Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In een tijd waarin het publiek kopje-onder dreigt te gaan in de digitale informatiestroom is het belangrijk voor een organisatie of instelling om zich op een snelle en duidelijke manier kenbaar te maken.Dat werkelijk iedereen effectief fotografeert is vooral het resultaat van een evolutie met de smartphone als voorlopig eindpunt. Iedereen heeft tegenwoordig een fotocamera op zak. Je hoeft geen dure apparatuur meer aan te schaffen en mee te sleuren, maar een aantal technieken en basiskennis zorgen ervoor dat je met foto's heel krachtig kan communiceren.Deze publicatie begeleidt de lezer daarin en toont aan hoe je goede foto's moet zoeken, maken en beheren, het wettelijk kader dient te begrijpen, en met welke vuistregels je rekening moet houden. Dankzij de vele beelden en duidelijke uitleg is dit boek een ware inspiratiebron voor een goed fotogebruik.Bron : https://www.politeia.be/
Didactic strategies --- Photography --- Fotografie --- Visuele communicatie --- Beeldcommunicatie --- Communicatie --- Grafische technieken --- photographs --- use --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Photographie Fotografie --- visuele communicatie
Choose an application
Hét doe-het-zelf handboek voor smartphonevideo! Geschikt voor iPhone en Android.Veel mensen zijn huiverig om zelf video?s te maken. Ze denken dat het tijdrovend en ingewikkeld is. Dat je er een professional voor moet inhuren of een dure camera voor moet aanschaffen. Niets is minder waar. Met je eigen smartphone kun je prima hoogwaardige video?s en vlogs maken voor je site en social media. Geertje Algera werkte jarenlang als journalist en programmamaker voor KRO-NCRV en geeft sinds 2014 smartphonevideotrainingen. In dit praktische boek legt zij haarfijn uit hoe je zelf professionele video?s filmt en monteert met je smartphone ? voor jezelf, voor je bedrijf of voor de organisatie waarvoor je werkt. Je leert alles wat je moet weten over licht, geluid, make-up, bediening, monteren, apps en accessoires. Met talloze tips, QR-codes naar aanvullende video?s en bijdragen van experts en andere videopro?s.http://www.nubiz.nl/2022/03/03/professionele-videos-maken-met-je-smartphone/
Telecommunication technology --- Film --- smartphones --- digitale video --- Communication Communicatie --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Technologie Technologie --- Smartphone --- Digitale fotografie --- Digitalisering --- Verfilming --- Filmtechniek
Choose an application
Wil je meer aandacht? Maak dan een video. Video?s zijn het populairste online medium. Maar hoe schrijf je een aantrekkelijk script? Hoe zorg je voor goede audio? En een video editen, kun je dat wel zelf? Lees alle antwoorden in dit handige boek boordevol praktische tips.Pelpina Trip is videoconsultant, videotrainer, en spreker. Ze schrijft scripts, maakt en bewerkt video?s en adviseert bedrijven hoe ze zichzelf beter op de kaart kunnen zetten met aantrekkelijke video?s.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Communication visuelle Visuele communicatie --- Vidéo Video --- Zakelijke communicatie --- Video --- Bedrijfsfilms --- Filmtechnieken --- Filmscenario's --- Filmtechniek --- Scenario ((film)) --- Film --- Schrijven --- Tekst --- Scenario (film)
Choose an application
Al duizenden jaren maken leiders, politici en filosofen dankbaar gebruik van de kracht die uitgaat van metaforen. Ook vandaag blijven ze een van de krachtigste stijlfiguren in het arsenaal van sprekers en verantwoordelijken van ondernemingen en organisaties.Zeg het met een beeld combineert op een originele wijze 52 gekende en nieuwe verhalenmetaforen met evenveel illustraties en actuele managementthema's. Het toont hoe je metaforen kunt inzetten om je boodschap op een behapbare, enthousiasmerende en overtuigende wijze te brengen.De vele managementuitdagingen in dit boek inspireren je om diverse beleidsdomeinen in je onderneming of organisatie op een andere manier te bekijken en aan te pakken.https://www.standaardboekhandel.be/p/zeg-het-met-een-beeld-9789401482189
Management --- Metafoor --- Organisatiemanagement --- Organisatieontwikkeling --- Beeldspraak --- Communication Communicatie --- Langue néerlandaise Nederlandse taal --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Management Management --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Organisatiecultuur --- Leiderschap --- Gedrag --- Strategie --- Veranderingsmanagement --- Organisatiestructuur
Choose an application
-6
grafische technieken --- folders --- Mass communications --- Printing [Practical ] --- Layout --- #A9010 --- Communication externe Externe communicatie --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Typographie Typografie --- Brochures --- Tekstschrijven --- Schriftelijke communicatie --- Publicaties --- Reclame --- Brochure
Choose an application
Als mensen visueel werken hebben ze betere ideeën, nemen ze betere beslissingen en zijn ze gemotiveerder om resultaten te behalen. Bron : http://www.bol.com
Communication visuelle Visuele communicatie --- Graphique Grafiek --- Exposé Presentatie --- Réunion Vergadering --- Communication graphique Grafische communicatie --- Image Beeld --- Vergaderen --- Vergadertechnieken --- Managementvaardigheden --- Beeldcommunicatie --- Communicatie --- Management --- Creativiteit --- Musiceren --- Didactics --- Adult education. Lifelong learning
Choose an application
Cet ouvrage détaille, pas à pas, les étapes d'acquisition, de retouche et d'impression de l'image, depuis les techniques élémentaires accessibles au débutant, jusqu'aux méthodes de reproduction sophistiquées des professionnels. Chaque notion est illustrée d'exemples en situation imprimée réelle : quadrichromie, bichromie, 7 couleurs Pantone®, 1 or et 1 vernis.
