zijn. Het boek biedt een aantal pistes, instrumenten, ervaringen die werken. De best practices lichten de aspecten toe die belangrijk zijn bij de ontwikkeling van vooral gedragscompetenties: de persoon, de competentie zelf en de omgeving. Maar evengoed gaat het over valkuilen en minder goede ervaringen: die kunnen op zijn minst even leerrijk zijn
HRM (human resource management) --- competentiemanagement --- Personnel management --- competenties --- Personeelsbeleid 658.3 --- Competentiemanagement 658.386.1 --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Apprentissage Leerproces --- #KVHB:Competentiemanagement --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- 658.386.1 --- arbeid, motivatie --- human resources management --- S20080296.JPG --- competentieontwikkeling --- Competentiemanagement --- 658.37 --- Personeelsmanagement --- Management --- Bijscholingen en opleidingen --- Leren --- Competenties --- Competentieontwikkeling --- Professionalisering --- Competentie
Choose an application
Didactic strategies --- Personnel management --- Didactique Didactiek --- Formateurs Opleiders --- Formation Opleiding --- Formation des formateurs Vorming van de opleiders --- Jeux de rôle Rollenspel --- Matériel didactique Leermiddelen --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Qualités (formateurs) Eigenschappen (opleiders) --- #KVHB:Training --- #KVHB:Opleidingen --- #KVHB:Bedrijfsopleidingen --- Contains audio-visual material --- Bijscholingen en opleidingen --- Personeelsmanagement --- Professionalisering --- Management --- Training --- Vaardigheden
Choose an application
bedrijfsopleidingen --- Didactic strategies --- coaching --- Personnel management --- leidinggeven --- Communicatieve vaardigheden --- Managementvaardigheden --- Coaching --- Groepstrainingen --- Bijscholingen en opleidingen --- Opvoeding en onderwijs --- Personeelsmanagement --- Vorming --- Opleidingen --- Training --- Groepswerk --- #KVHB:Training --- #KVHB:Opleidingen --- #KVHB:Bedrijfsopleidingen --- Formateurs Opleiders --- Formation Opleiding --- Programmes de formation Opleidingsprogramma's --- Qualités (formateurs) Eigenschappen (opleiders) --- Dynamique de groupe Groepsdynamiek --- 658.31 --- Groepstraining --- Professionalisering --- Opvoeding --- Onderwijs --- Opleiding --- Arbeidsmarkt
Choose an application
Met dit trainersboek voor trainers scherp je je kennis op gebied van leren en maak je het geven van een training makkelijker en leuker. Een compleet handboek met daarin informatie over de trainer als ontwikkelaar, als procesbegeleider, als begeleider van didactische werkvormen en de trainer als persoon. Naast veel theorie en uitleg vind je in het boek ook allerlei oefeningen. In deze herziene editie is er aandacht voor social media en voor formeel en informeel leren.
Didactic strategies --- Personality development --- Psychology --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:316.334.2A86 --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsvorming, kredieturen, beroepsopleiding --- Leren --- Didactisch proces --- Didactiek --- Bijscholingen en opleidingen --- Formateurs Opleiders --- Formation Opleiding --- Apprentissage Leerproces --- Blended learning --- Besoins (formation) Behoeften (opleiding) --- Evaluation de la formation Training evaluation --- 367.1 --- Trainer --- Training --- coaching --- Begeleiden --- Leeromgeving --- Professionalisering --- Didactics --- Adult education. Lifelong learning
Choose an application
89046528198
bedrijfsopleidingen --- Personnel management --- competenties --- Bijscholingen en opleidingen --- Competentiemanagement --- Personeelsmanagement --- 097 Personeelsbeleid --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Développement des ressources humaines Human resource development --- Formation dans l'entreprise Werkplekopleiding --- Formation du personnel Opleiding van het personeel --- Formation professionnelle Beroepsopleiding --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- 658.386 --- Personeelsbeleid (personeelsmanagement, personeelswerk) --- human resources management --- personeelsbeleid --- arbeid, motivatie --- S20100312.JPG --- competentieontwikkeling --- opleiding in organisaties --- organisatieontwikkeling --- bedrijfsopleiding - opleiding in organisaties --- 658.37 --- 65.012.3 --- Professionalisering
Choose an application
I. Werkplekleren als leren van en met elkaar - II. Waarom, wanneer en hoe leren medewerkers op de werkplek - III. Werkplekleren versterken - IV. Stimuleren van leernetwerken voor kenniswerkers - V. Beleid maakt van de werkplek een krachtige leerplek
planning werkvloer --- bedrijfsopleidingen --- Personnel management --- Bedrijfsopleiding 331.36 --- Teamwerk 658.387.4 --- Aansluiting onderwijs - arbeidsmarkt 371:331 --- Academic collection --- #SBIB:316.334.2A86 --- 658.386 --- Formation dans l'entreprise Werkplekopleiding --- Réseaux Netwerken --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Personeelsmanagement --- 374.2 --- Beroepsvervolmaking (bijscholing) --- Personeelsbeleid --- Human Resource Management (HRM) --- Opleiding in organisaties (bedrijfsopleiding, lerende organisatie) --- Organisatie en management: algemeen (management) --- human resources management --- managementopleidingen --- personeelsbeleid --- Leren --- S2007477.JPG --- lerende organisatie --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsvorming, kredieturen, beroepsopleiding --- bedrijfsopleiding - opleiding in organisaties --- 658.37 --- Personeelsmanagement --- Management --- Lerende organisaties --- Bijscholingen en opleidingen --- Provincie West-Vlaanderen --- Réseaux Netwerken --- Professionalisering --- Lerende organisatie
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|