Couleur --- Traitement de l'image --- Informatique appliquée --- 655.26 --- 655.3.024 --- Publication Publicatie --- Ordinateurs Computers --- Image Beeld --- Couleurs (communication graphique) Kleuren (grafische communicatie) --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Terminologie Terminologie --- Soorten zetwerk. Lay-out. Typografische vormgeving --- Colour printing --- Digitale prepress
Choose an application
History --- Photography --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Histoire Geschiedenis --- Photographie Fotografie --- 19e eeuw --- 761 --- 762 --- fotogeschiedenis --- fotografie, geschiedenis --- fotografie, theorethische grondslagen der fotografie --- Fotografie --- Geschiedenis --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum
Choose an application
Handelsmerken --- grafische vormgeving. --- Graphics industry --- 659 --- $?$88/7 --- 659.12 --- Communication graphique Grafische communicatie --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Couleurs (communication graphique) Kleuren (grafische communicatie) --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Typographie Typografie --- 754.21 --- designmanagement --- huisstijl --- vormgeven --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- grafische vormgeving, corporate identity --- Huisstijl
Choose an application
Beelden zijn een ijzersterk middel voor reflectie en communicatie. Eén beeld zegt meer dan duizend woorden. Toch maken adviseurs, trainers en coaches voornamelijk gebruik van verbale werkvormen. Door beelden toe te voegen worden werkvormen veel krachtiger. Werken met visuals (foto's en andere tweedimensionale beelden) is verfrissend en inspirerend. Het heeft een zeker verrassingseffect en brengt nieuw elan in een proces. Het is een zeer efficiënte en effectieve manier om snel tot resultaten te komen.De toepassingsmogelijkheden van visuals zijn oneindig. Bijvoorbeeld: visieontwikkeling, innovatie, communicatie en samenwerking, patronen doorbreken, creativiteit, diversiteit benutten, kennismaking, evaluatie, coaching, leiderschap en persoonlijke ontwikkeling. Met als effecten: doelgerichtheid energie en tempo, openheid, bewustwording en diepgang.Dit boek is bedoeld voor adviseurs, trainers en coaches die het beste willen halen uit hun cliënten, teams of groepen. Op basis van praktijkervaringen hebben de auteurs het Visualmodel ontwikkeld en dit uitgewerkt tot praktische methodiek. Dit boek biedt een handleiding voor het werken met visuals, veel praktijkvoorbeelden, tips voor het samenstellen van een eigen set visuals en ruim dertig concrete werkvormen. (bron: https://www.jongbloed.nl/boek/9789081112512/ruimte-door-beelden-judith-zadoks)
Leidinggeven --- Coaching --- Advies --- Training --- Werkvormen --- Beelden --- Reflectie --- Communicatie --- Foto's --- Innovatie --- Creativiteit --- Kennismaken --- Evaluatie --- Identiteitsontwikkeling --- Audiovisuel Audiovisueel --- Audiovisuel (formation) Audiovisuele opleiding --- Méthodes audiovisuelles Audiovisuele methoden --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Image Beeld --- Beeldcommunicatie --- S2007594.JPG --- coaching --- leermiddelen --- Provincie West-Vlaanderen --- communicatie --- 658.31 --- 371.6 --- Leiderschap --- Werkvorm --- Beeld --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Foto --- Kennismaking --- Musiceren --- Onderwijs --- Didactic strategies --- Adult education. Lifelong learning --- Introductie --- Beeld (afbeelding)
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|